duminică, 9 mai 2010

din nou Party :)




12 comentarii:

  1. Aveti o familie foarte frumoasa!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tetris draga,
    multumesc mult! si tu esti mamaica, deci La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Viata de vis continua!!!
    Ai o familie super, felicitari,ma bucur pentru tine!! Esti o mama si bunica fericita!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Joco,
    mersi :) Asa este, sunt o mamica fericita; pâna o sa fiu bunica, mai dureaza insa :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai la voi din party în party? Acum mi-am dat seama... a fost ziua mamei la voi! La multi ani mamica ... cea mai frumoasa mamica.
    La noi a fost pe 2 mai.
    Oricum, si eu am primit un cadou... fiul meu, dupa multe peripetii...a ajuns sanatos si întreg! Mai mult nu am nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Giulia draga,
    ma bucur ca-ti sti "puiul" bine. A fi mama este o meserie fara vârsta de pensionare :)) Te înteleg perfect!
    Daaa, party si iar party! Saptamâna viitoare e ziua tatalui! :))) iar mâncaruri, iar prajituri; si urmatoarea facem o excursie cu vecinii nostri...iar mâncare, iar distractie! De abia în a II-a saptamâna din iunie ne linistim un pic! apoi încep concediile! Uf! ce viata!:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Vrei sa spui ca nu e frumoasa viata? Frumos ati mai petrecut de ziua mamei. L-am vazut si pe viitorul ginerica cumva? Eu nu stiu exact daca e exclusiv ziua mamei adica feliciti doar propria mama sau se felicita si soacra ca e mama sotului tau, sora ca e mama nepotului tau, cumnata ca e mama nepoatei tale etc....

    RăspundețiȘtergere
  8. Ha ha ha ,oare ce m-a facut sa cred asta....
    Aaaaa... data trecuta au fost la voi in vizita,
    doi copilasi!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ceska,
    nuuu, în Germania Muttertag este ziua mamei tale si a soacrei :)
    Asta e deosebirea sau confuzia din România: 8 martie este ziua internatoinala a femeii (deci fetitei, sorei, matusii, vecinei...) si ziua mamei!
    Da, Thomas este prietenul celei mari. Probabil ca din octombrie, daca fiica-mea va fi studenta, se vor muta împreuna, în München (el are 2 ani stagiatura)

    RăspundețiȘtergere
  10. Joco,
    ai dreptate pe jumatate. Cei doi prichindei sunt copiii fiicei sotului meu; Bunica este decedata, eu sunt...Carmen si sotul meu este Bunicu'

    RăspundețiȘtergere