sâmbătă, 3 iulie 2010

Echipa Germaniei a reusit!!!



Visul lui Maradona a fost spulberat! Si ce umilitor! 4 la o!!!! Astazi ne-am plimbat pe Champs-Élysée în timp ce echipa Germaniei juca împotriva Argentinie. La fiecare gol marcat de nemti, stigau si se bucurau toti oamenii în restaurante. Apoi trecatorii, pe bulevard întrebau: cine, ce, cât? Finalul de meci l-am privit din restaurantul "George V" la o cafeluta si un pahar de vin. M-a impresionat sa vad ca de câte ori aparea cancelara Germaniei pe ecran, oamenii strigau -cu multa simpatie: "Angi, Angi". Si nu erau turisti germani! Dupa terminarea meciului, pe stazi am vazut multe masini cu steagurile nemtesti, clacsonând, fete fardate în culorile Germaniei, oameni bucurându-se pentru victoria obtinuta de nemti.
Ju-huuuuuuuuu! Reprezentativa Germaniei sa calificat în semifinalele Cupei Mondiale :))

6 comentarii:

  1. Bravoooooooooo!
    Felicitări Germaniei!
    Am sa revin sa citesc despre Paris!e cam dimineață!Te pup si duminica frumoasa draga mea Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mariana draga,
    te pup si eu si-ti doresc un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo lor!Eu cred ca vor si castiga campionatul,cine altcineva?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am asa un feeling ca va veti bate cu olandezii in finala :) Va tinem pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Elisa draga,
    ma bucur ca simti asa :)!

    RăspundețiȘtergere
  6. draga Alina,
    sa te auda Dumnezeu! pupic (acum am intrat în casa -Augsburg)

    RăspundețiȘtergere