vineri, 13 august 2010

completare la "Leapsa:Desktop"

:) am uitat sa va arat ce desktop am la servici ...
Si pentru ca e vineri, dau si câte un ping prietenilor virtuali: Alina, Fly, Elisa,Bunatati simple, Giulia, Bell-de-jour, Tetris, Ana Usca, ISUsca, Vania, Caius, Natasa, Mosu, Cosmin Stefanescu, Joco, Madi&Onu, Lucian, Ninu, Ceska, Mara, Anamayana, Gradina pasuinea mea, Acuarele, Donca, AngiGhita, AndiBob, Linkping, Roxana, Orfiv, Paul, VacaVerde, VisSauRealitate, Gabriela, Oana, Vero, Zâna, Tartoras, Nely, Jacob, Carmen.
Daca doriti, va rog preluati leapsa intitulata "Ce desktop ai?"

12 comentarii:

  1. Tu iti alegi desktop-urile dupa gusturile mele? :) Mi-au placut amandoua!
    Multumesc de ping!
    Un week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tetris draga,
    oare de ce ne-am gasit noi aici în blogosfera? pentru ca avem ceva gusturi comune...nu? :)
    Si tie un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. dupa modelul "ce-i pe mine, si'n dulap" ... recunosc ca am acelasi desktop si acasa si la serivici.
    imi place tare mult imaginea ta: o lumina fermecata care insoteste pasii pelerinului ...
    un weekend pe masura caldurii din sfulet!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. draga Fly,
    fotografia nu e facuta de mine, am primit-o; da, ai dreptate, transmite ceva magic...Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. mervi
    am facut-o mai de mult (http://blogqed.blogspot.com/2010/07/leapsa-cu-laptoci.html)
    dar multumesc foarte mult
    :)
    ps: frumoasa fotografie
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am servici prin urmare doar un singur ps,dar imaginea de pe desktop il schimb mereu!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Belle de Jour,
    leapsa cred ca a primit-o fiecare cel putin o data; eu am folosit pretextele pentru a da ping prietenilor ;)
    PS: originalul e si mai si! (multumesc)

    RăspundețiȘtergere
  8. Joco,
    ma bucur ca mai dai si tu un semn! indiferent câte pc ai, interesant e sa ne arati si noua actualul tau desktop :)
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  9. in sfarsit am raspuns si eu provocarii :))) dar cred ca ai vazut deja :/

    RăspundețiȘtergere
  10. Alina,
    am si dat fuga si am luat cunostinta! :) draguuuut!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce putea sa se afle pe monitorul meu decat fotografii care sa-mi aminteasca de acasa!
    Sunt doua fotografii ,facute toamna si iarna, din acelasi punct(fereastra casei mele de la Azuga).
    Iti las si link(normal ca le-am pus si pe blog, nu??)
    http://tartoras.blogspot.com/2010/01/in-acelasi-registrude-dor.html
    Fascinanta imaginea de pe desktopul tau....imi place!
    Gand bun!;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Tartoras draga,
    ma bucur sa mai am vesti de la tine.
    Da...îmi închipui ce greu ti-e tie peste ocean! hmmm...asta e viata! valurile ne poarta...cine stie pe unde! important sa ramânem sanatosi! te pup!

    RăspundețiȘtergere