vineri, 3 septembrie 2010

Astazi... pe biroul meu


Când ai "ochi format" vezi dragostea chiar si într-o ceasca cu resturi de cafea :)))
Stiu! Imaginatie am cu carul!
**********************************************
Si pentru ca e vineri, pinguesc: Fly, Madi-Onu, Cosmin Stefanescu, Elisa, VacaVerde, Vania, BelleDeJour, Ceska, Meellla, Giulia, Paul, Zâna, Link-ping, ISUsca, AnaUsca, Caius, Natasa, Orfiv, Anamayana, Tetria, Roxana, Gabriela, Ninu, Mosu, BunatatiSimple, Vis sau Realitate, AndiBob, Irina, Victoria, Vero, Acuarele, Donca, MicileMizerii, Alina, Lucian, Lukluk, Base, Joco, Delani, Mara, IuliaGhita, Nely, Oana, Ruxy, PlanteDeLeac, EmaHategan, AnaTartoras, Has -pentru ca sper sa revii, Jacob - pentru ca astept sa revii, CarmenMusatComan

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Love is all around :)
    Multumesc de ping!

    Week-end frumos sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca nu este vineri ,ma alatur tie cu o cescuta de cafea cu o inimiora facuta la expresor
    si cu sentimente sincere izvorate din inima mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fly,
    ceva imaginatie avem toti :)
    Cine n-are imaginatie, e sarac!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tetris,
    placerea e de partea mea!
    si tie un frumos început de toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Steliana,
    multumesc pentru "companie" Ma bucur mult!
    PS: ceea ce este cel mai dragut în cazul fotografiei mele este faptul ca inimioara s-a format pe fundul cestii, dupa ce eu bausem cafeluta :))
    weekend placut Steliana!

    RăspundețiȘtergere