duminică, 12 septembrie 2010

Cred ca am sa renunt la BLOG...

Acum doua zile mi se parea atât de usor: daca fac apel aici, pe blogul meu, precis se vor gasi cel putin cinci persoane care gândesc asa ca mine...Pentru ca, în Blogosfera ca si în viata reala, cine se aseamana, se aduna. M-am înselat însa!Cu, sau fara 40 de lei, viata fiecaruia s-ar fi desfasurat mai departe la fel... Pentru Ninu ar fi însemnat însa mult! Ar fi înteles ca semenii lui sunt frumosi si buni! Dar...Nu cinci, nu doua...nici macar o persoana nu a raspuns asa cum speram! Trist...dar adevarat!Concluzia mea este ca... eu nu am ce cauta aici, printre VOI! Sunteti toti poleiti si înzestrati cu calitati morale care mi-s straine! Ma retrag... Ramâneti în LUMEA voastra!
PS: Mai astept pâna vineri 17 septembrie 2010... Stiu, nici Lumea nu s-a facut în trei zile. Speranta moare ultima!

23 de comentarii:

  1. Carmen draga,nu stiu pe care postare ai facut tu acest apel ,dar eu doresc sa-l ajut pe Ninu ,
    chiar i-am citit cu multa placere blogul.
    Scrie contul si eu luni ii voi trimite.
    Te rog sa nu desfintezi blogul tau ,pentru mine este oaza mea de liniste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Steliana draga,
    multumesc din suflet! te contactez pe mail. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, nu trebuie sa te superi asa de tare. E drept ca la momentul faptelor se vede masura oamenilor...

    RăspundețiȘtergere
  4. draga Anamayana,
    îti multumesc din suflet ca arati interes. Sa-l ajutam pe Ninu este simplu,doar vointa trebuie sa existe. Îti multumesc, te contactez pe mail.

    RăspundețiȘtergere
  5. fiecare om poate lua ce decizia vrea mai ales cand e vorba de munca lui

    RăspundețiȘtergere
  6. paulkollernic@yahoo.com
    Eu am renuntat, cred c-am sa-l pastrez doar pentru mine...

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Paul,
    am observat...de câteva zile nu mai pot accesa pagina ta. Dar motivele tale sunt altele, înteleg ca este o problema de dragoste...Trist! sincer îmi pare rau!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hm, ce frumos ar fi fost! Nu, pur si simplu simt nevoia sa fiu singur si apt de munca, doar atat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca-ti face bine Paul, atunci ai ales drumul corect! Numai bine si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Carmen... si tie impliniri fericite!
    p.s.
    Mi-a trimis adresa...

    RăspundețiȘtergere
  11. Carmen, tu esti o luptatoare! Sper din tot sufletul ca nu vei renunta; imi pare rau ca n-am deschis laptopul in weekend, sa-ti dau mai repede un semn. Trimite-ne te rog pe mail detalii despre contul Western Union.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am sa-ti spun ceva, nu este un motiv pentru a te lasa de blogherit, lumea aceasta este plina de excroci, sper din suflet ca acest baiat sa aibe intr-adevar nevoie de ajutor, i-am trimis astazi o suma foarte modesta insa, promit ca atunci cand pasii ma conduc spre acele locuri, sa-i fac o vizita...asa ca, ramai printre cei ce-ti calca cu drag pragul, foarte multi dintre noi avem probleme, chiar financiare, insa, nu afisam acest greumant al vietii, preferam sa ne facem ca o ducem bine...

    RăspundețiȘtergere
  13. E frumos să-i ajuţi pe alţii, e frumos şi să lansezi un strigăt de ajutor în numele şi în folosul altcuiva...
    Dar nu poţi impune nimănui - şi nu e corect să impui nimănui să acorde ajutorul respectiv... Fiecare le ştie pe ale lui şi fiecare face ce poate... Nu fi atât de sigură că toţi cititorii blogului tău pot renunţa oricând cu uşurinţă la 40 de lei... :(
    Şi, oricum, renunţând tu la blog nu rezolvi absolut nimic!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Paul draga,
    cu lacrimi în ochi îti multumesc! nici nu stii ce mult înseamna pentru mine gestul tau! Respect!

    RăspundețiȘtergere
  15. Alinus draga, te contactez pe mail. Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  16. Draga Vero,
    cred ai înteles gresit mesajul meu. Eu nu am încercat niciun santaj si nu am amenintat pe nimeni! Eu am spus ca mi-am imaginat bloggeri inimosi si...am fost dejamagita, pentru ca pentru postari "normale" sa le spunem, primeam multe comentarii; pentru asa un apel, n-am primit doua zile niciun cuvânt. Si Ninu la el pe blog la fel! Stiu ca fiecare are necazuri, dar suntem toti SANATOSI!!! oricât de greu ne-ar merge financiar sau sufleteste...Viata e o sinusoida, acum suntem pe culmi, imediat o luam la vale si atingem o fundaturaaaa ca nu mai stim cum sa o scoatem la capat! si...reusim cumva!
    Situatia s-a schmbat! Sunt de-a dreptul fericita! Bloggerii sunt oameni de omenie! Si locul meu este aici printre ei!
    Îti multumesc mult Vero, pentru curajul de a lasa un comentar! stiu ca multi doresc sa ajute, dar poate ca nu este momentul potrivit...înteleg, si-ti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. "Mai astept pâna vineri 17 septembrie 2010..." ce coincidenta ... exact atunci face blogul meu un an!

    RăspundețiȘtergere
  18. Pai atunci sa pocneasca Sampania! ca mai avem ceva de sarbatorit! Ninu a fost salvat! si... generozitatea si bunatatea sufleteasca a devenit o molima în blpogosfera! Juhuuuu! Traiasca bloggerii! Blogului tau de pe acum La multi ani! Câta fericire!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi pare rau pentru acest domn.
    Cred ca in octombrie ma voi mai redresa financiar, si atunci voi face si eu gestul. Banii sunt intotdeauna bineveniti.
    Un singur lucru te-as ruga, pe viitor... Ai grija la cuvinte, ca e pacat sa atribui atat de usor etichete...
    Imi poti trimite aici numarul contului:
    ileana042008@yahoo.com
    Te sarut.
    Nu te-ai inselat, omenia exista, in real sau virtual.

    RăspundețiȘtergere
  20. Draga Acuarele,
    ma impresioneaza cuvintele tale si-mi cer înca o data scuze daca am fost prea rea. Am avut doua zile grele, în care am crezut ca într-adevar prieteniile legate aici virtual sunt doar jocuri. E adevarat, m-am înselat! Am mai spus si aici: http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2010/09/multumesc-prieteni.html si sper ca am fost iertata.
    Îti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Te-am inteles si pe tine...
    E trista o lume de papusi frumoase dar goale pe dinauntru...
    Reactia ta a fost un strigat de disperare, mai mult.
    Iar a mea, un semn ca -am "murit" cu totul, cu totii...
    Week-end frumos!
    Te imbratisez, cu tot sufletul.

    RăspundețiȘtergere
  22. Acuarele draga,
    culorile tale mi-au placut de la bun început!
    Îti doresc din suflet tot binele din lume!
    Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere