duminică, 26 septembrie 2010

Este semn ca am îmbatrânit ?

Iubesc momentul înserarii, când în casa este liniste si sunt singura. Ma asez în fotoliu, cuibarita în patura moale, lânga semineu si privesc dansul umbrelor pe pereti. Las gândurile libere... Jarul pocneste si flacarile joaca scene din viata mea. Trecutul, prezentul si viitorul se intersecteaza, se suprapun atât de perfect, încât nu mai stiu exact ce este, ce as fi dorit sa fie, ce sper ca se va întâmpla...
Ca într-un film mut, expresia scenelor e completata de senzatii de-o clipa. Soapte, atingeri, dureri, bucurii, mângâieri, chipuri dragi, arome uitate. Vin ca o parere si pleaca... la ceasul amurgului, când în casa este liniste si sunt singura.
Ma pierd în negura viselor. Revin în prezent din când în când, sa mai arunc un lemn pe foc...

Ping: Fly, Alina, Vania, Gabriela, Ana Usca, Ioan Usac, Teo Negura, World of solitaire, Cosmin Stefanescu, Alex Mazilu, Mosu, Roxana, Cristian Lisandru, Giulia, Ninu, Natasa, Blog feminin, Caius, Tetris, Vaca Verde, Donca, Elisa, Orfiv, Link-ping, Vero, Zâna, Paul, Paul, Anamayana, Ceska, Acuarele.

14 comentarii:

  1. Mai degraba ti s-a dezvoltat latura romantic solitara...
    Femeile nu imbatranesc niciodata... Ele doar se maturizeaza.
    Barbatii imbatrinesc...din cauza ca ei nu se maturizeaza niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah Ninuuuuuu,
    un compliment mai dragut n-am auzit astazi! îti multumesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu zic ca Ninu, ca ai devenit mai romantica! Mie din adolescenta imi plac clipele de genul asta. Noroc ca n-am semineu, ca as visa in fiecare amiaza :) Esti atat de entuziasta si plina de viata incat nu cred ca vei putea spune niciodata ca ai imbatranit

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti o dulce Tetris! multumesc mult pentru încurajari :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic ca spiritul tau e tinar si asa va ramine!
    Asta conteaza enorm!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca te uiti in suflet si poti spune "iubesc si sint iubita" inseamna ca nu ai imbatranit, din contra! E drept ca trecerea timpului ne face sa privim si sa asteptam altceva de la dragoste; femeile privesc mai matur pe cand barbatii ... raman niste copii care au nevoie de iubire, mangaiere, ocrotire, intelegere ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mariana,
    asta încercam toti sa o facem! unii chiar reusesc, cu succes! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Fly,
    cam acelas lucru l-a spus si Ninu- mai sus, despre barbati si femei în general. dragut...cred ca trebuie sa cred pâna la urma!
    Cât priveste iubirea...hm, este de atâtea feluri...

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa te bucuri de momentele cu tine insati nu are nici o legatura cu varsta. Sunt mai degraba clipe de rasfat, cand iti permiti sa-ti desfasori harta gandurilor de la trecut spre prezent si-n viitor, sa o intorci pe toate fetele si sa calatoresti apoi in timp. Nu-i de mirare ca sunt placute astfel de momente si ca ni le dorim :)

    RăspundețiȘtergere
  10. hm Alina,
    ai dreptate într-un fel... însa când esti tânar, asa multe din trecut si prezent nu ai sa analizezi, ai multe multe planuri pentru viitor si te arunci sa le realizezi, nu ai timp sa cazi pe gânduri :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei, te descopar intamplator, ping-ul nu cred ca a ajuns, probabil l-ai dat catre blog, si nu catre articol :)
    Imi place ce gasesc aici, cu siguranta voi mai trece de fiecare data cand imi voi gasi un strop de timp :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Teo,
    onorata de vizita ta!
    pingul l-am dar corect...dar eu am blogspot, nu wordpress :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Oare faptul ca iubirea e de mai multe feluri nu-i da un farmec aparte? Daca toti am iubi la fel, iubirea nu ar deveni un cliseu? Ar fi ca o poezie pe care o inveti si i-o spui celui drag, si la randul tau asculti aceasi poezie ... hm

    RăspundețiȘtergere