luni, 6 septembrie 2010

Sosesc vedetele

La întâi septembrie a început oficial Festivalul Filmului din Venetia, dar vedetele cinematografului international, abia de azi au început sa se lase vazute pe Lido. Presedintele juriului din acest an este Quentin Tarantino si filmele luate sub lupa criticilor sunt:
Attenberg Athina Rachel Tsangari, Grecia
Barney’s Version Richard J. Lewis, Canada / Italia
Black Swan Darren Aronofsky, USA
Black Venus Abdellatif Kechiche, Franta
Detective Dee and the Mystery of Phantom Flame Tsui Hark, China
Happy Few Antony Cordier, Franta
Meek’s Cutoff Kelly Reichardt, USA
Miral Julian Schnabel, USA/Franta/Italia/Israel
Noi Credevamo Mario Martone, Italia
Norwegian Wood Anh Hung Tran, Japonia
La Passione Carlo Mazzacurati, Italia
La Pecora Nera Ascanio Celestini, Italia
Post Mortem Pablo Lerrain, Chile
Potiche Francois Ozon, Franta
Promises Written in Water Vincent Gallo, USA
Road to Nowhere Monte Hellman, USA
A Sad Trumpet Ballad Álex de la Iglesia, Spania
Silent Souls Aleksei Fedorchenko, Rusia
The Solitude of Prime Numbers
Saverio Costanzo, Italia
Somewhere Sofia Coppola, USA
13 Assassins Takashi Miike, Japonia
Three /Drei Tom Tykwer, Germania

2 comentarii:

  1. Ohhh.. in Padurea Norvegiana joaca Kiko Mizuhara care apare si in Platinum Data (trebuie sa caut si eu filmul... sau sa citesc intai cartea :P, sa vedem).
    Nu am vazut 13 Assassins in regia lui Takashi Miike, dar am vazut Yattaman [hihih] si sper sa vad si Laplace's Witch cat de curand :D.

    - tot in cautarea articolului de care imi spuneai sunt... :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat esti de simpatica! Ce ma bucur ca imi scrii 🤗 Eu nu prea am vazut filme japoneze, doar ceva filme despre japonezi...
      Te pup di te imbratisez

      Ștergere