joi, 17 martie 2011

Eveniment editorial

Directorul editurii "Cununi de stele", doamna Carmen Musat-Coman, mi-a transmis per e-mail acest mesaj, pe care, cu multa placere, în fac public pentru cei interesati:

"Cu bucurie anunt aparitia primului Manual de limba sanscrita din Romania, de Amita Bhose. Va atasez coperta Manualului si o scurta prezentare a acestui instrument de lucru unic in Romania. M-as bucura daca ati putea semnala acest eveniment editorial de exceptie.
Cartea poate fi comandata si prin e-mailul editurii www.edituracununidestele.ro cu 10% reducere fata de pretul de vanzare, taxele postale sunt suportate de editura - pret final 53 lei - insa se afla si in librarii - 59 lei.
Va multumesc si va doresc toate cele bune. Carmen Musat-Coman"

10 comentarii:

  1. Interesant, ma bucur ca impartasesti astfel de evenimente cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lumi Ro,
    pe scriitoarea Carmen Musat-Coman o cunosc de aproape doi ani si prima ei carte "Cum s-a facut ca am ramas fata batrana" am citit-o pe nerasuflate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că a fost o muncă enormă .
    Am unul dintre volumele lui Eminescu-XIV, în care el a tradus din Franz Bopp- Gramatica critică abreviată a Limbii sanscrite și , de același autor- Glosar Comparativ al Limbii sanscrite- Ideile lui Machiavelli.
    Am citit câte ceva..este deosebit de interesant, dar foarte dificil.
    De aceea, am toată stima pentru prietena ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Incertitudini,
    pe Carmen Musat-Coman am cunoscut-o doar virtual. Totul a început aici pe blog :)
    Carmen a fost studenta cea mai draga a Amitei Bhose- cea care l-a tradus în bengali pe Eminescu.
    Carmen este singurul traducator român din bengali! si pe mine m-a impresionat deosebit munca ei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sailor,
    you're so kind, thank you Nilambur!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen,
    La începutul săptămânii, am primit de la Mirela o invitație de a scrie un post despre „vacanța de vis„.De la ea știu , că aceasta este propunerea ta.
    Îmi dai, te rog, minime detalii?
    Mulțumesc mul!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Gina,
    eu am primit de la Mirela invitatia de a gasi tema urmatoarei "Povesti parfumate"(rubrica initiata de ea, pe blogul ei) si m-am gândit la "Parfumul unui concediu" în ideea de a scrie despre impresiile olfactive - dar nu numai, ale unui concediu de vis.
    Hm... bine ca mi-ai amintit! trebuie sa ma gândesc si eu la ceva :)
    Pupici si... ne întâlnim la "Povestea parfumata" ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Incertitudini - da, si tot Amita Bhose a transcris textul lui Eminescu si a dovedit ca Eminescu a fost primul traducator roman din sanscrita.

    Carmen - multumesc mult pentru aprecieri, nu stiu daca le merit insa sunt bucuroasa ca-mi esti prietena, desi ne stim doar virtual. Insa nu-i asa ca ai impresia ca pe unii oameni ii stii de o viata?

    RăspundețiȘtergere
  9. Tizo draga,
    si eu ma bucur ca te-am cunoscut si ca suntem prietene :))

    RăspundețiȘtergere