marți, 26 aprilie 2011

Am câstigaaaaaaaaat!

.... premiul  sponsorizat de libraria online libris , organizat si  gazduit de Lillee.
Multumesc mult! Va pup!

Premiul reprezinta "Jurnal de Paltinis" semnat Gabriel Liiceanu si nu a trebuit decât sa justific de ce doresc sa am aceasta carte!
"Sunt nascuta în Bucuresti, am trait aproape treizeci de ani în Sibiu si locuiesc de zece ani în Germania. Inima mea bate transilvaneste...
Tare mult mi-as dori sa citesc "Jurnalul De La Paltinis" - Gabriel Liiceanu, si sa va spun de ce:
aveam 15-16 ani, eram la schi, la Paltinis - ca în fiecare vacanta de iarna. Dormeam la Schit, la Joe si într-o zi, am vazut o silueta ciudata printre brazi... Joe ne-a spus în soapta: "e Noica, fost detinut politic, vine la mine sa cumpere lapte".
La vremea respectiva nu stiam nimic despre marele Noica, dar ceva m-a fascinat... parca aerul a fost sfânt în urma lui... Am privit lung, deosebit de impresionata si Joe a completat "sta singur într-o cabana mai sus, el si cartile lui" si atât...
Mai târziu, m-a framântat ani în sir ideea ca am avut sansa sa fiu atât de aproape -fizic- de marele Noica si nu am valorificat momentul. M-am întrebat de multe ori, oare ar fi acceptat sa vorbeasca cu mine? oare ar fi dorit sa initieze o eleva a unui liceu de filologie-istorie, însetata de literatura non-comunista?!
Drumurile noastre au fost foarte aproape, dar din pacate nu s-au intersectat...
Întelegeti ca eu am nevoie sa citesc Jurnalul de la Paltinis?! sunt sigura ca am sa gasesc raspunsuri la multe din întrebarile mele, stârnite în acea iarna de decembrie...
Va multumesc! :)"

22 de comentarii:

  1. felicitari!
    ma inttrebam de ce ai disparut...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări! Felicitări!!!
    Mă bucur pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, Carmen! Sa inteleg, din poza, ca premiul e mai mare decat tine?

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari si la mai multe premii:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur pentru succesul tau
    pe care il mertiti din plin.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow! You deserve it. Congratulations!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari. Orice ai castiga meriti din plin!

    RăspundețiȘtergere
  8. Un premiu câstigat, este desigur un salt uriaş. Dar greul aici începe fiindcă premiul obligă să rămâi acolo sus...
    Felicitări şi aştept următorul premiu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa bei sampanie din acea cupa. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari, meriti premiul din plin.
    Abia astept sa gasesti raspunsuri la intrebarile tale. Si...poate le impartasesti cu noi, nu? Chiar sunt curioasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragii mei,
    nu am disparu decât pentru câteva zile... si timpul pt net este comprimat la maximum... am sa va explic mai detaliat peste câteva zile.
    Va multumesc mult pentru ca-mi sunteti alaturi, sunteti înr-adevar priteni sinceri! Va pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Carmen, te rog sa-mi raspunzi la email cand ai timp. ( in legatura cu nr. de telefon ). Multumesc. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  13. Lillee,
    :) rezolvat, acum seara, ca nu ajung acasa/hotel decât sa dorm! pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Adunarea generală a prietenilor/vizitatorilor blogului„Între vis și realitate 2” în unanimitate a aprobat și a înțeles absența ta, temporară,de pe net.Singura obiecțiune a prietenilor este ca absența să nu fie prea lungă !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Se-cret,
    de miercuri reintra totul în normal,promit!
    Multumesc mult, esti dragut. Pupici din Antalia.

    RăspundețiȘtergere