sâmbătă, 23 aprilie 2011

Înainte de Paste...

... ultima tura prin magazine. Aglomeratie, agitatie... Multi cauta pe ultima suta de metri sa obtina un cadou dragut "de Iepuras", altii doar admira decoratiunile. Ma întreb cine va cumpara sutele de kilograme de ciocolata - sub forma de oua si iepurasi si miile de jucarii cu specific de Pasti, ce înca asteapta înghesuite pe rafturi?!

Poate va intereseaza... Ajun de Paste, Meniu de Paste.

46 de comentarii:

  1. Paste binecuvantat cu multa lumina si pace in suflete!!! Sa va dea Dumnezeu tot ce e bun pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceiasi întrebare mi-am pus-o si eu acum doua zile când am vazut reducerile de pret la iepurasii de ciocolata(si te asigur ca abia daca erau câtiva). Sincer nu am vazut în cosul nimanui nici un produs specific. Cred ca lumea s-a saturat de bietii iepurasi. Sarbatori fericite adorabila mea blonda. Te si vad trebaluin prin bucatarie la cele bunatati. Eu nu am sa fac miel umplut, nu este pentru cine. Doar un jambon de la magazinul romanesc cu miros de fum de acasa. Poate un pui umplut, dar am facut si acum o saptamâna si apoi sigur am sama dau la el si am sa pun kilograme.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lumina si iubire iti doresc , draga mea Carmen. Toata iubirea mea si imbratisari pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fly,
    multumim la fel. Paste luminat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Giulia,
    încearca sa iei ce e mai frumos din aceste sarbatori. Te pup draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vertange,
    multumesc. Un Paste cu sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria,
    sarbatori binecuvântate, un Paste cu lumina si multumire sufleteasca!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori fericite, Carmen! Sper ca iepurasii nevanduti sa fie donati copiilor mai putin norocosi. Va pupam pe toti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Paşte fericit ţie şi celor dragi ţie !

    RăspundețiȘtergere
  10. De Sfintele Sarbatori va transmit cele mai alese ganduri de sanatate, liniste sufleteasca si impliniri

    RăspundețiȘtergere
  11. Alina,
    sper ca ati primit felicitarea de la noi; Va pupam si va dorim sarbatori fericite!
    Buna idee! nu generalizez dar se pare însa ca gândurile bune se schimba în egoism, proportional cu nivelul investitiilor...

    RăspundețiȘtergere
  12. Sorin,
    multumesc mult! si tie un Paste luminos!

    RăspundețiȘtergere
  13. Iulisa,
    multumesc deasemenea, un Paste fericit! numai gânduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase fotografii care te aduc in atmosfera sarbatorilor! Sarbatori luminate!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumos, Carmen. Eu am ratat să ajung de Sărbatorile acestea in Germania,la sora mea. Ma bucur că macar un pic, am regăsit in frumoasele tale fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sarbatori binecuvantate!

    Si, in plus, pentru sufletul tau sensibil ...
    http://youtu.be/jSNtEr_sbTI

    RăspundețiȘtergere
  17. Va doresc sa aveti un Paste Luminat si plin de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumim pentru felicitare a ajuns in dimineata asta! :-) Va intoarcem urarile si va dorim Paste fericit!

    PS In magazinul unde lucrez eu, azi ai fi zis ca se apropie sfarsitul lumii sau e o invazie de lacuste.......

    RăspundețiȘtergere
  19. Sarbatori cu bine si cu liniste in casa si in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  20. Paste fericit si binecuvantat,Carmen, iti doresc din toata inima si tie si familiei tale !

    RăspundețiȘtergere
  21. Aaah, apetisante imagini!
    Bună întrebarea ta! ... dacă mai e şi ultima zi înainte de Paşti...

    Sărbători de Paşte cu bucurie şi lumină în suflet, ţie şi celor dragi!

    RăspundețiȘtergere
  22. Sarbatori fericite, Carmen!
    Arata super gatit magazinul... chiar daca destul de exagerata oferta!... ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. Un Paste fericit si senin!

    RăspundețiȘtergere
  24. Cristi,
    frumoase sunt sarbatorile si bucuriile prilejuite.
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  25. Gabriela,
    ai înca toata vara la dispozitie :) Si toamna e frumos aici, si iarna si mai si! Gabriela, tare m-as bucura sa ne cunoastem!
    Sarbatori fericite! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  26. Gabriela,
    multumesc din suflet! Paula Seling-Ruga... cutremurator de frumos! Pupici.
    Paste luminos si fericit!

    RăspundețiȘtergere
  27. Lukluk,
    multumesc la fel si tie! Si un Iepuras darnic pentru David :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Minoki,
    multumesc mult. Sarbatori fericite si voua!

    RăspundețiȘtergere
  29. VV,
    primit mail. multumesc din suflet.va pup pe toti trei! ;)

    RăspundețiȘtergere
  30. Ninu,
    sa ai parte de sarbatori tihnite si fericite!

    RăspundețiȘtergere
  31. Danielle,
    multumesc mult pentru urari. Sarbatori pline de lumina, de bucurie si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  32. Gina,
    sărbători fericite, pace și lumină în suflet!

    RăspundețiȘtergere
  33. Acuarele,
    :) va pup, sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  34. Gabi123,
    un Paste fericit cu pace și lumină în suflet!

    RăspundețiȘtergere
  35. Acum doua zile nu mai era nici un iepuras la supermarket. Lume era foarte multa.
    Ma prinse ora 2 noaptea robotind. Adineauri stinsei focul la friptura de miel si ma duc sa ma bag in pat langa Iulia.
    Cred ca e suficient de tarziu sa-ti pot spune: Cristos a inviat!
    Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  36. Angi,
    adevarat a înviat! te îmbratisez, pupic

    RăspundețiȘtergere
  37. Se vor vinde dupa PASTE la un pret foarte mic, cred, asa ar fi normal.

    RăspundețiȘtergere
  38. Sailor,
    ...that nobody wants to buy :(

    RăspundețiȘtergere
  39. Lumi,
    probabil. Ma întreb însa ce farmec mai are sa manânci un iepuras de ciocolata, dupa ce au trecut sarbatorile?!

    RăspundețiȘtergere