luni, 4 aprilie 2011

Invitatie la cafea

... si un ping, celor mai harnici bloggeri, din prima saptamâna de april: Vania, Teo, Pandhora, Flavius, Roxana, Gabriela I, Dan, Fosile, Fly, Mirela, Lumi, Danielle, Irina, Costin, Anda, Daniela, Caius, Ulise, Zamfir, Maria, Ceska, Minodora, Cella, Giulia, Gina, Sophie, Madi si Onu, Gabriela N, Gabi123, Anca, Daurel, Se-cret, Oana-Clara, Tetris, Veronicisme, Mariana, Ninu, Iulia, GabrielaElena, Elisa, Vero, Talmes-balmes, Fly2sky, Alina, VacaVerde, Vitrina VV, GabiR, Angi13, CarmenNegoita, GabrielaS, CatiLupascu, AnaUsca, Mosu, BelleDeJour, Nabadaiosul, Cristian, Karina, Liviu, Corina, Ionut, Victoria, SorinN, Joco, AngiGhita, Florina, AnaThomas, Bogdanic, CosminStefanescu.

62 de comentarii:

  1. Merci de cafea!...dar soarele?La mine ploua de ore bune ,gri si trist...si mai e si luni...
    O saptamina buna !Cu drag, Lu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, savurez chiar acum cafeluta, cu tine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. minunată dimineaţă, cu OAMENI DRAGI, plină de zâmbete şi petale
    aşa cafea...
    DA!:)
    mult spor şi toate bune
    o săptămână rodnică să aveţi:)

    RăspundețiȘtergere
  4. O saptamna minunata si darnica asemeni tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc, buna ar fi una ...
    ai sa spui ca's pesimist, ca vad jumatatea goala a cestii, dar sa zicem ca aroma umple golul :D
    enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce poate fi mai minunat decat o cafea aromata dimineata?
    multumesc Carmen...o saptamana cu aroma de...primavara iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc! minunat..cafea..o terasa in aer liber..flori..verde albastru..plus o companie incantatoare..si nu mai ai nevoie de nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, foarte buna cafeaua si aromata, avea chiar si putina frisca :) Dar sper ca nu ai facut-o prea tare, ca si asa am prea multa adrenalina :)) Cate postari a ratat zilele astea, in special pe cea cu Nichita, tin sa te felicit pentru ea - am o slabiciune pentru Nichita :D
    O saptamana linistita si insorita!

    RăspundețiȘtergere
  9. Revin.La vremea de aici cafeaua trebuie dramuita binisor cu cognac sau alte tarii sa poti accepta capriciile vremii.Tot Lu si tot din frigurosul Ulm.Lu

    RăspundețiȘtergere
  10. Ah, ce vreme frumoasa si ce decor minunat pentru cafea! Multumesc pentru invitatie! Eu am baut-o pe fuga, intre drumuri. Promit sa ma relaxez la o cana de ceai mai tarziu si sa va povestesc despre o carte mai putin obisnuita :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. mmmm, arata grozav. Merge si la ora 3 dupamasa :)

    RăspundețiȘtergere
  12. mmmmmmmmmm...cafeaaaaaaa! oricand accept cu drag o astfel de invitatie. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc de invitatie. Ma alatur, dar eu nu beau cafea. daca imi dai o cana cu ceai, cu mare drag. Si sa ai o gradina mare, pentru ca se strang oameni multi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc de invitatie, o saptamana usoara si tie!

    RăspundețiȘtergere
  15. Chiar aveam nevoie de o cafea, ajung pe la 5 la tine.
    P.S. La mine pingu' e suspendat, nefiind relevant pana imi rezolv problema cu ZeList-ul.

    RăspundețiȘtergere
  16. Multam frumos de cafea. Chiar vin si eu la ora 5.

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc de invitatie ! Cu mare placere !

    Daca ai sti ce bautor inveterat de cafea sunt eu si cum nu refuz nici o invitatie de genul asta...
    Stii cum este ,pentru mine cel putin , : "Cafeaua este o bautura care te adoarme daca nu o bei "Alphonse Allais si "[cafeaua]..ne face severi, gravi si filosofi" Jonathan Swift
    Si cum decorul e frumos ...fa un exercitiu de imaginatie si inchipuie-ti ce-ar fi sa se populeze acea masa cu toti invitatii !

    RăspundețiȘtergere
  18. Carmen,
    Ador întâlnirile la o cafea, în aer liber!
    Ești foarte drăguță, mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mersic :)) de Ping... desi ma simt de Pong :))))
    ca aici bate vantul ca nebunul..si spondiloza cervicala ma omoara :(

    RăspundețiȘtergere
  20. Lu,
    si la noi a început sa ploua, exact când sa plec eu la servici! Dar asa serios, ca nu am stiut ce as putea încalta în afara de cizmele de cauciuc. Pantofii i-am luat în geanta :)) Te pup si eu, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  21. Anda,
    ma bucur mult! :) cu toata placerea!

    RăspundețiȘtergere
  22. Cella,
    molipsitoare buna-ta-dispozitie! ce bine ca te-am invitat! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Iulia,
    multumesc mult, de asemenea, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  24. Fly,
    :D pai daca te uiti în ceasca mea! A ta este in fata narciselor, unde este scaunul gol...
    Hmmm, ai dreptate, cafeluta este tare aromata...

    RăspundețiȘtergere
  25. Tzzumbi,
    bine ai poposit aici! esti bineînteles binevenit la cafeluta, aici cu noi, pe terasa...

    RăspundețiȘtergere
  26. Vaca Verde,
    cu-pla! :)) multumesc la fel!

    RăspundețiȘtergere
  27. Pandhora,
    ma bucur mult ca ne tii companie! te pup si-ti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  28. Fly2sky,
    ma bucur mult! esti o draguta, multumesc! pupici

    RăspundețiȘtergere
  29. Irina,
    :) cafeluta este exact asa cum ti-ai dorit-o! avem un aparat destept! face Cappuccino, Espresso, cafea neagra, cafea cu lapte, primesti si frisca si zahar daca doresti... cu drag!
    Pai...cine e de vina?! hai mai des pe la mine :)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  30. Ionut,
    si noi tie! ma bucur ca ai trecut pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  31. Lu,
    heeeeei, aici ai nimerit-o! avem si Grappa, si coniac, rom, Amaretto... îmbunatatim cafeluta exact pe gustul musafirului! Suntem casa serioasa! :) te pup
    PS: si aici a plouat de la 7 la 14! apoi încet încet, norii s-au risipit si spre seara, înainte sa mearga la culcare - soarele, s-a lasat scurt vazut.

    RăspundețiȘtergere
  32. Alina,
    abia astept sa citesc recenzia! voi fi pe faza!

    RăspundețiȘtergere
  33. OFZ,
    o cafea buna si oferita cu drag, merge oricând! ;)

    RăspundețiȘtergere
  34. Oana-Clara,
    ei asta da raspuns la invitatie! îmi place! ma bucur si-ti multumesc! pupici

    RăspundețiȘtergere
  35. Costin,
    servim si ceai, cu placere! daca ai sti ce bucurie ar fi pentru mine sa va am pe toti în curte, nu doar virtual! Ah, loc?! avem destul! Fetele mele au facut petreceri cu 30 musafiri si a fost înca loc de vreo 20! :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Lumi,
    Multumesc mult! saptamâna asta am elan, ca este dupa ce m-am odihnit acasa-n pat o saptamâna! Apoi, pe masura ce se apropie Pastele, va fi tot mai greu... mai ales daca va fi si vreme frumoasa! dar... asta e viata! :) Sanatosi sa fim! te pup

    RăspundețiȘtergere
  37. Joco,
    uite înca un raspuns clar! ai dreptate :) asa m-am gândit si eu si ma bucur ca ati poposit toti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  38. Gabi,
    e bine la orice ora, draga mea! dar... ce probleme ai cu ZeList? hmmm, n-am mai auzit asa ceva! Nici mie nu mi le afiseaza la postare, dar se înregistreaza pe ZeList la "linkuri recnte"
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  39. Minoki,
    ce dragut! abia va astept, indiferent la ce ora :)) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  40. SoriN,
    daca ai sti ce tare m-as bucura sa va am nu doar invitati virtuali! Zau!
    ;) citatele tale sunt simpatice, mersi!

    RăspundețiȘtergere
  41. Gina,
    ah Doamne! acum zau ca-mi pare rau ca locuim asa departe! Of!

    RăspundețiȘtergere
  42. Ninu,
    un gând bun de la prieteni, sper sa te ajute ca un masaj bun!

    RăspundețiȘtergere
  43. cafea cu un pic de frisca si sunt in rai; daca mai adaug si o mica praji deja e prea mare fericirea

    RăspundețiȘtergere
  44. Nu pre merit eu cafeaua,dar in miez de noapte o sorb incetisor ,apoi ma duc la culcare.Maine ma asteapta o noua zi plina!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  45. Sophie,
    pai daca v-am invitat, înseamna ca am si frisca, si zahar si bineînteles prajituri :) Te pup, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  46. Angi,
    ? de ce crezi ca nu meriti?! ei hai! ca una virtuala, nu strica, indiferent de ora!
    Noapte buna! Pentru mâine, numai împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  47. Carmen,sper ca pe mine o sa ma inviti
    alta data in mod special pentru
    ca ,sunt o mare consumatoare a licorii .

    RăspundețiȘtergere
  48. Steliana,
    prietena draga, ai dreptate! am uitat de cei mai fideli cititori ai mei! M-am luat cu pingul si am uitat, iertare!
    Asa ca, pe tine Steliana draga, pe Aurelia, pe Kindchen, pe L'Automne, pe Jacob, va voi invita cu o ocazie speciala... Pe Maroi l-am invitat ieri, real! se afla în vizita chiar aici în orasul meu si bineînteles ca ne-am vazut la o cafeluta :))

    RăspundețiȘtergere
  49. Sărut mâinile pentru cafeaua mea. Sărut mâinile pentru cafeaua lui Ulise.

    RăspundețiȘtergere
  50. Mulțumesc frumos pentru învitație și pentru cafea.Eu te rog fără zahăr și fără lapte,dacă se poate:D !

    RăspundețiȘtergere
  51. Ulise te întreabă: n-ai putea înlocui invitaţia la cafea cu o invitaţie la un oscior, oricât de ... mare?!

    RăspundețiȘtergere
  52. Zamfir,
    cu multa placere :) Ulise are voie sa zburde printre rondourile de narcise si zambile, pâna când tu bei cafeluta, aici pe terasa, alaturi de grupul nostru vesel.

    RăspundețiȘtergere
  53. Se-cret,
    sigur ca se poate! exact asa-mi place si mie cafeaua! cafea! fara zahar si fara lapte... ca sa simtim aroma cât mai natural... :))

    RăspundețiȘtergere
  54. Zamfir,
    ba nu doar un oscior. Pentru Ulise am chiar si un cârnacior... o delicatese speciala pentru patrupezi... Stiu ca este foarte gustos, pentur ca vecina mea - catelusa Bonni, trece deseori în vizita la mine! :D

    RăspundețiȘtergere
  55. Mulţumesc pentru cafea!

    RăspundețiȘtergere
  56. Florina,
    cu placere, ma bucur ca ai trecut pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  57. Ce pacat ca n-am vazut la timp ping-ul tau! S-a racit si cafeaua. :))
    Eee, am fost harnica o vreme dupa care s-a stricat caruta. Dar ne vedem la urmatoarea cafea. Fac eu cinste. ;)

    RăspundețiȘtergere
  58. Dani,
    ah... niciodata nu e prea târziu! cafeaua virtuala este tot timpul, potrivita! Daca o doresti fiebinte, este fierbinte! daca o vrei rece, poftim, este rece. Daca preferi frisca, cu placere, avem si frisca :))
    Vin cu drag si la tine la o cafeluta. Eu doresc te rog, simpla, fara zahar, fara lapte. Te pup ;)

    RăspundețiȘtergere