miercuri, 13 aprilie 2011

Miercurea fara cuvinte 15 - Spring

Spring / Frühling / Primavara

Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!
1.Florina18.altcersenin35.SNEJINKA
2.Ulise19.Gabriela 36.13angi
3.pandhoraa20.ana37.London Is Cool
4.Aliceee Traveler21.Tetris38.Lia Lia
5.Sailor22.Vaca Verde39.Fly2sky
6.Lumi RO23.Anda40.Dama fara camelii
7.fosile24.Dama fara camelii41.tu26dor
8.ELENA25.Vitrina Vacii Verzi42.andreiradu M
9.Mariana26.Gabi Rotaru43.IULISA
10.Ana27.coolnewz44.Pascal Rares
11.Sori N28.Rontziki45.Oana Clara
12.Gina29.Anda46.Dan Vaideanu
13.Acuarele30.Irina47.Danielle
14.Escu31.KSPR48.Sophie
15.lukluk32.Alice- Georgiana49.Costin Comba
16.OFZ33.sophie

17.a A34.se- cret

111 comentarii:

  1. Prin cele două imagini, cea postată de Florina şi cea postată de Ulise, v-am călit: una caldă, una rece, c-aşa-i viaţa.
    Speranţa moare ultima, nu-i aşa?!
    Să sperăm - atunci - la mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pot spune?bucurii de primavara...si cu soarele bonus :)
    imi plac mult florile primului copac...dar nu stiu ce copac are flori asa delicat portocalii...
    Happy WW Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Happy Ww!!! Pozele sunt minunate Carmen, ador primavara din pozele tale, si din ultimele postari!! Iti doresc o zi linistita si fara prea multe cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  4. I searched for a post without any words and I found one from my blog about my village in Kerala India. A coconut tree.

    I am so glad that you like the music in the Cruise blog. I have no problem you are staying in my blog for any long, it's my pleasure.

    Like all your winter pictures.

    RăspundețiȘtergere
  5. By adding a link to my cruise blog with words, do I break any rules of your post? I just don't want to pi** off any blog owners.

    RăspundețiȘtergere
  6. Zamfir si Florina,
    calirea e buna oricând, chiar si într-o miercuri13 :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pandhora,
    Primavara inspira :) Happy WW!

    Ah, trebuie sa recunosc ca nu as putea sa-ti spun numele niciunuia din copacii/arbustii ai caror flori le-am fotografiat aici :( Poate ca ne ajuta vre-un alt participant la Miercurea fara cuvinte? Frumos ar fi

    RăspundețiȘtergere
  8. Alicee,
    primavara este atât de frumoasa, încât as vrea sa fotografiez tot ce vad! :)
    Happy WW! O minunata zi si tie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bianca,
    bun venit la rubrica de miercuri!
    Frumoasa expresie! Verdele crud este foarte frumos, si poate umple multe suflete sensibile!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sailor,
    a coconut tree? That sounds very promising :)
    Happy WW!
    Winter pictures?! :) I can't think of anything else but Spring now!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună CARMEN!
    Wow..la tine este adevărată
    primăvara...
    Îți mulțumesc pentru comentariu
    lăsat la mine pe blog și aș fi
    onorată să te am în lista mea de
    persoane interesate!
    Mulțumesc că îți dai voi
    să particip și eu la acest joc.
    Să ai o zi frumoasă ca sufletul tău!
    Te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos e la voi,ce vis inca indepartat pentru noi.
    Multumesc!Chiar daca ploua,vazind florile tale,ies cu zimbetul pe buze.
    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
  13. O primavara frumoasa tuturor, cu multe flori, buburuze si albinute :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună dimineața!
    În zori, iepurașul a cules un coșuleț de petale din grădina ta!
    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/04/iepurasul-florar.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Elena,
    la mine - da, este primavara, atât de frumoasa cât poate ea sa fie!
    Eu îti multumesc deasemenea pentru vizite si doresc sa te felicit pentru prima ta participare la Miercurea fara cuvinte! Ma bucur mult!
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  16. Fosile,
    ai sa fi surprins sa vezi cât de repede recupereaza natura, mai ales daca a plouat... Te vei trezi într-o buna zi si totul va fi înflorit si verde. Poate ca mâine?! Primavara e capricioasa, dar vine!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ana,
    multumesc în numele tuturor participantilor la Miercurea fara cuvinte! Sa ai o zi minunata!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Gina,
    ce draguuuuuut! vin sa-l admir!
    O zi frumoasa! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Superbe florile, toate!
    O zi minunata sa ai, Carmen, te sarut!

    RăspundețiȘtergere
  20. Carmen, la tine a venit mai tarziu primavara! La mine a venit de miercurea trecuta :P

    RăspundețiȘtergere
  21. Da, asa-i primavara, mereu fara cuvinte si plina de culoare si parfum.

    RăspundețiȘtergere
  22. chiar daca azi ploua, zilele trecute cu soare si pozele tale in culori pastel, ma fac sa zambesc. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. privesc pozele tale si simt miros de primavara :)
    macar din poze, ca la noi tot ploua si e frig :(

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte frumoase pozele de azi si foarte colorate! Imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  25. Daca tot este vorba de poze care vorbesc de la sine, va invit in lumea mea de culori - olumedeculori.com
    (Sper sa nu deranjeze pe nimeni acest mesaj, dar m-am gandit ca exista printre cititorii tai, Carmen, iubitori sau pasionati de handmade)

    RăspundețiȘtergere
  26. Wow! Aşa un dor de ducă mi-au dat imaginile tale! Aş vrea să mă plimb prin parcuri, să văd pomii înfloriţi şi să stau pe iarbă la soare :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Carmen, am gresit primul link, e cel de saptamana trecuta. Desi se potriveste perfect si miercurea asta, ploua la fel :) Nu stiu cum pot corecta, daca ma poti ajuta... Sorry!

    RăspundețiȘtergere
  28. Carmen iti urez Happy WW! Foarte reusite florile de astazi. Mi-am bagat si eu codita in jocul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Ooof, Carmen, tare as vrea sa fiu in mijlocul acestor copaci si sa imi relaxez mintea. O pauza in asa natura ar fi binevenita oricand. Mi-e dor sa simt primavara asa cum o faceam cand aveam mai mult timp liber. Happy WW si tie.

    RăspundețiȘtergere
  30. Am ajuns pentru prima oară pe acest blog şi am descoperit acest joculeţ. M-am înscris şi eu cu un album întreg ce reprezintă bucuria curăţeniei ce se desfăşoară primăvara.

    Sper că va fi primit, cel puţin din cauza ideii, dacă nu din cauza imaginilor.

    O primăvară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  31. azi eram cam molesita, dar dupa pozele astea parca imi creste tonusul :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Deci asa arata primavara!:)

    Eu...de pe alta planeta, si cu mintea si cu vremea. Promit sa-mi iau revansa saptamana viitoare.Recunosc spasita ca am uitat ca e miercuri. Cum ajung numai foarte tarziu diseara acasa...nu mai am sanse...

    RăspundețiȘtergere
  33. Superb!Este indiscutabil cel mai frumos anotimp.Are și norocul să vină după frigul și albul iernii,dar asta este un aspect secundar totuși.Primăvara este pur și simplu splendidă. Grădina ta CARMEN este minunată!

    RăspundețiȘtergere
  34. azi am 'ajuns' târzior
    dar asta nu mă împiedică să mă bucur de minunăţiile tale şi să vă doresc tuturor o zi şi o primăvară minunate
    H.W.W!:)

    RăspundețiȘtergere
  35. La tine chiar a explodat primavara!

    RăspundețiȘtergere
  36. Spring sure is a time of the year when nature comes to life. I love all the different colours you are featuring today...

    RăspundețiȘtergere
  37. Aaah, ce bine că nu m-am oprit la prima idee a zilei!!! Ar fi explodat primăvara aceasta de atâta floare într-o singură zi - de miercuri - 13! Superbe imaginile!
    Te invit la cea de-a doua idee a zilei:

    http://popasuriprincopilarie.blogspot.com/2011/04/miercurea-fara-cuvinte_13.html

    RăspundețiȘtergere
  38. Vin Floriile...cu flori. Cu adevarat Sarbatoare, cu adevarat Primavara...

    RăspundețiȘtergere
  39. Carmen, sper sa nu ramanem doar cu frumoasele imagini...vremea rea a spulberat florile pomilor pe-aici, noroc ca am reusit sa facem niste poze. Cautam prin arhiva, ca iarna a revenit. Foarte frumoase poze, felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Urmăresc de ceva vreme pe bloguri zilele de miercuri fără cuvinte și abia așteptam să intru și eu în frumosul joc :) Toate bune tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  41. Superbe imagini! (eu n-am reusit inca sa prind primavara aceasta) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  42. imi cer scuze ca mi-am mai inscris numele inca o data. Sunt pe telefonul mobil, ecranu-i mic si eram convinsa ca ma conectez sa las un comentariu. Doream sa-ti spun ca azi m-am simtit minunat ca am facut parte din grupul vostru. Ma felicit ca saptamana asta m-am bagat si eu, largind cercul iubitorilor de fotografii frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  43. nu am reusit sa ajung in jumatate de ora, insa a meritat asteptarea:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  44. Natura s-a trezit din amorteala. Raurile galagioase, cu suvitele lor cristaline, spun bun gasit pasarilor, florilor, si copacilor inviorati de caldura razelor de soare. Cerul se rasfrange sub ochii nostri cu lumina infinita a soarelui.
    Superbe imagini

    RăspundețiȘtergere
  45. :)
    Sarut'mana, Carmen!
    La tine e primavara in toata splendaorea!
    Vreau si eeeeeeeeeeuuuu...

    RăspundețiȘtergere
  46. Frumuseţea la ea acasă...ce să-ţi mai doreşti.

    RăspundețiȘtergere
  47. Acuarele,
    sunt florile noastre, ni le-a daruit primavara :)
    Te pup si eu.
    (Abia astept sa ne vedem în decembrie!)

    RăspundețiȘtergere
  48. Sunt superbe, Carmen! Privindu-le am senzatia ca ma transpun asa intr-o lume intre vis si realitate.

    RăspundețiȘtergere
  49. Escu,
    la mine nu a venit primavara mai târziu?!... nu -nu. Eu sunt deosebit de multumita cu primavara mea :)
    Si a ta e frumoasa, nimic de zis :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  50. OFZ,
    ce dragut te-ai exprimat! primavara fara cuvinte dar cu parfum si culoare! exact asa este :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  51. aA,
    ma bucur ca am adus putina lumina într-o zi trista si umeda :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  52. altcersenin,
    ah ce rau îmi pare! însa soarele precis ca va recupera tot ce a pierdut, nu mai dureaza mult! în curând va fi si la tine totul înflorit si colorat! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  53. Foarte frumos, chiar ca e o zi de miercuri fara cuvinte !

    RăspundețiȘtergere
  54. Ana Marin,
    ma bucur mult ca îti plac florile mele de primavara. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Ana,
    fotografiile alese de tine sunt foarte frumoase,
    Invitatia pe care ai facut-o sa-ti vizitam blogul handmade nu deranjeaja pe nimeni, de ce ar deranja?!
    Te asteptam aici în fiecare miecuri :) cu fotografii care sa vorbeasca singure. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  56. Rontziki,
    acum hai sa o facem împreuna, virtual... Când va iesi soarele în orasul tau, vei gasi precis loc'sorul mult dorit, sub pomi în floare :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  57. Anda,
    e perfect si unul si celalalt... nu face nimic ci din potriva, numai placere :)) Fotografiile tale sunt foarte faine! happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  58. Irina,
    sper ca ai avut o zi minunata...îti urez si o seara pe masura!
    Ma bucur mult ca te-ai înscris, tu ai fotografii minunate! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  59. Angi,
    sper ca Iulia este din nou vesela si sanatoasa. Cât despre timp... toti suntem în criza! dar trebuie sa ne recunoastem prioritatile. Atentie mare, nu lasa sa treaca primavara pe lânga tine :)

    RăspundețiȘtergere
  60. KSPR,
    bun venit în clubul Miercurea fara cuvinte! Ma bucur enorm pentru fiecare nou participant! Te-am vizitat si am constatat ca ai înteles exact cum functioneaza jocul nostru cu fotografii. Deci... Felicitari! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  61. Sophie,
    daca as sti ca te pot face sa zâmbesti, as posta zilnic o fotografie cu flori de primavara :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  62. Alice,
    multumesc! nu a fost greu sa fotografiez... minuni de acestea sunt de jur împrejur :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  63. Sophie,
    daca iti face bine întoarcerea la iarna... ma bucur pentru tine draga mea! eu una însa, nu vreu sa scap nimic din primavara asta si parca abia astept vara :)
    Pupici peste mari si zari.

    RăspundețiȘtergere
  64. Secret,
    fiecare anotimp este frumos, eu iubesc si iarna si vara si primavara si toamna... nici nu as putea sa ma hotarasac pe care-l iubesc mai mult.
    Gradina mea este minunata, nu spun nu :) dar florile de astazi sunt din copacii din parc :)
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  65. Cella,
    ziua are 24 de ore :) nu ai ajuns deloc prea târziu. Happy WW! :)
    O seara minunata îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  66. Angi13,
    ;) daaaaa! si savurez fiecare clipa pe care o pot petrece în aer liber :)

    RăspundețiȘtergere
  67. William K Wallance,
    Spring is really wonderful. I'm glad you like the pictures today. Thanks a lot! :)

    RăspundețiȘtergere
  68. Danielle,
    se pare ca spiritul primaverii ne-a cuprins pe toti si e bine asa! :) Ma bucur ca participi si astazi, vin urgent sa te vizitez. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  69. Lukluk,
    asa este. Primavara a explodat în parfumuri, culori si forme. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  70. Mirela,
    ce rau îmi pare ca primavara la voi este asa capricioasa. Cu siguranta ca soarele nu va mai putea rabda sa stea ascuns in spatele norilor si va iesi în curând! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  71. LiaLia,
    bine ai intrat în Clubul Miercurea fara cuvinte! Esti bine venita oricând îti e dor sa te exprimi prin fotografii care spun singure ce ai fi dorit tu sa ne transmiti. Si uite ce primire ti-am facut! Flori de primavara :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  72. Diana,
    se pare ca mai dureaza câteva zile, apoi primavara va invada si orasul tau :)
    Happy WW! pupici din Bavaria însorita.

    RăspundețiȘtergere
  73. Dama fara camelii,
    Nu face nimic! mai bine de doua ori decat niciodata :))
    Ce ma bucur ca ai intrat în clubul nostru si ca acum... ai si camelii :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  74. Tudor,
    între România si Germania, fusul orar produce o diferenta de o ora, de aceea la tine era deja miercuri... la mine înca nu. Dar, ma bucur mult ca te-ai înscris. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  75. Iulisa,
    sub masca dantelata se ascunde o adevarata poeta. Multumesc pentru minunatele cuvinte!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  76. AndreiRadu,
    înca un pic si vine si la voi primavara. Se cam lasa asteptata, am auzit, dar... si cand va sosi... he-hei... atunci sa vezi frmuseti!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  77. SoriN,
    sunt vrajita, adevarat! primavara este minunata!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  78. Cati,
    esti o dulce, multumesc mult!
    Te pup si-ti doresc o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  79. Rares,
    oare mi-ai spus care floare o doresti de ziua ta? :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  80. Felicitări și să fie tot așa și mai bine!A crescut rubrica să nu fie deochi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  81. Se-cret,
    wow! o fi de bine?! ma sperie "celebritatea" asta. Astazi, blogul meu a avut 662 accesari! Record. În ultimul timp am avut 300-350/zi

    Cate un pupic si tie si lui Noemi, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  82. Foarte frumos! Banuiesc ca e tot in gradina ta.

    RăspundețiȘtergere
  83. These are beautiful photos.. You should see the photos I just posted on my blog:

    http://ladyonaroof.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  84. Aproape ma topesc in fata acestor frumuseti! Ma simt atat de mica dar atat de implinita! :)

    RăspundețiȘtergere
  85. Eu nu pot sa tac nici miercurea, dar pot sa ma bucur de frumusetile de pe bloguri voastre !

    RăspundețiȘtergere
  86. carmen, doua borcanase din cele mici de gem, de 400, cu capac etans d-ala de se lipeste cand se se face vid si trebuie sa-l "slabesti" cu varful de la cutit, imi poti trimite si mie cu niste primavara?!
    multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  87. Minoki,
    nuuuu, copacii acestia sunt din parc :)

    RăspundețiȘtergere
  88. Te invit la Povestea parfumata dintre bloggeri! Tema provocarii parfumate de duminica este Sa ne amintim un parfum pe care il foloseam noi (pot fi si mai multe!) inainte de 1989, si care sa fi fost fabricat in Romania. Cu alte cuvinte,”Parfumuri romanesti de calda amintire”. Pe mine chiar ma intereseaza aceste amintiri parfumate. Sper sa iti placa aceasta tema mai speciala, deoarece ne face nostalgici, dar si dornici de a ne reaminti acele vremuri, cu parfumurile lor cu tot! Trebuie sa dati cel putin un nume. Succes! Tema urmatoare as vrea sa fie aleasa de Cati Lupascu. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  89. Senorita,
    your photos are absolutely gorgeous! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  90. Oana,
    asa este... toti ne simtim coplesiti de atâta frumusete... Primavara este minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  91. Zina,
    :) nici noi nu ne abtimen :D uite câte comentarii avem!
    Poate ca încerti si tu miercurea viitoare ;)

    RăspundețiȘtergere
  92. Mosu,
    bineînteles! eu nu pot sa uit ca, anul trecut când la mine era zapada, tu mi-ai trimis un sac cu soare si o punga cu miros de mare... Trimit cu drag, Mosu, si stampilez scrisoarea cu un pupic :)

    RăspundețiȘtergere
  93. Mirela,
    m-ai dat gata cu tema asta! Hmmmm, scleroza e într-o faza înaintata la mine :( Oare mi-oi mai aminti?!
    Te pup Mirela draga. Promit sa ma straduiesc :)

    RăspundețiȘtergere
  94. Just wanted to make sure that you are doing ok. Didn't see any new post from you.
    Nilambur

    RăspundețiȘtergere
  95. Daca faci liniste se aud albinele.

    RăspundețiȘtergere
  96. :)am mai venit într-o vizită scurtă.

    RăspundețiȘtergere
  97. Si eu... Sa fiu cu nr.100.
    PS. Nu stiu adresa de e-mail...

    RăspundețiȘtergere
  98. Sailor,
    nice of you to ask. I'm fine thanks. Yesterday, I was very busy with my visitor from Romania. Today, I'm back in my everyday life :)

    RăspundețiȘtergere
  99. Dan,
    sssssssssst... ai dreptate! :D

    RăspundețiȘtergere
  100. Se-cret,
    multumesc mult pentru grija :) sunt pe aici, un pic obosita... am facut o pauza de o zi :D

    RăspundețiȘtergere
  101. am vazut...si ti-am simtit lipsa...bine (ca)ai revenit :)

    RăspundețiȘtergere
  102. multumesc frumos pentru pachet; stii, cred ca primavara de la tine a fost atat de dulce (sau poate pecetea) incat vamesii l-au oprit acolo; nu m-a sunat nimeni inca sa ma cheme sa-l ridic desi se zice ca ar fi trecut granita! ;)

    RăspundețiȘtergere
  103. Pandhora,
    esti o dulce! multumesc. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  104. Mosu,
    :D mai trimit o data, si înca o data, pâna ajunge pachetul la tine [ bineînteles ca tot asa pecetluiesc ;) ]

    RăspundețiȘtergere
  105. cum sa nu iubesc primavara cand ne ofera atatea culori, atatea miresme, atata frumusete...bine ai venit frumoasa primavara!...excelente fotografii...

    RăspundețiȘtergere
  106. Gabriela,
    deci si tu faci parte din grupul de fani ai Primaverii! Suntem toti îndragostiti de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  107. Noa serbus.
    Pentru a nu pierde "Miercurea fără cuvinte" plec la drum de astăzi. Vă iau de mână şi vă conduc prin "Bălgradul de azi" pentru documentare. http://abbilbal.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere