vineri, 1 aprilie 2011

Pacaleli de întâi aprilie?

"Ups! Tipa tocmai a calcat într-o guma de mestecat" - veti spune, dar... nu aveti dreptate! Tocul pantofului este intentionat conceput sa creeze aceasta impresie :))
Acesti uimitori pantofi, fac parte din seria creeata de artistul designer Kobi Levi - absolvent al "Bezalel academy of art & design" din Ierusalim, promotia 2001. Artistul este specializat în dezvoltare/marketing si proiectarea încaltaminte si lucreaza ca designer independent, în Tel Aviv - Israel. În prezent, colaboreaza cu firme specializate, din ​​Italia, China şi Brazilia.
Conceptiile artistice sunt un amestec de arta si moda, la granita dintre imaginatie si bun gust. Modelele au fost deja prezentate cu mult succes în diverse expozitii în: Tel-Aviv, Ierusalim, Tokyo, Barcelona, Verona, St Etienne, Berlin.
Artistul a declarat ca dupa ce ideea a încoltit, pantoful apare ca un hibrid între sculptura si obiect purtabil. Toate piesele sunt lucrate manual, sunt nostime si exclusive. Stilul artistului este incomparabil, Kobi Levi a revolutionat moda încaltamintei.

Va asigur ca toate modelele pantofilor si sandalelor, nu au fost gândite ca Pacaleli de 1 Aprilie!

Obiceiul pacalelilor de 1 Aprilie este foarte vechi si nu se stie exact cum a început, dar se crede ca vremea instabila din aceasta perioada a anului este de vina. Când credem mai tare ca s-a instalat primavara, ne trezim cu "neaua mielor"...
Serbarea pacalelilor este cunoscuta peste tot în lume. În America, Australia, Africa de Sud si India, oamenii serbeaza „April Fool's Day”; în Italia si Franta, serbarea se numeste „pesce d'aprile”, respectiv „poisson d'avril” cu sensul ca cel care se lasa pacalit este la fel de fraier ca si pestele ce pica-n cârligul pescarului.
Va doresc sa aveti o minunata zi de 1 Aprilie, sa fiti pe faza si sa nu cadeti în plasa farselor, dar sa faceti jocul copiilor :))

48 de comentarii:

  1. WOW, vreau si eu asa niste pantofi "pacalitori", sunt super, si nu m-as supara sa fiu pacalita cu asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, Carmen, sunt 50 cm de zăpadă, ninge și cred că mergem la schi! ;)
    Apriliș-bolundiș!Să fi fericită!
    Frumoasă păcăleală, haioși pantofi. Fetița mea face creație de modă, să vezi ce pantofi! O să îți trimit pe mail, dacă dorești. OK! Asta nu-i păcăleală! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    O curiozitate, sunt din piele naturala?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu m-aș întrista deloc dacă aș primi , fie doar un singur pantof ”șiret”..
    O zi fără farse îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lumi,
    despre pret nu am gasit informatii, dar cred ca cine ti-ar darui asa ceva, ar trebui sa rasfoiasca multe bancnote mari! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirela,
    pai daca sunt 50 cm zapada si mergi la schi, ma gândesc ca cea mai indicata încaltaminte ar fi sandalele prastie :)))
    Ma gândesc ca Enya a ta are imaginatie si talent de designer, ca doar va mosteneste! Te rog sa-mi trimiti schitele ei, îmi place sa privesc asemenea opere!
    Fetele mele când erau foarte mici, spuneau ca vor sa se faca, cea mare - model, cea mica - ceatoare de moda, dar cum nu pronunta corect, a spus croitoare de moda, si eu nu am corectat-o, ci ma amuzam de câte ori o auzeam :))
    Vise, glume... timpul a zburat, cea mare e studenta la engleza, cea mica are acum examenele de Abitur, dupa care doreste sa studieze arte plastice (din moda nu poti trai, doar daca esti un geniu în materie, sau daca ai cunostinte situate în cea mai înalta patura a societatii)
    Te pup Mirela si-ti doresc o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pandhora,
    :) si când crezi ca ai vazut totul, apare ceva si mai si! Imaginatia nu are grenite!

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabi,
    nu stiu, dar ma gândesc ca maestrul nu lucreaza cu înlocuitori de piele :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Gina,
    în acest caz nu trebuie decât sa te duci cu "persoana potrivita" la o expozitie cu vânzare a maestrului :))
    O zi plina de zâmbete îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. pretty interesting shoes collection there.

    RăspundețiȘtergere
  11. pantofii cu pricina i-am primit de la mai multe persoane,sigur, in forma electronica...Acum trebuie sa gasesc si sponzorul...Azi ies cu fetele la ...ceva bun...Vreau si eu oferte de pantofi deosebiti!Toate bune din Ulm de la Lu!

    RăspundețiȘtergere
  12. ooooooooo
    am şi eu o aşa colecţie, mă amuz mereu privind-o:)))
    în fiecare an mă las păcălită
    - selectiv -
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sailor,
    an exclusive collection, indeed! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Lu,
    si eu vreau cu fetele! Pupa-le din partea mea.
    Apropo fetele, Michaela mi-a trimis colectia :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac, sunt foarte indrazneti! :) cei in forma de caine sunt funny

    RăspundețiȘtergere
  16. Cella,
    daca am uita sa râdem, am fi bolnavi.
    Pacalelile de 1 aprilie din partea celor mici, sunt adorabile :) Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. C.L.M.
    imaginatia nu are granite! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. interesanti pantofi, ma intreb insa cat de comozi, trebuie sa fii un adevarat artist sa poti baleta in asa ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Alicee,
    :) pe mine m-au amuzat toti!

    RăspundețiȘtergere
  20. aA,
    ah, nu cred ca-ti trebuie exercitiu special! îti trebuie doar curaj, sa apari la birou încaltata cu asa ceva! :D

    RăspundețiȘtergere
  21. de cind poarta femeile pantofi comozi?Daca sintem sincere recunoastem ca ii cumparam ca sint la moda, ne plac, cu un nr mai mic...sa faca piciorul frumos.. .Te asteptam la ora 19 tot acolo unde stii...Pusi ! LU

    RăspundețiȘtergere
  22. Arata super! Cata imaginatie!
    Happy Foul's Day! Si fara prea multe farse :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Lu,
    :))) acum zau ca ai pus punctul pe i!

    Cum n-as veni! dar nu numai ca ne despart 70 km, dar ma mai si sâcâie o gripa nerusinata, care nu vrea sa mai plece de la mine, cu toate ca ma chinuie de 7 zile! Ca parca asa este nescrisa învoiala ;) o gripa trece dupa 7 zile cu medicamente si dupa o saptamâna, fara tratament. Si eu am luat medicamente si ma stat înfofolita în pat!...

    RăspundețiȘtergere
  24. Alina,
    pura fantezie! :)
    te pup si-ti doresc deasemenea o zi vesela!

    RăspundețiȘtergere
  25. ...sotul conduce si eu fac cinste cu tarie sau ce iti doreste sufletul!Poti dormi pe ,,santierul,,meu , iti fac si ceai daca trebuie...Te rasfat cum stiu eu mai bine!Pusi! Lu

    RăspundețiȘtergere
  26. Candva lucram la spital si se spunea ca gripa se trateaza stand la pat, cu medicul langa tine...iar eu simpatizam un medic, seful de la terapie intensiva. Drept pentru care am zis ca accept acest tratament la pat, cu medicul langa mine, cu conditia sa fie X (simpatia).
    Sigur, mi-am revenit luand aspirine si mergand la birou.
    Dar cat imi esti de draga, ti l-as fi dat si tie, daca 'mergea' tratamentul ;)) Sper ca te-am inveselit putin si sa te faci bine, tratata sau netratata dureaza tot 7 zile..

    RăspundețiȘtergere
  27. Lu,
    de doua zile nici Helmut nu se simte bine...îti spun draga mea, ca nu suntem o companie placuta, în jurul nostru tropaie virusii!
    Poate la Stamtisch-ul viitor. Va pup pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  28. Sophie,
    te pup si-ti multumesc! :)
    Tot asa stiam si eu, ca trece dupa 7 zile, cu tratament, sau dupa o saptamâna daca o ignori. De aceea îmi fac probleme, pentru ca eu o am deja de o saptamâna si nu mai vrea sa plece!
    Acum a trecut si la sotul meu... sper ca nu o pasam de-acum de la unul la altul...
    Un weekend fain! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce funny sunt pantofii astia... Grozave idei are...
    Si tu te lupti cu gripa? Oooff, si eu trebuie sa ma lupt cu raceala Iuliei, alergaturi de dimineata la doctor, goana dupa un loc de parcare in plin centru... Acum cu medicamentele date de medic sper sa o repar.
    Abia pe la pranz imi aminti de ziua pacalelilor.
    Multa sanatate si sa fii tinta a cator mai putine pacaleli. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  30. Angi,
    numai bine Iuliei! nu este usor...
    Mda, cu pacalelile... pâna acum m-au ocolit. Eu i-am pacalit însa pe toti ai casei :) mi-au tinut toate figurile :)
    Va pup si cât mai curânda însanatosire!

    RăspundețiȘtergere
  31. Mie imi plac aia lebada. Faina tare colectia. Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  32. Minoki,
    :)) toate modelele sunt haioase! mie parca mi-ar place bananele :)) Dar m-as vedea bine si în cei cu coda neagra si guleras cu dantela ;) Tja! de fapt, i-as vrea pe toti! :D

    RăspundețiȘtergere
  33. din motive tehnice...acum avem avest blog:

    http://roxanasieliza.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  34. Roxana si Eliza,
    ce dor mi-a fost de voi! multumesc, am schimbat adresa :) Va pup

    RăspundețiȘtergere
  35. Fantezista si amuzanta colectie .in ce priveste 1 aprilie ,o zi plina de veselie la care nu as renunta niciodata . Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  36. IULISA,
    :) ma bucur ca ti-a placut colectia!
    Multumesc! Si eu îti doresc o seara frumoasa si un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  37. Ionut,
    ai dreptate! sunt ciudati, iesiti din comun, interesanti, incitanti, extravaganti ... si cred ca foarte -foarte scumpi :)

    RăspundețiȘtergere
  38. foarte interesanti. Pe unii dintre acesti pantofi mi-ar placea sa ii port.

    RăspundețiȘtergere
  39. Gabriela,
    :) ma bucur ca-ti plac, si mie mi-ar fi placut câteva modele;)

    RăspundețiȘtergere
  40. Sint iar acasa...te-am pomenit si transmis salutarile tale fetelor.Sanatate va dorim cu toatele si o vizita curinda la Ulm.Carmen si mie imi plac pantofii banana...Nu as avea probleme sa port oricare din modele.Bani sa fie...Oare ce ar spune partenerii nostrii referitor la aceste modele?te pusi si doresc somn usor si o noapte odihnitoare! Noapte buna! Lu

    RăspundețiȘtergere
  41. Lu draga,
    m-am gândit la voi... Multumim si promit sa ne facem vazuti cât de curând :)
    Ce sa spuna? la început ca suntem traznite, apoi s-ar obisnui si nici nu ar mai baga de seama :))
    Pupic si de la mine si Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  42. Ţi-am îndeplinit îndemnul şi ne-am făcut o splendidă zi de unu aprilie: eu şi cu Ulise şi l-am terminat şi pe tetea Mihai!
    http://zamfirpop.com/blog/2011/04/01/cum-m-am-pacalit-de-1-aprilie

    RăspundețiȘtergere
  43. Zamfir,
    nu ai primit mesajul meu? v-am însotit si eu în drumetia cu ocazia zilei tale de nastere! Minunat! tu si Ulise, sunteti de invidiat! cu Ciocârlii, cu tetea Mihai... asta da zi de sarbatoare!

    RăspundețiȘtergere
  44. Wow ce haioase sunt!!... :))

    RăspundețiȘtergere
  45. Acuarele,
    si mie mi s-au parut tare simpatici! toti! :))

    RăspundețiȘtergere