sâmbătă, 30 aprilie 2011

Plimbare în parc

28 de comentarii:

  1. multumesc pentru plimbare....mai ales la ora asta este minunat de curat aerul...iubesc linistea diminetilor de primavara si vara...multumesc Carmen...imi beau cafeaua...si ma plimb :)
    americanii au acest obicei de a-si bea cafeaua si a se plimba dimineata...eu personal detest sa beau cafeaua din pahare de plastic sau din canile acelea tip termos-foarte practice nimic de zis...
    ador cestile frumoase din care aromeste cafeaua fierbinte :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos si ce relaxant. Din pacate nu am parte de liniste cum are pandhora, am apartamentul indreptat spre intersectie, galagie mare, tramvaie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa plimbarea, mai dau jos din cozonaci. Si cand ma gandesc ca inca nu i-am terminat de mancat :((

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai facut pofta. o sa iesi si eu astazi in Gradina Botanica.

    RăspundețiȘtergere
  5. Beautiful! Have a wonderful weekend.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne-ai luat pe toti cu tine la plimbare! :)
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim pentru plimbare :) Superbe flori si amenajarea parcului!

    RăspundețiȘtergere
  8. relaxant. dupa o saptamana lunga, o plimbare e exact ce imi trebuie pentru linistea mea sufleteasca.
    sa aveti un week end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  9. am respirat putin aer curat, m-am relaxat, mi-am terminat bine ziua :); multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa am iesit si eu la o plimbare prin parc, frumos, multumim!

    RăspundețiȘtergere
  11. ce atmosfera placuta si relaxanta in parcul vostru, Carmen. Deja ne e dor de o plimbare.

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos, si natura e asa de primitoare.
    Aici la mine de o saptamana bate vantul ca nebunul
    si e si destul de racoare, cam 14 grade au fost si astazi doar :(.

    RăspundețiȘtergere
  13. Splendide florile și verdele acela.Mă emoționează din nou de fiecare dată.Tare frumos este tot ce ai postat aici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pandhora,
    multumesc ca m-ai însotit! eu sunt în moment în Antalia-Turcia, mâine vom zbra înapoi :) Voi pregati alte plimbari, am avut un concediu de vis!

    RăspundețiȘtergere
  15. Pascal Rares,
    impotant este ce avem în suflet :) Fiecare clipa frumoasa trebuie memorata si traita cu intensitate

    RăspundețiȘtergere
  16. Irina,
    si eu am spus asa, dar acum în cocediu, cu mâncare delcioasa de trei ori pe zi... Stiu ca si voi plecati în conceiu în Austria, deci atentie! :)) Sa aveti vreme fina si sa va bucurai de tot ce e frumos!

    RăspundețiȘtergere
  17. Minoki,
    ma bucur! înseamna ca am facut un lucru bun :))
    Plimbare placuta si abia astept sa vad fotografiile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sailor,
    thank you! Best wishes from Antaya ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. Sophie,
    bucuria împartasit este de doua ori ma mare :) te pup din Atalya, mâine ma întorc acasa :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Alina,
    când veniti, facem împreuna mai multe plimbari frumoase, promit! pupici

    RăspundețiȘtergere
  21. Tudor,
    noi suntem în concediu în Antalia, dar nu pot spune ca ne-am relaxat :)) La or 6:30 a fost tezirea în fiecare zi. Am facut o excursie în circuit, 10 zile în Sudul Turciei... Am viitat locuri minunate, am vazut maximul ce se poate vedea ca turist - dar pentru asta am platit cu ore în sir de marsauit :)) La ora 19 am ajuns zilnic într-un alt hotel, am servit masa, am facut dus si am adormit imediat ce ne-am întins în pat... Experiente unice, dar miercuri începem servciul si suntem mai obositi decât când am început concediul! Ha-ha-ha :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Sophie,
    mi-a facut placere întotdeauna compania ta virtuala. Mulumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Lumi,
    :) la ine este extrem cald in aceasta perioada a anului, nu? La noi e o vreme superba. Ma buur ca ai savurat plibarea :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Gabriela,
    stai sa vezi pe unde va voi plimba de miercuri! am adunat fotografii minunate si amintiri unice în concediul meu în Antalya. Mâine ma întorc acasa :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Ninu,
    în Antalya e vara, am facut baie în Mediterana :) apa nu e calda, dar placuta!

    RăspundețiȘtergere
  26. Se-cret,
    va pup. Salutari din Antalya ;)

    RăspundețiȘtergere