marți, 20 decembrie 2011

Ningeeeee! A venit iarna!

Ninge ca în povesti si cu toate ca suntem foarte ocupati cu împachetatul bagajelor, nu ne-am putut abtine sa nu facem o plimbare în Weihnachtsmarkt.
Cât de frumos arata totul! Mantia alba a iernii a acoperit întregul oras.
Zapada e magica! Pulberea argintie a adus licăre de fericire în ochii tuturor! Fulgii pufosi si jucausi plutesc în aer si se înghesuie în jurul lampilor, precum carabusii de mai. Veselia în târgul Christkindlemarkt s-a multiplicat. Parca toata lumea a iesit sa salute iarna, sa aplaude scânteierile diamantelor, sa admire feeria hibernala.
Astazi a fost prima zi adevarata de iarna.
(sursa foto dr.)
Multumesc Lolitei pentru frumoasa melodie, pe care am introdus-o imediat în slide-show. Gasesc ca se potriveste minunat, împletind imagini din târgul orasului meu cu dorul de datinile românesti.
Sper sa faca placere tuturor! Gânduri bune, de aici din inima Bavariei.

10 comentarii:

  1. nu iubesc zapada...dar imi place totusi prima ninsoare...
    frumos ne-ai transmis emotia ta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pandhora,
    eu iubesc toate anotimpurile... ma bucur de fiecare. Nu-mi place însa Craciunul fara zapada! sau vara cu ploi interminabile si reci...
    Te pup. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. superb si aici am iesit afara, era deja noapte la 7, dar fulgii imensi mi-au luminat drumul

    RăspundețiȘtergere
  4. Aseara copiii au strigat de fericire cand s-au uitat pe geam si au vazut ca ninge. Cred ca e cel mai frumos dar pentru ei de sarbatori si vacanta. O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. La fix pentru Craciun! Sper sa fie alb si in Bucuresti, dar nu prea alb ca sa pot ajunge la ai mei :-P

    Frohe Weihnachten!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. În Bucureşti nu vrea să ningă. E o vreme tristă, mohorâtă... pe care o mai înveseleşte însă gândul apropierii Crăciunului.

    RăspundețiȘtergere