joi, 26 aprilie 2012

Operații estetice...

Platanii din orașul meu :)


32 de comentarii:

  1. no comment!...nu trimiti primarii de pe acolo si la noi?...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) adevarul este ca nu ma pot plânge, orasul este foarte îngrijit si spatiile verzi sunt amenajate superb, pentru fiecare anotimp.

      Ștergere
  2. admirabila grija pe care o au pentru natura...
    imi plac tare mult cladirile frumos colorate dar cel mai mult imi place ultima fotografie...cerul este de o claritate care iti umple ochii...
    o seara linistita si frumoasa iti doresc Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. miercuri s-au oprit ploile :) daca ai sti ce bucurie si pe noi, sa vedem cerul în sfârsit albastru senin :)
      Weekend de vis, Pandora draga!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. :) au scoarta foarte interesanta, exact ca uniformele militare americane; vara sunt plini de frunze mari, de-un verde intens.

      Ștergere
  4. Avem o prietena care spune ca astia-s "copaci cu bube"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. are perfecta dreptate, prietena voastra! si pe mine parca ma doare ceva, când îi vad asa golasi si cu "noduri" sau "bube" :)) Dar peste doua luni, vor fi încarcati de frunze si vor oferi umbra cautata de trecatori, în vara torida :)

      Ștergere
  5. Ce placut e sa vezi cum au grija oamenii de cuibul lor..., in cazul asta orasul lor. Dar, spune-mi, vad eu bine, in ultima fotografie se zareste profilata pe cer o telegondola ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. platim impozite uriase, dar macar avem satisfactia ca si beneficiem din când în când de câte ceva :) Din punct de vedere al amenajarii spatiilor publice - parcuri, piatete, gradini, orasul este foarte îngrijit.
      In ultima fotografie se vede cupa unui mini-excavator care aduna muntii de crengi, lasati în urma celor care au "coafat" platanii. Este urmata de o masina cu remorca, acoperita cu o plasa(fileu), în care sunt încarcate crengile.

      Ștergere
    2. :) m-am uitat mai atenta la fotografie si... cred ca ceea ce-ti pare telegondola, este lampa suspendata deasupra bulevardului. în fotografie se vad chiar doua :) Oare la acest detaliu te-ai referit, Zina draga?
      Pupici, un sfarsit de saptamâna minunat!

      Ștergere
  6. cerul din ultima fotografie este superb!
    în cât timp se-mbracă iarăşi în straie verzi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) trei saptamâni cu ploi si nori gri am asteptat, pentru ca în sfârsit sa apara cerul azuriu ;)
      Platanii vor fi deja în luna iunie plini de frunze :)

      Ștergere
  7. M-am uitat mai bine la prima imagine, fantastic, astia stiu ca nu au rau de inaltime!
    Asta se intampla la noi in Romania? Nu pot sa cred!
    Copacii din fata blocului meu ii tunde vecinul de la et 3 ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) eu tin minte ca într-o primavara, prin anul 1999 (în Sibiu), ne-am adunat toti vecinii de pe scara si am "aranjat" spatiul verde din jurul blocului. Am tuns copacii, am greblat iarba, am plantat câteva floricele si... pe când ne pregateam sa ne adunam la o cafea multumiti de treaba pe care o facusem, a venit o reprezentanta a "verzilor" si dupa ce a fotografiat copacii tunsi de noi, a spus ca ne întocmeste proces verbal, pentru ca, cica i-am fi tuns prea scurt! Nu s-a ajuns la proces, pentru ca în vara ce a urmat, copacii au fost plini cu frunze, deci acuzatia a fost clasata la "nefondate"! Dar ca sa vezi! în loc sa ne felicite pentru initiativa...Tja! Vremuri trecute :)

      Ștergere
    2. asta chiar e de poveste, poi cum sa va faca proces verbal?
      iti sta mintea in loc la ce se poate ajunge din prea mult zel, n-aveau si ei alta grija?
      daca nu se pricep, de ce se mai baga?
      uite ca va felicit eu acum, chiar daca e o intamplare din '99
      la noi tunde vecinul pt ca el se pricepe.
      are o colectie de cactusi altoiti in toate felurile, de ti-e mai mare dragul sa-i privesti, in fiecare an merge la expozitie cu ei de "sarbatoarea castanelor" si nu numai, a fost des si in tara vecina cu ei, e mare iubitor de cactusi
      o minivacanta frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  8. Nu, asta nu e Romania.
    Stiti dupa ce ne dam seama?
    Cel care coafeaza copacii e prins cu sisteme de siguranta si este echipat corect... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate, Teo. Lucratorii sunt obligati - si poarta echipament de protectie :))
      Sa ai un weekend fain! :)

      Ștergere
  9. ...nu sint telegondole ,sint semafoare.Cind le-am vazut si eu prima data(noaptea in pragul sarbatorilor de iarna)am crezut ca fac parte din decorul (luminos)al orasului.Zimbesc si acum la aceasta amintire.Cu drag, LU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Lu, în cazul de fata este Minibagger, care aduna crengile si le încarca în remorca.
      Te pup. weekend fain!

      Ștergere
  10. Zici ca esti in povesti, imi plac mult casele. Un weekend cat mai placut sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am inteles eu bine, sau imaginile pe care ni le prezinti reprezinta orasul Sibiu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. înibiu am locuit ~30 de ani în Sibiu. De 11 ani, locuiesc în Augsburg, iar fotografiile sunt din acest oras.

      Ștergere
  12. Superbi platanii, abia astept sa vad si eu unul pe viu :)
    si un castan comestibil pe viu... si un ...boabab...
    Norocul meu ca nu sant pretentios :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu esti pretentios de loc! spre exemplu, Augsburgul ti-ar fi putut satisface aceste dorinte, dintr-o singura plimbare ;)

      Ștergere
  13. Scuze ca intreb, insa unde locuiesti? Mi se pare, dupa modul de lucru, ca nu este in Romania :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos oraş. Şi oameni gospodari, care se îngrijesc frumos de copaci.
    O duminică frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  15. Augsburg, frumos tare, sunt uriase taxele acolo, e o zona rezidentiala?
    Ce dezavantaje are aceea zona?

    RăspundețiȘtergere