duminică, 5 august 2012

Concert A-cappella (Gradina botanica)

postare înscrisa la rubrica- Life in Pictures - initiata de Costin Comba


Pe când soarele se pregatea sa apuna si florile în gradina botanica îsi înteteau parfumul, pe scena pavilionului din mijlocul parcului cu trandafiri a început concertul grupului vocal "Greg is back".
Peste 500 de locuitori ai Augsburgului s-au lasat fermecati si purtati întreaga seara pe aripile muzicii pop, rock, jazz în maniera a-cappella.
Vremea a tinut cu noi si dupa furtuna cu grindina din noaptea precedenta, seara aceasta a fost calduta si norii au lasat luna plina sa ne zâmbeasca.


Televiziunea si reprezentanti ai presei locale au fost deasemenea la fata locului.

15 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. un parc întreg... Si eu ma simt ca în concediu, de câte ori ma duc sa ma plimb în gradina botanica!

      Ștergere
  2. Superbi trandafirii aceeia! Ii ador!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ce parfumati sunt.... hmmmmmm; ce grozav ar fi sa putem capta fotografiile cu miresme!

      Ștergere
  3. Ce faci duminica dupa-amiaza?
    Am participat la o leapşă şi... te-am "nominalizat"!
    Evident numai dacă îţi face plăcere!
    Zi bună în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tocmai m-am întors din Ulm, unde am petrecut întregul weekend si vin cu placere sa vad despre ce este vorba. Multumesc Vasile!

      Ștergere
  4. Bună CARMEN!
    Superbe flori!
    Duminică plăcută îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Elena draga! si tie o seara minunata si un start bun în saptamâna ce urmeaza!

      Ștergere
  5. Deosebiteflorile prezentate de tine, eu nu le prea am cu florile pentru ca Oma avea prea multe si cand jucam fotbal sau cu catelul , eram vesnic certat ca i le distrug.Se pare ca am ramas cu sechele....

    Nun asta nu insemna ca nu am cateva flori prin casa doar ca sunt din acele cate nu necesita ingtijiri speciale ...

    O zi frumoasa sa ai!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu as putea trai fara flori! am în fiecare camera, pe pervazul geamurilor, ghivece cu flori. Pe masa în sufragerie nu-mi lipseste niciodata un buchet proaspat de flori (de florarie) iar curtea... mi-e plina cu flori de sezon. Imi place si sa le îngrijesc... ma relaxeaza!
      O seara faina si tie! :)

      Ștergere
  6. Un concert fermecat, in mijlocul unui peisaj minunat si insotit de un parfum suav ! Ce poate fi mai relaxant!
    O saptamana usoara Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa ai o saptamâna cu satisfactii si împliniri!
      Succes la vernisaj! regret ca nu pot sa fiu de fata! pupici

      Ștergere
  7. Doamne cat sunt de frumosi trandafirii. Ce frumos i-ati surprins in toata splendoarea lor!
    Si filmutelete sunt foarte frumoase. Va multumesc mult doamna Carmen, pentru ca ati impartasit cu noi atata frumusete. O noapte linistita va doresc si-o noua saptamana splendida, din toate punctele de vedere, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Iata ca vremea a tinut cu voi si v-ati putut bucura de concert.
    Frumosi trandafirii, frumoasa toata gradina in ansamblu. Mi-au placut filmuletele.
    O saptamana minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere