joi, 16 august 2012

Floarea Soarelui


Este sfârsit de vara... Floarea Soarelui da straluciri de aur câmpurilor, zilele au devenit mai scurte, temperaturile atmosferice mai domoale. Doar Miercurea fara Cuvinte îsi continua nestingherita activitatea :)) Am încheiat editia 33/2012 alaturi de prietenii: Ina, Minneie, Angela, Ana, KARMAPOLICE, AndreeaG, Iulia Radu, Diana, Diverse,Drăcușor, Spunsieu, Luiza, micaela gh, Anca, gabriela,Aniela, Leovi, C.L.M., addicted, Rontziki, Florin Morosan, RobertN, Colectionara, AEFC, Florina, Turda, Magina, Raki,Blind Love, Cristi Milla, Just Words, Roz... sau nu :-), fosile, mircea florescu, Dana, Oana Clara, Lumea lui Alexandru, Melly, Foto de inginer, PhotoLeoGrapher, Vania, MIRELA, OFZ, nima, Ema Hategan, ELENA, B.D., Madalin, CipBtRO, Zin, Mona, Leovi, Lukluk, Slowaholic, Ninu Ninulescu, Smiling Miss, anastasia, ChGabriela, Tudor Enea, tibi, Tiberiu, pandhoraa, Kadia, SoriN, zoltybogat, Liviu Bimbea (abbilbal), Viatorium, Cămăraş de lumini, Rux (copilarim), Adriana, Rocs M, geanina, Vera, Steliana, Stefania, Gabriela si Vasile. Tuturor, o saptamâna cât mai placuta! ;)

16 comentarii:

  1. In spatele casei e o pajiste imensa de floarea soarelui...E un spectacol in fiecare zi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce fain! imi îmchipui cat este de frumos! savureaza imaginea si pentru mine :)

      Ștergere
  2. zambitoare Floare a Soarelui :)
    o noapte senina iti doresc draga Carmen >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa este, sora Soarelui si mmana in jurul ei atata caldura si veselie! O noapte linistita va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce dragut ai spus "sora Soarelui" :)
      sa ai o seara minunata, Stefi draga!

      Ștergere
  4. pai nu stiu de ce, nu stiu daca "suna" bine dar... seamana cu tine! Lumina si zambet!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am rosit de placere ;) asa un compliment nu mi s-a mai facu de ani de zile!
      Multumesc Vasile!
      sa ai o seara minunata! :)

      Ștergere
  5. Luminoasă floarea-soarelui, nu poți să nu te gândești la picturile lui Van Gogh... Nu departe de noi e un câmp cu floarea-soarelui, a fost o minune până când a început să se usuce de secetă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am auzit ca este tare seceta în România... La noi, caldurile nu au depasit niciodata 32°C si de plouat a plouat macar o data pe saptamâna.
      Categoric, si eu tot la VanGogh ma gândesc :)

      Ștergere
  6. Frumos zâmbet de dimineață!...
    Eu am uitat ieri că a fost miercuri... :(
    Vacanța e de vină. :)
    Vă doresc o zi plină de zâmbete și soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. savureaza vacanta, Sara draga, ca odata zboara!
      zile senine!

      Ștergere
  7. Herrlich, ich liebe das Gelb der Sonnenblumen!
    ♥Crissi♥

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe imagini! Inca este vara! Sa ne bucuram de ea!
    Multumiri pentru aceasta frumoasa dedicatie :)
    O zi superba, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma trezesc de obicei la 5:30 si astazi, pentru prima data, am avut nevoie de lumina în camera! E înca placut, dar vara e pe duca...
      O seara minunata, Elly draga!

      Ștergere