joi, 9 august 2012

Flori si-un pahar de Prosecco

... de la gheata, în racoarea gradinii dupa ploaie, ofer cu drag participantilor la Miercurea fara cuvinte /32-2012: Steliana, Stefania, Larisa, Diana, Roz... sau nu :-), TURY, Anca, Leovi - From the womb to the tomb, Pishky, ratzone, Emme, Silving,Just Words, SoriN, Gabriela, Solidaster, ChGabriela, mircea florescu, Iulia - Economisim.info, Marko @ Travel Photo Blogging, tibi, Kadia, Tiberiu, addicted, Stil de viata, RobertN, gandvis, Rak, Spunsieu, AndreeaG, nima, revista pensionarul, aA, 13angi, Ema Hategan, marinela şerban, Vania, Cristi Milla, Aniela, OFZ, SARA, Turda, ELENA, Colectionara, Melly, Florina, Ana, AEFC, zoltybogata, Măgina, La război (CipBtRO), Blind Love, Zina, anastasia, Vasile Dumitru, NG's, Altcersenin, LifeRamblings(8/8), Slowaholic, Muc Roz, Lumea lui Alexandru, PhotoLeoGrapher, MIRELA, Dan, Viatorium, geanina, RocsM, Liviu Bimbea (abbilbal), Foto de inginer, Adriana 2, Cămăraş de lumini, Adriana 1, Rux (copilarim), Smiling Miss, Tudor Enea, Aliceee Traveler, Vera! Sa aveti o saptamâna cât mai placuta în continuare, cu momente deosebite pe care sa le fotografiati si sa le prezentati aici, sa ne bucuram împreuna si miercurea viitoare!


PS: LA MULTI ANI SMILING MISS!

17 comentarii:

  1. Iti multumesc mult pentru Miercurea fara cuvinte:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faine pozeeeee!
    Felicitari! Si imbratisari! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumiri pentru invitația la un vin bun, gustat printre flori superbe !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc. Încă mai sunt frumoşi trandafirii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel tivit cu roz e trandafirul meu preferat! Mulțumesc frumos, mai ales că lângă minunăția asta de Rege al grădinii, mai e și un pahar de vin italienesc! Un Proscco e numai bun pe vremea de la Cluj!
    Îmbrățișări cu miile!O zi excelentă dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen, multumim si sper ca trimiti pe langa Prosecco si un strop de ploaie la Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate aici ma citesti mai repede.Am comandat 2 exemplare cu titlul dorit...Astept sa te intorci si sa trecem la actiune!Prosecco si pt fete in excursie!Perecere frumoasa si vedeti cum ,,pacatuiti,, Cu drag, LU

    RăspundețiȘtergere
  8. Trandafirul din ultima fotografie imi aminteste de ziua in care am fost la furat de petale, sa imi faca mama dulceata. Am distrus degeaba frumusete de flori, pentru ca mama nu se pricepea. :((

    RăspundețiȘtergere
  9. Incepe sa fie miercuri ziua mea preferata,pe langa sambata:).
    Multumesc pentru flori,ca de restul s-a ocupat d-l Vasile.:).

    RăspundețiȘtergere
  10. Si neparticipantilor?! :-(
    Imi place ideea ta Carmen, cred ca in curand o sa ma alatur si eu celor care deja marcheaza MFC.
    Mai ales ca oferi si asemenea recompense ... :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumiri, Carmen!
    De ceea ce m-ai rugat ma voi ocupa, fii fara grija! Relaxare placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Să admiri flori frumoase, cu un pahar rece şi bun în mână? Mmmmm!
    Sărut mâna, Carmen!
    O zi cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Carmen! Un vin bun intr-o gradina deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  14. Carmen, multumesc! :)
    Cu intarziere, da - spre rusinea mea abia acum am vazut gandul tau catre noi :( Mii de scuze pentru neatentie! Si nu vedeam, dar "mi-au sarit in ochi" dolofanii de Oscar si Lizi :) si dorind sa vad toate eventualele foto cu ei am ajuns aici!

    Numai bine!

    Viata fericita alaturi de toti cei dragi!

    RăspundețiȘtergere