sâmbătă, 25 august 2012

Happy weekend cu Felix si Marlene

Postare înscrisa la editia 23 - Blind Love
Mâine dimineata îi asteptam pe cei doi nepotei, care vor petrece la noi întreaga saptamâna ce urmeaza. Ultima data când i-am vazut, a fost în ziua botezului Emmei. Atunci, la ora amiezii, am iesit cu ei în parc si nici chiar "hainele de duminica" nu ne-au oprit sa ne distram copios! Am înconjurat lacul, ne-am stropit cu apa, ne-am dat pe leagane, ne-am ars sezutul alunecând pe tabla încinsa a toboganului, ne-am catarat si am alergat cât ne-au tinut puterile, apoi ne-am reenergizat cu câte o înghetata pe bat. A fost un weekend pe cinste! ;)


9 comentarii:

  1. Ce draguti sunt! Printesa e superba, are trasaturi extrem de frumoase! Sa aveti o saptamana plina de veselie si voie buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. distractie maxima va doresc...stiu sigur ca ei se vor distra iar tu si mai si :)
    ce rochita delicioasa are Marlene si sepcuta de pe cap ii vine foarte bine...se accesorizeaza cu zambetul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce copii frumosi!!
    Ce frumos v-ati mai distrat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doi copii superbi. Marlene va deveni o frumusete, se vede de pe acum.
    Am vazut acum si cum ati petrecut de Halloween! Minunat a fost.
    Sunt convinsa ca esti o gazda de exceptie si ca vizita ce incepe maine va fi la fel de placuta si de distractiva.
    Happy Weekend in continuare, draga Carmen! Distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Distractie la max! Alaturi de copii sanatosi si voiosi e si greu sa nu fie distractie!

    Sanatate! Viata fericita!

    O saptamana minunata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoși copii, dar nici tu nu ești mai prejos, draga mea!
    Îmi place că vă distrați, că redeveniți copii lângă nepoței.Vacanță plăcută alături de ...tinerețe! Să ai o duminică frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cele mai frumoase amintiri pe care le poate avea un om. Felicitari pentru nepoti, felicitari pentru poze si nu in ultimul rand ... felicitari pentru sufletul de copil pe care-l ai!

    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere