miercuri, 15 august 2012

Miercurea fara cuvinte (33)- Bruxelles, cartier Manhatten


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

45 de comentarii:

  1. Cred ca dupa o plimbare in acel cartier, trebuie sa iei o pastila pentru dureri de gat...de la stat atat cu capul pe spate, uitandu-te la uriasi...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce vacanta lunga si diversa :)
    mor de pofta:))

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase imagini! sa-ti fie de bine vacanta...nu am nici un dubiu ca te-ai simtit ca in clasa intai :P

    RăspundețiȘtergere
  4. De fiecare data cand calatoresc, fie si virtual sunt fericita:). Asa ca multumesc :)! E interesant sa aflu ca si Bruxelles are Manhattenul sau:P.
    O miercuri minunata!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai prezentat nişte fotografii deosebite. Să ai o noapte liniştită şi frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa Frankfurt, un nou Manhattan al Europei.
    Superb.Felicitari!

    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu l-am vazut pe cel din Bruxelles, dar am fost in New York ;) Imi place lampa stradala din ultima poza. Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  8. are un aspect mai mult nord-american decat european...
    faine imagini!
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  9. Seamana cu Manhattan. :) :) :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Indiferent cu cine seamana ,este deosebit de fascinant!

    RăspundețiȘtergere
  11. E minunat ca avem ocazia sa vizitam macar virtual asemenea locuri interesante!
    O frumoasa zi de miercuri, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  12. Spectaculos ! Un cartier Manhatten din Bruxelles care m-a dus cu gândul imediat nu la New York, ci la cartierul La Defense din Paris. Inspirate amândouă de la americani, firește !
    Frumoase fotografii, Carmen ! Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună CARMEN!
    Superbe imagini,interesante locuri!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cumva aveam alta parere despre Bruxelles.. :) Ma bucur sa aflu locuri noi. Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. BUna Carmen! BUna tutror! Sa aveti in fiecare zi o zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  16. O față a Bruxelles-ului pe care o știu prea puțin... Uimitor! Seamănă cu La Defense din Paris.
    Se pare că ai avut o vacanță minunată, te felicit! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte faine poze. Un oraş deosebit, care îmbină tradiţia cu modernismul. Unii se ceartă ca proştii şi nu fac în ţara lor nimic, alţii îşi văd de treabă şi uite ce lucruri faine reuşesc! Ufff!

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbe imaginile, impresionante si impunatoare, constructiile din otel si sticla, un oras cu adevarat srtralucitor! O zi minunata va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Interesting how so much light penetrates through the highrises to the streets. Perhaps all that glass has a mirror effect.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cladirile înalte sunt mereu impozante.... dar mereu cladite asa cum se spune cu "sange si lacrimi"
    O zi frumoasa la toata lumea si în special celor care le cheama Maria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acuma vad... SAptamana trecuta m-am înscris si eu aici si vad ca linkul meu nu mai este..... de ce?

      Ștergere
    2. sorry, asta chiar nu-mi dau seama cum s-ar fi putut întâmpla, daca într-adevar s-a întâmplat!

      Ștergere
    3. Nu sunt singura... Nici blogul Larisei nu îl mai vad...

      Ștergere
  21. frumos cartier, sa tot te plimbi prin el

    RăspundețiȘtergere
  22. Ai fost in Lumea Noua?
    Parca prefer cladirile vechi.
    Sint foarte frumoase si cele noi,au reflexii de multe ori frumoase sau interesante,dar...

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte frumos! Ar trebui sa luam exemplu! :-D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte frumoase pozele dar, aşa cum am spus, eu poveştile le aştept. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Excelente imagini! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Azi nici nu am avut timp nici nu imi trasneste nimic prin cap! Dar ma bucur de i-realitatea imaginilor postate de tine!
    Zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce imagini impunatoare! Ganduri senine de pe Cibin!

    RăspundețiȘtergere
  28. Sunt cu adevarat imagini urbane, un oras al viitorului...chiar inspira un sentiment de luminos, frumos, siguranta adica civilizatie.

    RăspundețiȘtergere
  29. Fain! Sa te tot ratacesti pe acolo! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  30. Un cartier cu o arhitectura cu adevarat deosebita!!!
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  31. Imensitate! Super!
    Stiu ca nu m-a intrebat nimeni :) dar: nu mi-ar placea sa locuiesc sau sa lucrez la etajele superioare ale unor astfel de cladiri!

    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  32. Frumoooooooos! Si totusi pare destul de "aerisit"!!! :)
    Imi place "podul" din foto 2 :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce frumos, imi place mult!:) Happy WW,Carmen:)

    RăspundețiȘtergere
  34. Încep şi eu de săptămâna viitoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Ma bucur sa particip si eu la acest concurs interactiv.
    Multumesc de gazduire.
    Cat despre poze... Bruxelles capitala europeana... no comment
    si, totusi superb
    Zile superbe si la cat mai multe editii.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  36. Pana si peisajele urbane sunt frumoase. De la nivelul unor giganti sky-scraper lumea se vede altfel. Am fost fascinata de cladirile acestea si am scris cateva articole. Cei mai multi si mai impresionanti zgarie-nori sunt in Dubai. Acolo gasesti cele mai uimitoare proiecte arhitecturale care sfideaza imaginatia si gravitatia.

    RăspundețiȘtergere