miercuri, 22 august 2012

Miercurea fara cuvinte (34) - Plimbare cu şalupa

"Venetia nordului" - Bruges / Belgia / 11 august 2012





Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

53 de comentarii:

  1. Frumoasă a fost plimbarea cu şalupa, frumoase sunt şi fotografiile adunate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohhh am fost si eu intrecere in 96 - nu am reusit sa mergem cu barcutele dar este foarte frumos:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am observat ca mi-a luat linkul catre postarea veche de data aceasta - imi cer scuze, eu l-am sters si inlocuit dar probabil conexiunea mi-a jucat feste. nu mai am cum sa modific.. asa ca il las aici pe cel de la postarea de azi:
      http://copilarim.blogspot.ro/2012/08/miercurea-fara-cuvinte-from-oana-with.html

      Ștergere
  3. Ahhh cat de frumoase poze, cat de frumos este Bruges!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent! De cand am vazut filmul 'In Bruges' tot vreau sa ajung acolo. Acum am reusit cu ajutorul tau. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate locuri si ce fotografii frumoase!
    Happy WW, draga Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Plimbarea zînelor, continuă să ne încînte. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Sunt invidioasă acum! Rău de tot! Sigur a fost minunat!

    RăspundețiȘtergere
  8. superbe locuri...mi-as dori asa o casuta dar poate cu putin noroc ma aleg cu o plmbare :)
    fotografiile sunt foarte reusite,imi place lumina frumoasa care le invaluie...
    pup Carmen si happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Happy WW!

    ps ai o leapsa la mine pe blog!☺

    RăspundețiȘtergere
  10. Vazand pozele tale mi-am amintit de "Bruges, a doua moarte". Trebuie sa o recitesc neaparat.
    Probabil nu voi ajunge niciodata in zona, asa ca multumesc pentru poze!

    RăspundețiȘtergere
  11. frumos, frumos sa- ti sufle vantul prin plete :)

    RăspundețiȘtergere
  12. minunata plimbare! Imi plac statuietele din fereastra ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Pur si simplu liniste imi inspira aceste imagini - pentru ca motorul nu il aud :)! Sa adorm pe unduiri de ape!

    Frumoase imagini! Frumoasa vacanta ai avut!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Minunata plimbarea cu salupa in care ai prins
    si o arhitectura superba a caselor !

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoasă plimbare cu șalupa, relaxantă. Mi-ar plăcea o vacanta la Bruges. Nu-l cunosc decât de prin lecturi și fotografii. Mulțumesc, Carmen !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe imagini Carmen! Multmesc!
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. In sfarsit, am gasit ceva de carcotat: au uitat sa spele apa! e murdara!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbe imagini!
    Mulțumesc Carmen!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  19. Noi umblăm mai rar cu şalupa, preferăm duba...

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumoase locuri.. cum s-or descurca sa tina curat?

    RăspundețiȘtergere
  21. Cred că plimbarea e o adevărată încântare! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce plimbare interesanta! Mi-a placut! Sa ai o zi plina de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce frumoasă plimbare ne-ați oferit și nouă!
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  24. Şi eu! Şi eu! :D
    http://from-another-planet.blogspot.ro/2012/08/miercurea-fara-cuvinte-anglia.html

    RăspundețiȘtergere
  25. O plimbare linistita de dimineata... Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Puţină linişte... pe ape! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Superbe locuri, superbe fotografii! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Superbe imagini! Sigur a fost o calatorie minunata!
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O Venetie a nordului.Atita ca mie mi se pare mai calda.Acea caldura pe care o gasesti in casa bunicilor.Acea caldura data de senzatia de siguranta.Te simti ocrotit.
      Frumoase pozele!
      Saru'mina!

      Ștergere
  29. super mod de petrecere a timpului :)

    RăspundețiȘtergere
  30. In fata acestor imagini frumoase chiar ca ramai fara cuvinte! Pupici la toata lumea din infierbantatul (la propriu si la figurat) Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce plimbare minunata am facut prin intermediul tau, aveam nevoie de asta. Multumesc Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  32. Multumim pentru plimbarica si pentru fundalul sonor.

    RăspundețiȘtergere
  33. Ouu, ce-mi plac clădirile vechi. Splendide cadre!

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce bine e vara, da, e cam cald, dar așa-i vara! E atât de frumos, mă tentează o plimbare cu șalupa împreună cu tine, să povestim ce n-am apucat atunci, dar nu-i nimic, că nu stă timpul în loc, și va veni din nou primăvara! Tare frumos oraș este Bruges, mulțumesc pentru fiecare bucățică povestită și arătată în imagini! Happy Happyy WW! Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. In Bruges am mancat cea mai delicioasa ciocolata. Am luat cateva tablete si pentru acasa, ca am zis, ca cine stie cand o sa mai ajung...Iata ca m-am intors, prin imaginile tale

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce placut e sa vezi un loc pitoresc, ingrijit si civilizat! Imi place apropierea dintre cladirile vechi si apa...

    RăspundețiȘtergere
  37. Mi s-a facut dor de o plimbare pe mare!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  38. Se vede cu ochiul liber nobletea si eleganta. Un orasel frumos si cochet.
    O zi superba in continuare

    RăspundețiȘtergere
  39. Frumoase fotografii. Cred ca e tare placut sa te plimbi cu salupa in zilele calduroase de vara. Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  40. Frumoase imagini,insotite de o melodie pe masura lor.

    RăspundețiȘtergere
  41. Si eu am condus o data un vaporas pe Meuse, cu vreo 7 ecluze. Nu-i usor deloc! Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Am postat su eu ceva cu ape...
    Sa aveti bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  43. Sarut mana Carmen
    Frumoase imagini ne-ai pregatit si pt aceasta miercuri!
    Mi-e dor de o plimbare cu salupa.

    O zi frumoasa!


















    RăspundețiȘtergere
  44. Felicitări pentru idee! De săptămîna asta intru și eu în provocarea voastră!
    http://kidsplusactivities.blogspot.ro/2013/06/miercurea-fara-cuvinte-1-panselute.html

    RăspundețiȘtergere