miercuri, 1 august 2012

Miercurea fara cuvinte(31)- Oscar



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

64 de comentarii:

  1. ai ai ai ce simpatic e... mi-a amintit de miti a mea pe care mi-au furat-o intr-o seara :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce motan simpatic! poza in care e fioros imi place mult! are caracter se pare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sara bună găzdoaie. Este ocoş Oscar, dar mie mi s-a întâmplat o dublă înregistrare. Şterge-mi te rog primul link pentru că este de la ediţia trecută. Mulţam fain şi să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un motan durduliu si simpatic foc. Poza in care casca este foarte nostima. :) :) :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ioooiii! Ce Oscar frumos si blanos!! :)
    In foto trei e mooortaaal! E un motan superb! Ce trufa frumos conturata! Si ii atarna burtica asa cum ii atarna lui Pufitica al meu! :) Adica... e dolofan! Ioi, ce l-as smotoci!!!

    Happy WW!
    Viata fericita!

    P.S. Ma tot gandeam ce sa postez... Si cand am vazut pe Oscar mi-a venit ideea: am postat o foto cu pasari! Pisoilor le place sa alerge (si) inaripate :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce ochi frumoși are acest Oscar ! Și botic mustăcios și blană pufoasă... O frumusețe.
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce poze frumoase! E tare arătos "blănosul"! Cred că se face remarcat imadiat, mai ales când îi zornăie clopoţeii din zgărdiţă.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut pisici si am avut si eu vreo cateva pe unde am stat, dar Oscar al tau parca e super pisica:))
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte dragut motanul :)) Imi place mecla si numele...Oscar...suna fain.

    Pozele sunt de acum? Intreb pentru ca e foarte bine hranit si de regula vara pisoii sunt slabi ca niste scanduri .....

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce blanos frumos! Cum se descurca pe caldura asta?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumusete! Un nume pe masura: Oscar! Ganduri senine!

    RăspundețiȘtergere
  12. hmmm...ce l.ar mai fi smotocit Raph pe grasun :)))..Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
  13. grăsan motan şi alintat presupun!
    o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce mandrete de motan... :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Oooo! Nici măcar nu-i leşinat!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună CARMEN!
    Wow cât este de frumos!
    Zi excelentă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mai, m-ai incurcat, ceva de groaza!
    Cine face parte din comisie? Exista si votul publicului?
    Pentru ce se acorda?
    Pentru sunet si culoare? Pentru efecte speciale? Pentru originalitate?
    Eu il vreau pe primul! Si pentru ca sunt roman, roman neaos, intreb daca pot sa il obtin "romaneste", adica fara competitie, am niste tuica de 6 ani, ce zici? :))
    Vreau sa castig Oscaruuuul!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Un Oscar de Oscar ! :))
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  19. Are si clopotel simpaticul Oscar ca sa fie repede localizat. Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Sarut mana!
    Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!E tare dragut Oscar!
    Superba postarea! Felicitari si o saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce coincidenta Carmen! Pisici am pregatit si eu!
    E grozav Oscar!
    Zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumoasa si rasfatata !
    O zi minunata ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. Seems he has something important to say (or perhaps to spray ;)

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu ştiu de ce am şi-un link mort în tabel. Oi fi greşit eu ceva...

    RăspundețiȘtergere
  25. Asta da motan fericit! Frumos, liber, stapanul curtii si, evident, bine hranit! E un scump! Ai nostri vor simti lipsa curtii, dar poate va fi odata si-odata si o curte...
    Mii de imbratisari, draga CARMEN și Happy Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. oooooo ce motan aritocrat! trebuie sa fie tare amuzant sa-l auzi dand din clopotel pe unde merge. presupun ca asta are la gat :)
    noi am avut de-un pasti un iepuras, avea la fel ceva la gat ce facea zgomot si cand am stins lumina sa dormim l-am auzit cum circula prin camera. l-am arestat in baie de teama sa nu-l calcam in timpul noptii!

    RăspundețiȘtergere
  27. Oscar de Oscar:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. E simpatic tare Oscar! Și ochios...
    Să fie sănătos!
    O zi frumoasă de miercuri vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  29. Pufos si alintat Oscar al vostru. :)
    Zi faina!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Eroare! Am postat de două ori! :( E bine să ai un pisic atât de uşor de întreţinut...cu frunze(!?)

    RăspundețiȘtergere
  31. Un Oscar pentru Oscar si fotograf! Si o zi buna pentru toti vizitatorii lui Oscar!

    RăspundețiȘtergere
  32. Cele cinci pisici ale mele il saluta pe Oscar, motan chipes :)) E tare simpatic si pufos, imi place cum pozeaza. E foarte talentat! Happy WW! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  33. Carmen, era cat pe-aci sa-l popularizez si eu pe motanelul meu! Tot astazi! Bine ca au inceput sa se coaca pepenii asa ca mi-au dat planurile peste cap.
    Oscar e o frumusete! Sa-ti traiasca! Sa te bucuri de el! Ș)
    O zi de miercuri deosebita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  34. DRAGI PRIETENI AI MIERCURII FARA CUVINTE,
    in primul rând, vrea sa va multumesc pentru participarea de astazi si pentru frumoasele comentarii;
    încerc sa cumulez explicatiile într-un raspuns comun:
    Oscar este motanul matusii mele si împreuna cu sora lui, Lizi, a fost adoptat de la un azil al animalelor. Sunt "uriasi" pentru ca, în azil au fost castrati. Bineînteles ca sunt si foarte rasfatati si primesc de mancare doar delicatese si... sunt lenesi, mai mult dorm. Lizi este foarte timida, de aceea nici nu am reusit sa o fotografiez.
    Zgarduta cu "clopotel" face zgomot imperceptibil pentru urecea umana, dar tine la distanta capusele, purecii si alte "oratanii" ;)
    Cele doua feline primesc zgarduta doar când ies in curte la plimbare.

    Sa aveti o zi de miercuri minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place tocmai pentru ca este grasunel :))

      Ștergere
    2. Zgarda tine la distanta parazitii externi pentru ca e impregnata cu substante antiparazitare. Clopotelul este pentru ca motanul sa fie gasit mai repede daca se ascunde in vreun cotlon. :)

      Ștergere
  35. E un motanel tare frumos.... seamana cu un leut...

    RăspundețiȘtergere
  36. I hope you will share a picture of Oscar at our place - http://acts17verse28.blogspot.com/2012/07/new-photo-challenge-animal.html

    RăspundețiȘtergere
  37. Oscar pare putin suparat :D Sau e doar rasfatul?

    RăspundețiȘtergere
  38. Now that is a stealthy kitty! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  39. Oscar este o pisica foarte elegant gri. Sper că aveţi o amendă fără cuvinte miercuri!

    RăspundețiȘtergere
  40. Servus CARMEN!
    Mulţumesc pentru explicaţii pentru că nu ştiam ce pot comenta.
    Mă bucur că mai sunt şi oameni cu suflet care adoptă animăluţe părăsite.
    La subsolul blocului nostru a găsit sălaş o comunitate de pisici, de care are grijă toată lumea. :)
    Happy WW!
    ps. Te rog să elimini din tabel linkul de la poziţia 9 pentru că este greşit. Acum mi-a fost semnalat acest lucru. Cer scuze pentru inconvenient celor care l-au accesat.

    RăspundețiȘtergere
  41. ganduri dragi de la malul marii!! pupici si imbratisari

    RăspundețiȘtergere
  42. Cred ca ii trebuie o cura de slabire lui Oscar...:)

    RăspundețiȘtergere
  43. ...:)si n-a scos niciun sunet.Pardon !Niciun mieunat:).
    Se vede traiul bun.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  44. ah, ce-mi plac pisicile dolofane care pot fi smotocite, scarpinate, ciupite si mangaiate!

    RăspundețiȘtergere
  45. ce frumusel e el!
    Are si clopotel ;)

    RăspundețiȘtergere
  46. Doamne, ce dragalas este Oscar! Cred ca este o incantare pentru matusa dumneavoastra sa-l aibe in preajma. O seara minunata va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Imi place Oscar, e frumos si curios:)Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  48. Eu am ajuns mai pe inserat sa ii admir ochisorii de felina rafinata si eleganta, al lui Oscar. Are un nume care ii e predestinat sa devina celebru. Iar blanita gri-soricel (ups, sper ca nu m-a auzit), e foarte eleganta pentru a pasi tantos pe covorul rosu. Sa ai o seara frumoasa, Carmen! Transmite-i lui Oscar toata admiratia mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Thank you for visiting Wordless Wednesday and Observing Beauty at http://acts17verse28.blogspot.com/. I appreciate you stopping by and sharing your photo this week! I hope to see you again soon.
    Have a great week,
    NCSue

    RăspundețiȘtergere
  50. Motanelul tau este chiar de OSCAR!

    RăspundețiȘtergere
  51. Oh how adorable! I love the first picture and the one where he is eating the leaf! adorable!

    RăspundețiȘtergere
  52. What a wonderful cat! ♥
    Let's have a look to one of mine, you can find him here:

    http://www.peekabook.it/2012/08/wordless-wednesday-aug01.html

    Bye!

    Valentina
    www.peekabook.it

    RăspundețiȘtergere