marți, 28 august 2012

Noapte buna!


10 comentarii:

  1. Multumesc! :)
    Liniste si pace in dormitorul acela!
    Somn usor, vise placute!

    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. vise dulci si cuminti...somn usor! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Noapte bună,
    "sâmburei de prună"!
    ( așa ne alintă mami, pe mine și pe sora mea...)
    Vise dulci! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sara draga, inca nu dormi?! :) esti in vacanta si... da, ai voie ;)
      Dragut alint! :) Eu celor doi le spun Mamaruta si Carabus :))
      Noapte buna! :)

      Ștergere
    2. Daaa...mai am câteva zile de vacanță și pot să mă culc mai târziu...
      Am programat postarea pentru Miercurea fără cuvinte și fug acum la culcărică.
      Noapte bună!

      Ștergere
    3. ... peste câteva zile e SEPTEMBRIE! ce repede a trecut vara!...
      Noapte buna, Sâmburel de pruna! ;) pupici

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. :)) batrânii spuneau " copiii sunt cuminti numai cand dorm" :)) câta profunzime! :)))
      Noapte buna, Vera draga!

      Ștergere