marți, 7 august 2012

Oscar si Lizi

Pentru ca miercurea trecuta am prezentat fotografii cu Oscar - motanul matusii mele, asta-seara o voi prezenta si pe Lizi, sora lui Oscar :)
Cei doi au fost adoptati de la un azil al animalelor. Sunt "uriasi" pentru ca, în azil au fost castrati. Bineînteles ca sunt si foarte rasfatati si primesc de mâncare doar delicatese si... sunt tare lenesi, mai mult dorm! Lizi este foarte timida si se lasa greu fotografiata.
Sincera sa fiu, acum câtiva ani când i-am vazut prima data, mi-a fost frica de ei - sunt giganti! dar blânzi si foarte frumosi; mi-au câsigat imediat simpatia :)





PS: Zgarda cu "clopotel" face zgomot imperceptibil pentru urechea umana, dar tine la distanta capusele, purecii si alte "oratanii" ;) Lizi are zgarda roz si Oscar, albastra. Cele doua feline primesc zgarduta doar când ies în curte la joaca.

14 comentarii:

  1. Sunt frumosi...par blanzi si lenesi !
    Daca zici ca sunt uriasi, nu te contrazic ! Grasunei, daaaa !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. matusa si unchiul meu sunt suplii, asa ca cineva în familia lor trebuia sa fie grasan, sa se compenseze :))

      Ștergere
  2. Tare dragalase sunt! Cred ca este o incantare pentru matusa dumneavoastra sa le aibe in preajma.
    O noapte linistita va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de când le-au plecat de acasa copiii, i-au adoptat pe cei doi :) Doua sufletele, ce se lasa mângâiate si rasfatate :)
      Si tie asemenea, Stefi draga!

      Ștergere
  3. Frumosi si pufosi (nu le zic ca sunt grasi ca poate se supara) dar pisicilor parca le sta bine mai rotunde :)) sau m-am uitat eu prea mult la Garfield...
    Asa imi vine sa le iau in brate si sa mangai la ele :P Sunt simpatice! Imi plac pisicile, au personalitati puternice si contrar conceptiilor unor persoane, sunt deosebit de atasate de oameni si cersesc/ ofera atentie la fel ca un caine.
    O seara placuta. Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguri grasutii! Se vede in ochii lor ca sunt blanzi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat e de rotund Oscar.:)Numai in desene mai vezi asa ceva.
    Si surioara Lizi e o pufosenie.:)
    Imi vine sa-i rostogolesc:)).
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Haha! Ce grasuni sunt! Cred ca atunci cand trebuie sa coboare niste scari, se rostogolesc ca mingile!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh Oscar ist eine wunderschöne große Katze!!
    Schönen Tag wünscht dir
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de dragalase sunt pisicile acestea. Mi-e drag sa-l revad pe Oscar. Mi-a castigat simpatia de data trecuta. Cred ca a fost un coup de foudre. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. OMG!! Sunt idealul meu de pisica!! Sunt ireali de frumosi!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cele mai obeze pisici pe care le-am vazut vreodata :)))))
    Cred ca tocmai am scapat de complexe :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar daca sunt mai maricei decat media eu zic ca sunt tare frumosi. Ochii si boticul imi plac atat de mult! Eu sunt topita dupa pisoi, in general :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Dolofani şi drăgălaşi! Cred că atunci când torc, o fac bine de tot, să se audă bine "fuiorul"! :-)

    RăspundețiȘtergere