marți, 7 august 2012

Suport-cârlig pentru poseta

Ma aflam în vizita la prietena mea LU si tocmai povesteam despre superstitii.
Spre exemplu se spune ca daca-ti pui poseta pe jos, vei saraci! ;))
Nu sunt superstitioasa, dar poseta nu mi-o pun niciodata pe podea! Daca spatarul scaunului nu permite agatarea curelelor, atunci înghesui poseta lânga mine. Asta asa, din motive pur igienice.
Pe când îmi sustineam cu fermitate deprinderea, prietena mea dispare scurt din încapere si se reîntoarce învârtind pe deget o punguta din catifea neagra. Mi-o ofera zâmbind si... iata ce descopar!

O surpriza colosala! De mult îmi doream acest cârlig pentru poseta. Sunt atât de fericita, încât iata, nu pot sa ma abtin sa nu arat tuturor micuta bijuterie! :) Mii de multumiri, draga LU! :)

14 comentarii:

  1. Uau! E geniala!...Iata o solutie eleganta si foarte practica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai stii cât râvneam la asa ceva, dar nu stiam de unde se poate procura :)

      Ștergere
  2. Si in Romania este un artist care creaza acest accesor de la cele mai decorative pina la cele mai scumpe.Le-am vazut expuse la Viena.Bucuria de partea mea!Sa nu ma certe sefu ca o sa stai tot pe la mese...Pusi,LU

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-l folosesti sanatoasa ! Nu este numai util, este si foarte frumos !

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ca parca e o bijuterie,iar faptul ca mai e si atat de folositoare ii mareste valoarea.
    Sa-ti fie cu folos!
    Asa cum ai povesti,dintr-o suflare,parca erai un copil care primeste cadoul nesperat.:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac suportii acestia pentru postea. Am vazut la foarte frumosi la Voegle si la Deichman si chiar ma gandeam sa-mi cumpar si eu. E practic si frumos, un fel de accesoriu feminin de nelipsit din poseta. E foarte frumos! Sa-l folosesti cu placere, Carmen! O zi frumoasa, cu si fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  6. Prima oara cand aflu de existenta unui astfel de carlig. Foarte frumos si util!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte ingenios!
    LA MULTI ANI,sanatosi,plini de bucurii si impliniri,iar ceea ce-ti doresti,sa devina realitate ! Iti trimit pupici multi si o imbratisare puternica ! :* <3

    RăspundețiȘtergere