miercuri, 12 septembrie 2012

Miercurea fara cuvinte (37)- Gherghine




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

66 de comentarii:

  1. foarte frumoase fotografiile! Au un colorit ce-ti umple chipul cu zambete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa-ti fie întreaga zi de miercuri, plina de zâmbete si culoare! :)

      Ștergere
  2. Ca de obicei , florile pe care le fotografiezi tu sunt deosebit de frumoase .

    Am cumparat zilele astea doua buchete cu asrfel de flori, habar nu aveam ca se numesc asa.

    In casa , de regula cand plantez flori (rarsi obligat-fortat) acestea ori cresc si se dezvolta deosebit de frumos, ori nu se prind...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai este clar, daca ai doua fete în casa... Nici nu ma asteptam altfel din partea ta! tu esti un gentleman!

      Ștergere
  3. gherghinele sunt diferite de dalii?
    sunt tare frumoase,zambitoare,colarate flori :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, daliile sunt gherghine :) asa spune cel putin dictionarul DEX online ;)
      te pupez. Noapte buna!

      Ștergere
  4. sunt foarte frumoase!
    imagini pline de culoare...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) vesele, ca o zi frumoasa de toamna...
      Noapte buna, Geanina!

      Ștergere
  5. Sarut mana !
    Admirabil,frumusete delicata,ne umplem sufletul si ochii cu frumusetea si sensibilitatea pe care le tansmiti cu fiecare imagine!
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am luat-o pe cea alb cu roșu! E a mea! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. ... adică tu ești Dalia Șefă peste cele din grădină, nu? ;-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate sunt frumoase! No. 3 mi se pare deosebita - asa ca imi place cel mai mult! :)

    Cat de frumoase sunt! Si, uneori, se intampla sa moara in vazele celor care nu se pot bucura de ele in oglinda. Cineva mi-a spus ca florile "nu se supara" cand sunt rupte - cu grija - si asezate la loc de cinste pentru a incanta privirile celor care nu au gradini. Si cred ca are dreptate :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe flori! Îmi aduc aminte de bunica mea, care avea curtea plină de dalii (aşa le spunea la gherghine).
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Flori iubite si minunate ce-mi amintesc de gradina bunicii... Gradina mai e.. si mai apar si flori asa... ca sa nu uitam:).
    Iar in copilarie la Tanti a mea in curte numai flori minunate ca acestea erau toamna... si mie imi rupea si imi dadea cu draga inima...!

    Florile astea imi amintesc de oameni dragi care pentru mine inca sunt aici:).

    O zi superba sa avem
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  11. Ghergine colorate
    Pentru fete... parfumate!
    HAPPY WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Indiferent cum ne-am numi, noi, florile, suntem întotdeauna frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  13. Minunată ideea, minunate florile!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu le spun dalii. Alături de crizanteme, daliile sunt florile toamnei. Nu au parfumul pătrunzător al crizantemelor, dar coloritul daliilor dau splendoare grădinilor într-o explozie cromatică minunată!

    RăspundețiȘtergere
  15. Daliile sau gherghinele cum se mai numesc, mi s-au parut intotdeauna pretioase.
    Sunt foarte elegante si cu un stil aparte fata de alte flori de gradina mai rezistente, ele sunt mai sensibile.
    WW

    RăspundețiȘtergere
  16. Carmen ,am inceput sa fac curat pe la poze, deci ne vom vedea cu noutati :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Incantatoarele tale flori fac intotdeauna
    oamenii mai buni ,mai fericiti ,ele sunt
    raze de soare pentru suflet!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Una mai frumoasă decât cealaltă!
    Mulţumesc, Carmen... florile tale îmi amintesc de tata. El obişnuia să îmbrace camera cu flori şi când mă trezeam, în parfmul şi diversitatea de culori, era ... tata!
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună CARMEN!
    Sunt superbe fotografiile și culorile sunt
    deosebit de frumoase,îmi plac mult!
    Zi excelentă îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. Mulțumesc frumos și Happy WW!
    Ies din casă cu ochii și sufletul pline de frumusețea gherghinelor tale, care sunt vesele și catifelate ca o dimineață însorită! Mii de îmbrățișări! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. frumoase flori de toamna ...
    zile senine si colorate sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  22. Voi reţine că se numesc gherghine. Le numeam, generic, "flori"...

    RăspundețiȘtergere
  23. Abia astept miercurea sa vad ce surprize foto mai gasesc :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte frumoase sunt!
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  25. Superbele dalii, cele despre care G.Topârceanu scria, în ale sale ”Rapsodii de toamnă”:
    ”Florile-n grădini s-agită.
    Peste straturi, dalia,
    Ca o doamnă din elită
    Îşi îndreaptă talia.”
    Frumoase fotografii, mi-au colorat dimineața, mulțumesc !
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce frumoase sunt.. dar nu's dalii? sau e totuna :)

    RăspundețiȘtergere
  27. :))
    "barbatii prefera... blondele"!!!
    zi frumoasa ca tine sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  28. Culori splendide de toamna! Superbe!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte frumoase! Mi-e dor de anii in care tronau in gradina! :-)

    RăspundețiȘtergere
  30. Aha, deci gherghine se numesc. Dupa cm arata le stiu, dar dupa nume, nu :)). Nu prea ma pricep asa tare la numele plantelor :(. Happy WW !!!

    RăspundețiȘtergere
  31. Frumoase flori. Am postat si eu cateva floricele, altfel... inspirata de florile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Uite asa imi imbogatesc vocabularul si imi clatesc ochii...
    Sa aveti bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  33. Toate sunt frumoase, dar mie imi place mai ales cea patata (randul de la mijloc, in stanga). Aia este preferata mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  34. Mie imi place cea "patata" rosu cu galben :) adica toate imi plac, dar in special aceea! :)
    Parca sunt prea perfecte pentru lumea asta ...

    RăspundețiȘtergere
  35. Bune de pus pe timbru, asta pt ca frumusetea lor imi amintesc de cele de pe timbrele bunicului meu. Imi place cum reda camera ta culorile, a mea cand fotografiez tot ce este rosu sau roz, le face fucsia sau rosu aprins foarte urat, nu mai arata deloc natural.
    Asa ca, intrebare: ce camera ai folosit? :))

    RăspundețiȘtergere
  36. La tara li se spune "Gheorghine", poetilor le place sa le spune "Gherghine", la oras li se spune Dalii...
    Minunate fotografiile, multumim Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Excelente culori! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  38. cred ca un buchet ar fi cea mai vesela imagine, superbe flori!

    RăspundețiȘtergere
  39. Printre cele mai fotogenice flori. La mine-au fost putine inflorite anul asta, nu le-a priit seceta ... O zi frumoasa, Carmen !!!

    RăspundețiȘtergere
  40. Superbe daliile postate, draga Carmen!
    Le iubesc, sunt atat de frumoase, de bogate ca forma si de pline de culoare!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  41. Si uite c-au inflorit si daliile.Sunt superbe!
    Sa ai o zi minuna!

    RăspundețiȘtergere
  42. Nici nu stiam ca exista atatea varietati de culoare la Gherghine :D !

    RăspundețiȘtergere
  43. Le stiam cu numele de dalii, acum am aflat ca li se mai spune si gherghine. Frumoase si ele si pozele! Be happy!

    RăspundețiȘtergere
  44. Tare frumoase fotografiile! Parca stau sa vorbeasca aceste flori...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  45. Superbe flori si fotografii. Happy WW,Carmen:)

    RăspundețiȘtergere
  46. Gherghinele astea nu-s niste dalii?
    Eu asa le stiam,dar nu mai sint sigur.
    Sint flori frumoase si rezista mult chiar daca sint taiate.

    RăspundețiȘtergere
  47. Sunt asa de tonice, de vii, in copilarie erau curtile pline de ele, si bucurau ochii trecatorilor, in satul vacantelor mele de vara! Intr-adevar... dalii stiu si eu ca se numesc pe acolo! ;)

    RăspundețiȘtergere
  48. All so beatuiful, my favorite color is the right center.

    RăspundețiȘtergere
  49. frumoase si multicolore; am crezut ca sunt dalii

    RăspundețiȘtergere
  50. Ce frumos ati surprins Gerghinele, doamna Carmen, in toata splendoarea lor!
    Splendide imaginile. Nu ma satur sa le admir,...care mai de care este mai frumoasa.
    O noapte linistita va doresc, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Parca ar fi gulerele reginei Elisabeta I! Minunate!

    RăspundețiȘtergere
  52. Culori, petale, toamna....
    Frumos!
    Nu gasesc link-ul pentru MFR. S-a schimbat ceva?
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. îmi pare foarte rau draga Daliana ca nu ai mai reusit sa te înscrii la rubrica de saptamâna aceasta - tocmai când am publicat fotografii cu DALII - numele tau! Tabelul de înscriere este însa activat doar in ziua de miercuri ("Miercurea fara Cuvinte") si dureaza de la ora 0:00 pâna la 24:00.

      Imi cer scuze celor care au ajuns în ultima ora, saptamâna aceasta, cesul computerului meu a fost decalat cu o ora înainte, asa ca rubrica s-a afisat automat marti la ora 23:00 si s-a încheiat miercuri la ora 23:00.
      Multumesc tututror participantilor si le ofer o dalei si câte un link.

      Ștergere