miercuri, 28 noiembrie 2012

Miercurea fara cuvinte(48) - Târgul de Advent

Augsburg, 26.11.2012



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

51 de comentarii:

  1. Ce brad frumos! Parcă se aud deja zurgălăii!
    Happy WW şi o minunată perioadă premergătoare Sfintelor Sărbători de Crăciun! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase imagni, minunata atmosfera:)
    o seara linistita va doresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de-a lumini la voi:) Va trimit si ceva zapada de la mine:) Salutari calduroase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Servus, CARMEN!
    Încă nu ştiu ce vom face la Crăciun dar, ştiu că Revelionul îl vom petrece la Praga.
    Ştiu deja că acest revelion va fi încărcat de o simbolistică nouă: un tărîm pe care libertatea, are sens. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. VREAU SI EUUUUUUUUUUUU la sclipici si lumini si gluh wein

    RăspundețiȘtergere
  6. La voi chiar ca a venit aproape Craciunul! Noi mai asteptam un pic... :))
    Happy WW Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  7. O brad frumooos, o braaad frumosss, cu cetinaaa tot veeerdeee... :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. ador,ador atmosfera de sarbatoare...de abia astept Craciunul!! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici nu-mi vine să cred că se apropie Crăciunul și se mai fac și pregătiri pentru asta ! Pe aici e nefiresc de cald...
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare frumoase sunt fotografiile.Atmosfera arată deosebit de sărbătoreasc și sunt convins că este într-adevăr așa !
    Am aflat ceva nou cu această ocazie și îți mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
  11. Văzând aceste fotografii nu știu dacă să mă bucur că vine Crăciunul sau să mă întristez că vine iarna și frigul....

    RăspundețiȘtergere
  12. Noa serbus. Asta pentru că la un ceas jumate de la miezul nopţii nu-mi mai vie să spun sara bună, iar noapte bună nu mă trage firea pentru că nu merg la culcare. În Bălgradul de azi http://abbilbal.blogspot.ro am prezentat mai multe articole legate de Ziua Naţională. De astăzi se dau burgului şi straiele de sărbătoare. Dacă ai vreme eşti binevenită pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  13. i cant wait for Christmas. i love the spirit of the festive season.

    RăspundețiȘtergere
  14. M-am plimbat si eu putin prin minunatul vostru targ si mi-am incarcat bateriile!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. ce frumos e la voi!!
    sunteti luminati sa va sade bine....:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna dimineata, Carmen! Te rugam sa ne arati si cu ce te-ai intors acasa de la targ.

    RăspundețiȘtergere
  17. O adevarata atmosfera de sarbatoare. Frumoase fotografii! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. Deja se simte apropierea Craciunului! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Wow!!!Daca ne-ar face mai buni luminitele astea......
    Zi faina sa ai,Carmen!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Carmen dragă, e o postare foarte pe gustul meu, abia aștept să se aprindă și la Cluj beculețele din pomii de Crăciun din piețe. Asta va fi sămbătă și vom face poze!
    E minunat Augsburgul, feeric luminat și plin de atracții. Cred că e plin de bunătăți pe la cabanele acelea anume organizate. Să ne areți specialitățile de Crăciun, pe mine chiar mă interesează! Copiii cred că sunt cei mai fericiți în perioada asta, de fapt și adulții. Te pup, o zi plină de bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. No, eu am fiert tzuica, asa ca traiesc din plin atmosfera! Decorurile de la tine si tzuica din mana!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună Carmen!
    Superbe imagini,se simte mirosul de brad!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  23. Feeric...o adevarata avanpremiera la sarbatori!

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumos - cu cât se apropie Crăciunul, toate oraşele devin pline de lumini şi se pregătesc de sărbători

    RăspundețiȘtergere
  25. Splendide imagini care ne introduc incet, incet in atmosfera sarbatorilor. Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Eu, ca sa merit sa incep sa mananc bomboanele din calendarul de Advent, m-am decis sa ma chinuiesc mai intai sa raspund la intrebarile unei lepse ff dificile la ale carei intrebari e voie sa raspunzi numai prin muzica (de orice fel, clasica, moderna, etc). Am inceput prin a posta intrebarile si a-i invita si pe altii sa se chinuie si ei, inclusiv pe tine, (desi nu e obligatoriu sa raspunzi chiar la toate intrebarile, ca sunt cam multe, si poti sa-ti alegi doar cateva care-ti plac). Eu mi-am propus sa reusesc sa raspund la toate pana la termenul limita de 30 noiembrie, astfel incat sa pot in sfarsit sa incep sa mananc si din bomboane dupa aia. Nu stiu ce ma faceam daca nu-mi gaseam aceasta preocupare sa-mi distraga atentia, pt ca eu am o slabiciune pt bomboanele Reber, mai ales Mozart Kugeln, si cred ca as fi fost in stare sa le mananc pe toate chiar inainte sa vina si Mos Nicolae, daramite Mos Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  27. Amintiri faine am de la cele 3-4 târguri de advent la care am participat (Munchen, Nurnberg, Viena). Ştiu că şi la Sibiu a fost fain, anul trecut cred.
    În Bucureşti, vâjul e acum legat de parada de 1 Decembrie, de-aia am adus o fotografie de la defilarea precedentă.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  28. Arata superb! La noi incep abia dupa sarbatorile de l'escalade :( Dar anul asta am in plan vizita a vreo 3 targuri de Craciun ;)

    RăspundețiȘtergere
  29. Arata minunat! La noi este mai micut...Pana la Craciun mi-am propus sa ma mai plimb si prin orasele invecinate :)) Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Lumini, sclipici...brazi impodobiti. Cui nu-i plac?
    Tuturor :) Ne fac sa ne simtim copii. Iar si iar :)
    O zi minunata de miercuri, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  31. Spiritul sărbătorilor de iarnă pătrunde încet, încet în inimile noastre. Foarte frumoase imagini.

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce frumos arata inceputul sarbatorilor de iarna.
    La noi e inca toamna.
    Nici nu miroase inca a iarna.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  33. Arata foarte frumos, incep sarbatorile! Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  34. Deja a început cheful la voi? Pai vezi, în Franta se munceste mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce bine se simte atmosfera de sarbatoare :) Imi place nespus bradul acela!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce frumos e luminat totul și împodobit de Crăciun!
    De-abia aștept sărbătorile de iarnă.... :)
    Vă îmbrățișez cu mult, mult drag!
    Gânduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  37. Ce frumos e acolo... Aici inca miroase a toamna, iar pe alocuri spui ca e primavara pentru ca intalnesti flori si iarba verde!:)

    Seara linistita.

    RăspundețiȘtergere
  38. Te salut, cu respect CARMEN!
    Minunata atmosfera de sarbatoare,la noi e inca liniste!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  39. Foarte frumoase imaginile.
    Incet, incet intram in febra sarbatorilor de iarna.
    Foarte frumos bradul!
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Scuze Carmen intarzierea dar am uitat sa vin cu link-ul...
    HAPPY WW :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  41. O, brad frumos! :) Mai e putin si il impodobim si in casa! Abia astept sa aflu ce-mi aduce Mos Craciun in acest an!
    Superbe imaginile! Se simte spiritul sarbatorilor! Luna plina din foto 3 n-a scapat atentiei! :)
    Sanatate si mult noroc sa aveti!

    P.S. Iar am intarziat :(

    RăspundețiȘtergere
  42. sa dam startul sarbatorilor de iarna...frumos !

    RăspundețiȘtergere