miercuri, 30 ianuarie 2013

Miercurea fara cuvinte (5) - Din spatele perdelei

(Vrăbii si florinți, ianuarie 2013)



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

55 de comentarii:

  1. poftă bună și să le fie de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ai zapada? Aici nu mai este nici urma, maine anunta 14 grade, dar ploua!
    Noapte buna draga mea! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce plăcere să privești păsărelele primind hrană atunci când zăpada acoperă totul !
    Văd că e iarnă,iarnă nu glumă :)!Pe aici a picurat poate 10 minute și gata :( !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee frumoasă! Uite cine se gândeşte şi la micile păsărele, căci au şi ele nevoie să fie îngrijite, în acest sezon rece.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu tot incerc sa isncriu link-ul dar nu ma lasa... dau refresh si dispare :(
    il las intr-un comentariu http://crash4crantz.wordpress.com/2013/01/30/cancer/

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-ai amintit de gradina fratelui meu,exact asa are si el doze de hrana pentru pasarele iarna si vara unele cu o hrana speciala pentru humming-bird :)
    pup draga mea draga,happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi plac nespus fotografiile cu dispozitivul pentru hrănit păsări. Văd că ele profită din plin. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunteţi grijulii cu păsărelele. La vară o să vă fie recunoscătoare.

    RăspundețiȘtergere
  9. ce fain i-ai "spionat"...
    pe vremea asta, sigur au fost multumiti de ce au gasit ! :)
    pupici si happy ww, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand vezi atata raceala in jur iarna,trebuie sa aibe si de ele grija cineva.Bunavointa iti e rasplatita.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eheiiii! Câte nu se văd pe după perdea, privind pe fereastră!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase priveliști se văd din spatele perdelelor. :) Ce păsări sunt?
    Cândva veneau și la noi. Avem un măceș chiar în fața geamului de la bucătărie. Și veneau foarte multe păsări acolo. Mai ales iarna. Până s-au prins pisicile...

    RăspundețiȘtergere
  13. Pisicile mele au fost foarte incantate cand a aparut un asemenea dispozitiv in copacelul din fata ferestrei lor :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Răspunsuri
    1. Azi se sarbatoresc cei trei sfinti,
      LA MULTI ANI!

      Ștergere
  15. Provizii din belsug! Mi-ai adus aminte ca nu mai am seminte prajite:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Drăguțele de ele ! Ce mult bine le faci, suflet bun !

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoasa iarna, frumoase vrabiute.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce curios! Eu am postat casute pentru pasarele! :))
    Frumos gest draga Carmen! Mai multe vrabii mor iarna de foame decit de frig!
    Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  19. cu siguranta te iubesc vrabiutele :)
    faine imagini!

    RăspundețiȘtergere
  20. Eşti adorabilă, Carmen! La toate te gândeşti!
    Te pup, să ai o săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cea mai caldă priveliște din iarna friguroasă e aici, la tine! Sufletul tău e transpus în bucuria bietelor păsărele, acum fericite că cineva s-a gândit și la ele. La noi sunt atât de multe ciori încât mi-e teamă că ar da iama în hrana vrăbiuțelor. Dar le mai lăsăm pe pervaz, pe balcon.
    Bine spune Geanina, te iubesc vrăbiuțele. Și nu numai ele. Happy WW, o zi de miercuri minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Vad ca ai surprins si femela de florinte, pana sa vina agresiv vrabiile si sa-ti fugareasca amandoi florintii...
    In topul celor mai numeroase specii de pasari din Romania, florintele e pe locul 20, iar vrabia de casa e... abia pe 10 (in pofida asteptarilor, alta-i pe primul loc):
    http://camarasdelumini.wordpress.com/2012/03/01/cele-mai-numeroase-100-specii-de-pasari-din-romania/

    RăspundețiȘtergere
  23. Bună Carmen!
    Superbă idee,cred că este o plăcere să le privești!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  24. Chiar de-s pozici de iarna, zau de nu mi-au incalzit inima. Tare dragute imaginile! :)
    O zi colorata iti doresc si happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. In spatele si dincolo de perdele esti doar tu - minunea din tine hraneste si pasarile cerului . >:D<
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  26. Ai ademenit pasarile cu mancare, te-ai ascuns dupa perdea, ai pus arma fotografica la ochi - e clar: Carmen, te-ai facut spion profesionist :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Bietele pasarele, se bazeaza pe sursa asta de hrana, e o adevarata binecuvantare pentru ele pe frigul asta! Foarte frumos ca te-ai gandit la ele!

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce loc magic si placut privirii! :-)

    RăspundețiȘtergere
  29. Sfintii Trei Ierarhi ,celor ce poarta aceste nume ,
    un sincer si calduros ,
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce dragut ca ai pus seminte pentru pasarele in curte! Cam greu acum iarna sa-si gaseasca hrana. Si cata zapada e acolo la voi! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce dragut,imi place contrastul de culori!

    RăspundețiȘtergere
  32. Frumoase priveliști dincolo de fereastră...
    Și mie îmi place să hrănesc păsărelele...
    Vă doresc o zi de miercuri superbă!

    P.S. Din păcate, școala și pregătirea pentru olimpiadele ce vor avea loc curând, mă împiedică să particip și eu la Mfc. Voi reveni, cu drag, când voi avea puțin mai mult timp liber...
    Pupici și îmbrățișări magice!

    RăspundețiȘtergere
  33. Eu azi le-am adus tuturor aminte de vara pentru ca tot se plang cu dor. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. Ma bucura nespus ce vad in poze, oameni asa grijulii ptr ce e in jurul lor se intalnesc din ce in ce mai rar.

    RăspundețiȘtergere
  35. Imi place ideea unei postari fara cuvinte. Ma inscriu si eu!

    RăspundețiȘtergere
  36. Cand eram in Germania , umpleam aceste mici depozite pentru pasarele. Am adus una si in Ro, din pacate a disparut in a doua noapte de la montare.....

    RăspundețiȘtergere
  37. O atmosfera autentica de iarna! Dragute pasarelele, isi stiu interesul, dragele de ele! :)
    O zi frumoasa sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  38. Ce frumoase sunt! Ma bucur ca ai grija de ele, acum iarna, cand e mai greu sa se descurce singurele :)
    Happy WW, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  39. Sunt foarte frumoase! Cred ca e o placere sa le poti "spiona" zi de zi :-)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  40. Foarte frumoasa hranitoarea ta pentru pasarele, imi place tare cum arata ! :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Din spatele perdelei, se poate vedea bunatatea unor oameni cu suflet mare.
    Si eu pun macare pasarelelor, pe pervazul de la balcon!
    Foarte frumoase imaginile! O seara minunata va doresc, doamna Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  42. O gramada de musafiri trec pe la voi si toti pleaca multumiti,asa c-o sa se intoarca.:)Tu tine numai "masa" intinsa.:))
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  43. Pe furis, repejor, repejor...dragele de ele!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  44. Zapadaaa:x mancare are suficienta, s'a aprovizionat bine, dar nu'i este frig?:(

    RăspundețiȘtergere
  45. Cine a fost spionul de serviciu? :) Foarte frumos "coltul" imortalizat! Rece si cald - amortit si vioi! Pasarea galbena ce e?! E tare colorata pentru o pasare care nu pleaca iarna in tarile calde...

    Din fericire am vazut si pe la noi din ce in ce mai multi oameni care se preocupa de pasarile care nu migreaza.
    Unii au ales sa puna plase pe blocuri, deasupra curtilor interioare pe unde se adaposteau porumbeii si le-au distrus un habitat care dainuia de zeci de ani... Acolo se inmulteau, acolo iernau... Au ajuns porumbeii pe te miri unde si am vazut foarte multi morti... Ingheata si mor, ca nu toti si-au gasit alt adapost... Deh! Omul e mai tare in lupta cu porumbeii :(

    Azi am ales sa postez mai tarziu... Cand am zis ca azi voi fi intre primii... pa! S-a urnit greu PC-ul si face figuri rau de tot! Cand "fuge" cand e cu melcul! Si nu reusesc sa ma achit de datoriile de onoare: sa raspund celor care au scris si sa ii vizitez pe toti cei care au trecut pe la mine - cel putin... :) Pur si simplu sunt epuizata! Si n-am facut decat sa ma lupt cu o... conexiune!! :))

    Noapte linistita iti doresc!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  46. Geniala idee merita incercata in paralel cu un tele bunice ;))
    O WW Fericita.

    RăspundețiȘtergere
  47. La mine tot vrabiile si turturelele ma viziteaza in fiecare zi, si ele stiu de ce
    Cand se lasa frigul mai vine o specie de sticleti sau nu mi-am dat seama inca ce sunt.
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  48. Sa tot privesti pasarelele cum se agita ,frumoase imagini!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  49. Se vad din spatele perdelei,
    Dragute si multe pasarele ,
    Scatii si florieni cu galben
    Cu totii la ospatul oferit de Carmen .
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  50. Casute si zapada, reteta perfecta de iarna.. Am uitat sa-mi anunt participarea miercuri, cu iertare, http://ofz-dictionarexplicativ.blogspot.ro/2013/01/casuta-din-padure.html :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Ce fotografii minunate! Chiar si iarna, cu frigul si zapezile ei iti poate aduce caldura in suflet. Ma gandeam cat a trebuit sa stai sa pandesti pasarea in zbor. Sa ai o duminica minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere