vineri, 22 februarie 2013

Cuvinte si oglinzi

M-am jucat cu un petic de hârtie si câteva oglinzi :) Am scris "normal", oglindit, întors si total anapoda, apoi am fotografiat... Ce-a iesit, se vede ;))


pentru rubrica "Reflexii în oglinda" - tabel de înscriere la SoriN

24 de comentarii:

  1. tu mereu ai idei originale :)
    imi place auriul elegant-discret pe care l-ai folosit!
    pup draga mea draga,noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha :) m-am jucat într-o pauza, la serviciu :) Nu aveam alta carioca, decat cea aurie si... nefolosita de mult, a cam lasat pete, dar... Seara acasa, am facut fotografiile cu oglinzi :) M-am distrat!
      Asta a fost anul trecut... nu stiu de ce nu am pus fotografiile pana acum?! hm... dar astaseara, nestiind ce sa afisez, mi-am amintit de folderul acesta ;) As mai fi avut cateva fotografii actuale, dar sunt atât de hibernale, încat m-am gandit sa mai schimb cadrul :)))
      te pup si eu. Noapte buna draga mea draga :-*

      Ștergere
  2. Cuvinte întoarse :lol: ! vorbe răsucite într-o idee foarte originală !
    Felicitări !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut ! Dintr-o joaca la oglinda, uite ce reflexii frumoase au iesit !

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta imi place la tine. Ca iti asumi o idee, atunci cand subscrii la ea, atat de mult, incat ma face sa cred ca e a ta si nu a autorului de fapt. Parca simt in ceea ce faci spiritul neamtului, cu lucrul bine facut. Nu din obligatie, ci cu drag si pasiune, sa fie cat mai bine si mai frumos.
    Mi-au placut reflexiile tale in oglinda si ideea. Sa ai o zi frumoasa si un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. La început am crezut că sunt răvașe care se pun în prăjiturile acelea pentru ceai! Dacă mă uit mai bine, sunt chiar ”răvașe”, pe care le-ai făcut special pentru reflexiile de vinerea, ceea ce le umple de o căldură aparte. Așa cum spuneai, mai bine să lăsăm iarna, frumoasă sau mai puțin, iar acum să căutăm strălucirea soarelui sau...da, sau a unei carioca aurie, lăsată într-un sertar, la birou și folosită special pentru acest joc frumos. Te felicit! Să ai o zi de vineri frumoasă și ușoară! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos! Eşti un copil frumos, draga mea Carmen!
    Aceleaşi culori sunt şi la mine astăzi...
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta da, ceva original! Mereu surprinzatoare, draga Carmen, felicitari!!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumos si mai ales ce cerneala superba ai ales

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare fain jocul in oglinda....foarte interesant..;)
    Zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. Trebuia sa scrii pe dos.... Hahahahaha......
    O zi faina îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. A ieşit ceva cu totul şi cu totul inedit :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Carioca aurie si-a facut datoria si inca mai mult de atat! A iesit o creatie foarte interesanta, originala, calda din cauza nuantelor si luminilor. Tare frumos rezultat de joc! :D
    Zi frumoasa sa ai~! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Trăsăturile acestea sclipitoare de scris reflectate în oglindă, plus atmosfera cu lumina-i aurie ca de deşert, mă duc cu gândul la scrierile caligrafilor din lumea arabă, aceia din palatele sultanilor, emirilor, şahilor, sau la versetele din "Coran" expuse în moscheile mari...Iată că o suită de poze ingenios realizate ne transpune într-o lume mirifică, magică, a celor 1001 de nopţi...

    RăspundețiȘtergere
  14. Auriul şi oglinzile dau atmosfera unui iatac vechi de domniţă

    RăspundețiȘtergere
  15. Te-ai jucat frumos...fotografiile te duc cu gandul in alta epoca...poate din cauza culorilor ?!...
    Te imbratises, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  16. Originala idee! Reflexiile sunt foarte frumoase. Imi plac foarte mult nuantele de bej rozaliu si auriul scrisului. :)
    O seara minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-a placut joaca ta in oglinda!:)
    Ganduri bune intr-o seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  18. BunaCarmen!
    Imi place auriul folosit de tine,parca aduc cu biletele de amor al unor printese dedemult!
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce originalå idee si super prezentatå :-) felicitåri. Chiar meritzi un premiu de la Sorin ;-)

    RăspundețiȘtergere