sâmbătă, 23 februarie 2013

Înca iarna...

pentru rubrica Happy Weekend - tabel de înscriere la Elly Weiss



Într-o iarna, în toiul noptii, Ion este trezit din somn de batai puternice în geam
-Alo, e cineva acasa?
Deschide Ion geamul, la care individul care batea îl întreaba:
- Nu va suparati, aveti nevoie de lemne?
- N-am nevoie, domnule. Lasa-ma sa dorm, ca e 12 noaptea.
Peste 10 minute, iarasi batai în geam:
- Nu va suparati, precis nu aveti nevoie de lemne?
- N-am nevoie, domnule. Nu esti sanatos la cap sa ma trezesti pentru asta la miezul noptii?!
Peste înca 10 minute, alte batai în fereastra:
- Nu va suparati, sunteti absolut sigur ca nu aveti nevoie de lemne?
- Domnule, daca nu ma lasi în pace, chem politia!
Individul pleaca. A doua zi dimineata, în adapostul pentru lemne, Ion nu mai gaseste nici un lemn, în schimb gaseste un bilet: "Sa nu zici ca nu te-am întrebat!"

Iarna grea, zapada mare, o poteca îngusta prin zapada. O doamna se îndreapta catre casa. Din sensul opus vede îndreptindu-se catre ea o namila de barbat clatinindu-se si având bratele deschise ca pentru o îmbratisare. Speriata, îsi aduna puterile si când tipul vine aproape se repede la el si îi da un sut zdravam între picioare. Se aude zgomot de sticla sparta, zboara cioburi în toate partile, iar individul striga, exasperat:
- Obsedatelor! E al treilea geam pe care mi-l spargeti!

Doi ardeleni taiau lemne iarna, era un frig naprasnic.
- D-apoi vere, cum de nu porti caciula aia cu urechi...
- De cand am avut accidentul, nu o mai port!
- Ce accident?
- Mi s-a oferit o palinca si nu am auzit....

- Bula, ai citit "Iarna pe ulita?"
- Doamna profesoara, eu nu citesc nici vara pe terasa, cum o sa citesc iarna pe ulita?!?



La noi astazi e frig (-5°C), e zapada mare si înca va mai ninge! Va doresc un sfârsit de saptamâna cât mai vesel!

15 comentarii:

  1. Si la noi este la fel de frig, doar zapada lipseste :))!
    Faine bancurile! Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))))
    Cel cu lemnele e tare de tot, de fapt toate! Încă râd! :))
    La tine e iarnă, la noi e soare, dar nu știu cât va ține, se pare că un pic de iarnă tot va mai fi.
    Peisajele sunt de vis, o zăpadă curată și o atmosferă hibernală, care parcă scoate la iveală nostalgii, era frumos să fie de Crăciun așa, dar mai vin alte Crăciunuri. ;)
    Frumos, amuzant, de sezon, putem începe un weekend fain de tot!
    Happy weekend! Să ai o zi plină de bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) "am avut un accident! - genial!
    frumoasă iarnă... cu asemenea peisaje, chiar te bucuri de anotimp!
    weekend plăcut, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si aici este frig! Dar zice ca dupa amiaza si maine va ninge!
    Macar de la bancuri, am ras si ne-am încalzit! ")))
    Un weekend minunat Carmen! Te îmbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  5. E rece, rece la noi, deși nu avem zăpadă!
    Drăguțe bancuri!

    RăspundețiȘtergere
  6. M-ai făcut să rîd în hohote!
    Duminică minunată, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Glume numai bune pentru satt la cura sobei cu un vin fiert in fata.:)Pe o asa iarna ce mai poti bace?Bine.Si o bulgareala mai merge.Tu deja te-ai pregatit!

    Baietii mei fac solar in gradina.Trei generatii muncesc la el.Bunicul,tata si baietii.:)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. "Nu citesc nici vara pe terasa, cum sa citesc iarna pe ulita?" :))) Buna poanta! Ce-au ajuns poeziile lui Cosbuc! Prilej de glume. Macar sunt glume foarte bune.
    Vad ca iarna s-a indragostit de voi. Parca nu mai vrea sa plece dar macar e o zapada alba, splendida. In fotografii imi place iarna. Peisajele in care te afli acolo sunt minunate. Noi tragem nadeje sa nu mai aiba vreo recidiva iarna. Eu cel putin :))
    Abia astept sa vina mama de la bucatarie sa citesc glumele in familie. :)
    Happy weekend iti doresc, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare faina iarna ta!:)
    Si la mine ninge....:(
    Eu voiam soare! Zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. peisajul e total hibernal...brr...noi am avut noroc iarna asta dar sa stii ca arata splendid si tu ca de fiecare data esti o prezenta adorabila...dar bancurile alese de tine si mai si...
    cel cu lemnele m-amauzat dar cel cu geamul si cel cu Bula...:)))
    bietul Bula,are si el dreptatea lui! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Speram sa treaca repede ultimile ei zile!
    Superbe forografii draga Carmen!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună Carmen!
    Superbe pozele dar și glumele sunt bune!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase imagini !
    :)) iar glumele sunt buuuuuuneeee :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumos decor de iarna. A nins si la noi si a viscolit dar nu mi-am scos nasul din casa. Ca a fost friiiig! Poate maine vine primavara. E prima zi din iarna asta cand nu am putut tine geamurile intredeschise de frig. Sa ai o duminica frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  15. Chiar tari glumele! :)))))) Imi plac si pozele la fel de mult. :D Sa mai spun ca imi place iarna? :P

    RăspundețiȘtergere