miercuri, 13 februarie 2013

Miercurea fara cuvinte (7) - Castelul Hohenschwangau



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

79 de comentarii:

  1. De poveste aceste imagini. :)
    Te invidiez sa stii...;p

    RăspundețiȘtergere
  2. De vis! De poveste! Superbe fotografii! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare faine sunt imaginile, în special cerul este tare frumos, albastru!
    Te pup draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut noroc de o zi fantastica! -4°C dar soare si aer clar.
      te pup si eu Minnie draga :)

      Ștergere
  4. alb si albastru si in plus...un castel...
    frumoase imagini,frumoase locuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bavaria este plina de asemenea locuri de poveste!
      te pup, draga mea draga :)

      Ștergere
  5. Imagini ca-n poveşti. Cu iarnă superbă şi castel. Parcă aştepti să apară alaiul cu prinţi şi prinţese...
    Foarte frumoase fotografii! Eu îţi mulţumesc pentru prilejul de a admira asemenea frumuseţi.
    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ti-au placut aceste imagini, Alex draga. Zona este într-adevar de vis.
      happy WW! :)

      Ștergere
  6. din poveste...unde sunt Ileana Cosanzeana si Fat-Frumos ?!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pe acestia în cheama aici Rapunzel und der Prinz ;)
      Oare ai ajuns si tu cu Ancuta asta toamna sa vizitati zona?
      pupici :-* happy WW!

      Ștergere
  7. Bună seara la miez de noapte. De data asta am revenit la normal. Ieri când am scris celălalt aerticol am fost buimac rău. Mă durea capul şi eram total indispus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şterge-mi te rog înregistrarea de la nr. 13 care duce spre nimic.

      Ștergere
    2. se întâmpla, Liviu draga :)
      Sper ca acum te simti bine si ca nu te lasi prins de vreo gripa!
      happy WW! :)

      Ștergere
  8. Superbe si imaginile acestea! De vis si castelul si peisajul din jur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bavaria este o zona cu adevarat frumoasa, indiferent de anotimp.
      happy WW! :)

      Ștergere
  9. Un loc minunat, ma simt ca o printesa in cautare de broscoi sau de bestie:)!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca locul in care locuiesc acum ar fi avut un castel nu cred ca as mai fi coborat de pe munte. Superbe fotografii. Salutari cu bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, coborâm si urcam iar, si iar, si iar, de câte ori ni se face dor :)
      happy WW!

      Ștergere
  11. Adevărat loc de basm cu fotografii de basm !
    Ce frumos arată în alb totul !!! Minunat !Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. întreaga regiune are un relief minunat si natura a fost respectata aici.
      Happy WW :)

      Ștergere
  12. E extraordinar... n-am cuvinte...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ti-au placut fotografiile mele!
      happy WW! :)

      Ștergere
  13. Frumos e si asta,dar cel din articolul anterior e mult mai frumos.
    Parca e din povesti.
    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Castelul acesta a apartinut Regelui Maximilian II si sotiei acestuia - Maria a Prusiei - parintii lui Ludwig II-lea.
      Castelul Neuschwanstein (cel prezentat în articolul anterior) l-a construit Ludwig II-lea, dupa lumea de basm în care traia (Ludwig II a urmat pe tronul Bavariei, dupa tatal Maximilian II).

      Ștergere
  14. Frumos. Parcă desprins din povești. Îmi place mai ales acel spațiu dintre turnuri.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ati nimerit o vreme frumoasa, numai buna pentru fotografii:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  16. Whao..that's a really beautiful shot of the castle with the snow all around.

    RăspundețiȘtergere
  17. Very unique, I've never before seen pictures of a snow covered castle. Outstanding!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoase imagini ai surprins la castelul cu nume ceva mai incalcit! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Superbe imagini. Atat de clare sunt ca iti vine sa intri in ele si sa vizitezi castelul :-)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce zici de un parc eolian cu investitie minima? este ideal pentru iluminarea unui castel! :)
    buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cata frumusete, superb peisajul de iarna!
    O zi frumoasa sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ziua și castelul, sau frumusețea aproape ireală pe care o împărtășești cu noi, odată cu aceste minunate fotografii! Iarna, castelul pare desprins din basmele Fraților Grimm, vara, cu siguranță este mirific într-un cadru verde și misterios! O zi de miercuri plină de bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  24. Vreme trece, vreme vine, castelul rămâne

    RăspundețiȘtergere
  25. Superbe locuri draga Carmen!
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. Bună Carmen!
    Superbe imagini,un castel de poveste!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce zi clara de iarna. Frumos, tare frumos. Zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  28. E o imagine de basm... sau decorul unui film de capă şi spadă...
    Superb!

    RăspundețiȘtergere
  29. cat poate fi de frumos, castel ca-n povesti profilat pe un cer albastru perfect de iarna cu zapada! am tot pandit duminica soarele, sa fac cateva poze la zapada, dar s-a incapatanat sa stea ascuns. mi-e tare dor sa fotografiez!

    RăspundețiȘtergere
  30. Happy Wordless Wednesday!
    would be great if you can visit and link up at my blog.
    Have a great Wednesday.
    Nan
    www.blogshe.net

    RăspundețiȘtergere
  31. Cât mă bucur că sunt păstrate şi întreţinute!
    O zi minunată, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  32. Tolle Bilder Carmen!
    Schönen Tag wünscht dir Crissi

    RăspundețiȘtergere
  33. Rupte din basme sunt fotografiile tale! Marturisesc ca am citit si recitit numele castelului de cateva ori bune, dar tot ma poticnesc incercand sa-l spun corect. :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. Imagini de basm, splendide fotografii! O zi minunata iti doresc si te imbratisez cu drag! Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce fotografii frumoase! Noi nu prea am avut parte de iarna anul acesta.. deja in Antwerpen vine primavara:-)

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce frumos e, mai ales vazut asa, stand la caldurica, desi n-as zice nu la o plimbare prin zapada pana acolo ;)

    RăspundețiȘtergere

  37. Frumos si instructiv !
    Disneyland...inainte de-a se naste Walter Elias Disney (December 5, 1901 – December 15, 1966)

    RăspundețiȘtergere
  38. Ce frumos arata! Ar fi si mai frumos daca nu mi-as innoda limba incercand sa-i pronunt numele :-D
    Happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
  39. Ce frumoase sunt castelele ninse, parc-ar fi desprinse din povesti
    E frumos sa calatoresti, sa vezi lucruri minunate, poate oameni minunati...
    Prins in activitatea aerului de oras te uimesc peisajele acestea, parca sunt dintr-o alta lume.
    Miercurea fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  40. Nu cred ca-s multi cei carora sa nu le placa castelele ;)

    RăspundețiȘtergere
  41. O minunatie, dovada ca zapada purifica totul!

    RăspundețiȘtergere
  42. Calatorie in spatiu si timp. Deosebit peisajul, fotografiile pe masura!

    RăspundețiȘtergere
  43. Fotogenica iarna ta Carmen. :) Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  44. Castelul nu si-a pierdut deloc din maretie, cufundat in peisajul de iarna. Dimpotriva. As zice ca ii completeaza imaginea magica, proiectat intre cer si pamant, pe o mare alba.
    Sa ai o seara de miercuri frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  45. Arata interesant,imi place! Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  46. E frumos si castelul acesta. Pare, asa la o prima vedere, un decor splendid. :)
    Fotografiile sunt minunate. Castelele sunt frumoase si iarna...parca-s si mai de poveste decat vara.
    O zi de miercuri cat mai frumoasa, draga Carmen!
    P.S.-Sunt cam intarziata. Abia acum am ajuns de fapt pe net.

    RăspundețiȘtergere
  47. Foarte frumos acest castel mai ales in decorul ffeeric al iernii.

    Te rog sa te uiti si la postarea mea, daca sunt prea multe cuvinte sa imi spui.

    RăspundețiȘtergere
  48. Ce rau imi pare ca am intarziat de la bal!!!!
    Castelul e superb,invitatii au sosit rand pe rand,dar eu n-am putut ajunge,desi aduceam un vin bun...:)))
    Seara frumoasa!
    http://13angi.blogspot.ro/2013/02/miercurea-fara-cuvintebor-vs-vin.html

    RăspundețiȘtergere
  49. Fotografii de poveste am gasit aici la tine, draga Carmen.

    La aceasta ora este o problema cu LW. spune ca a expirat cu 8 ore in urma, asasdar las aici linkul spre postare mea de astazi.

    http://adriana-dardindar.blogspot.ro/2013/02/fotografii-care-te-fac-sa-privesti.html

    RăspundețiȘtergere
  50. Superbe imaginile! Castelul imi reaminteste de povestile copilariei mele cu printese si printi!
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Awesome winter scenes! I am from a tropical country and have never experienced snow but I think it is beautiful. Thanks for hosting. I am a new Follower of your Blog. Happy WW!
    Judy - Judy H-J's Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  52. Carmen, stii ca nu ma pot abtine, atunci cand descopar ceva interesnt sa nu arat si altora.
    Am inscris la pozitia 96, bloguL Elenei (am primit mail astazi de la o prietena cu acest blog cu martisoare caritabile. Sper ca scopul caritabil sa scuze numarul cuvintelor. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  53. Fascinant! In foto doi imi place cum e incadrat un copac in "gaura" din zid! :)
    Un peisaj care permite imaginatiei sa zburde!
    Iti doresc: Seara frumoasa azi - cea mai ramas! :) Si zi excelenta (si) maine! :)

    RăspundețiȘtergere
  54. Un castel de poveste, cu imagini minunate!

    RăspundețiȘtergere
  55. Daca esti in Germania sigur ai vazut si castelul de vis NEUSCHWANSTEIN :)
    http://parereataconteaza1.wordpress.com/2013/01/07/castelul-lebada-de-piatra-neuschwanstein-un-castel-de-vis/

    RăspundețiȘtergere
  56. Come visit and share your blog. I love the castles they are very intriguing!http://ohmyheartsiereviews.com/wordless-wednesday-8/

    RăspundețiȘtergere