miercuri, 27 februarie 2013

Miercurea fara cuvinte (9) - Petale de flori cu aripi


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

57 de comentarii:

  1. Fluturasi colorati :)! Ce frumosi sunt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. FOTOGRAFIILE LE-AM FACUT DUMINICA - 24 FEBRUARIE 2013, IN GRADINA BOTANICA AUGSBURG

      Ștergere
  2. Bine te-am regăsit sănătoasă.
    Sunt frumoase florile şi este bună marmelada de portocale.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  3. Prietenia dintre flori și fluturi!...plăcute privitorului :)!

    RăspundețiȘtergere
  4. De doua ori delicatete.
    Foarte frumoase pozele.
    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce titlu frumos, asemeni fotografiilor. Culoare, catifele și mătăsuri vegetale, nuanțe și miresme...Vine, vine primăvara! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Unde ai găsit asemenea minunății?
    Îți doresc o noapte frumoasă ca fluturașii din imagini! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunat !Nu știu ce-i mai frumos floare sau fluturele !
    Sunt plin de admirație. Eu n-am reușit încă să „prind” niciun fluture cu obiectivul aparatului de fotografiat :(!
    Misiunea de îndeplinit în vara asta să fug după fluturi,să prind fluturi :))))!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici nu stiu care sunt mai frumoase. Petalele sau aripile? :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. ai ales un titlu pe masura superbelor imagini pline de culoare pe care le privesc acum...incanntatoare postarea ta Carmen,incantatoare!
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  10. De unde am venit ,fluturi si flori sunt de vis! Sper sa ne aduca un strop de primavara cele de la tine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate fotografii! Flori şi... flori cu aripi. Cât sunt de frumoşi fluturii!
    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  12. such a magical creature. thanks for sharing.

    RăspundețiȘtergere
  13. “Fluturii”, de Elena Farago
    Fluturi albi si rosii, / Si pestriti, frumosi, / Eu ii prind in plasa, / Cand mama ma lasa. / Eu ii prind din zbor, / Insa nu-i omor; / Ci ma uit la ei, / Ca sunt mititei, / Si frumosi, si-mi plac, / Dar eu nu le fac / Nici un rau, deloc. / Si daca ma joc
    Cu vreunul, stiu / Binisor sa-l tiu / Si pe toti, din plasa, / Ii ajut sa iasa, / Si sa plece-n zbor / Dupa voia lor (am copiat-o de pe net) :)

    Fotografiile mi-au amintit ca exista o poezie despre fluturi – poate sunt mai multe, dar de cea a Elenei Farago imi aminteam vag (pentru ca ma emotioneaza si azi poezia “Gandacelul”)
    Cand eram copil prindeam fluturii de aripioare si apoi ii eliberam – ziceam eu ca am grija – dar tata mi-a zis sa nu-i mai prind pentru ca li se duce “puful” de pe aripi si mor prea curand, si oricum viata lor nu e prea lunga…
    Gingase vietati sunt surprinse in fotografii. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce imagini primavaratice si pline de culoare ai ales pentru astazi! Sa ai o zi minunata! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bun regăsit!
    După o lungă absenţă mă întorc într-o miercuri ...
    Între timp am "împătimit" în fotografie!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  16. Flori am si eu astazi, dar tu ai si fluturi :) Superbe fotografii. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Arata delicios florile, cred si eu ca le plac. Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bună Carmen!
    Superbe imagini!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  19. Uau! Doar intr-o "sera" din ZOO, din Praga, acum 7-8 ani, am vazut asa minunatii de fluturi :)
    Mi-am amintit de cutiile de chibrituri, de la bunici, cu fluturi desenati pe ele, pe care le colectionam in copilarie :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Sal, Carmen!
    Faine fotografi!
    Zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  21. Happy WW! >:D<
    •٠•●Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♡ ● ♡ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ●•٠•˙

    RăspundețiȘtergere
  22. Foaaaaarte tare mi-a placut postarea asta! Am o adevarata pasiune pentru fluturi, desi e o pasiune mai ciudata. Imi plac, sunt tare frumosi, dar sa nu vina la mine ca tip. :)) Nu stiu de ce mi-e frica mai tare: de ei sau de faptul ca as putea atat de usor sa le rup aripile fara sa vreau.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Acum stiu care este cea mai iubita floare din curtea ta ;) Si mie imi place tot lantana.

    RăspundețiȘtergere
  24. foarte frumoase pozele ! Multumim pentru articol !

    RăspundețiȘtergere
  25. Multam de parfumul de primavara. :D Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce fotografii frumoase! Eu n-am reusit pana acum sa surprind vreun fluture.. nu stiu eu sa stau fara sa ma misc. :-d

    RăspundețiȘtergere
  27. Superbe aripioarele!
    Noroc ca nu s-au gasit înca persoane care sa-i manance! Ca tot e la moda sa mancam orice, nu?
    Te pup o zi frumoasa!

    Incerc sa trec pe la toti în vizita dar sunt unele postari, adevarate articole!

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte frumos colorati :) Ai reusit sa'i surprinzi foarte placut :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Superbe instantanee! Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  30. Fantastische Bilder!
    Schönen Tag noch
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  31. Minunate si florile dar si aripile lor :D O zi superba iti doresc Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  32. Carmen, deschizand miercurea la tine, mi s-a umplut sufletul de mare bucurie. Culori vii, fluturi si flori, m-au purtat cu gandul la cei din spatele camerelor de fillmat, oameni cu suflete frumoase, pentru ca altfel nu ar sesiza frumusetea pe care ne-a daruit-o Dumnezeu.Multam fain!

    RăspundețiȘtergere
  33. Bună idee ai avut - şi cu parfum de primăvară! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  35. Doamne, cat sunt de frumoase si florie si fluturii si fotografiile! Felicitari!
    Carmen, prin postarea lor ne-ai ajutat sa "sarim" direct in vara :) Mie-mi convine ;)
    Titlul postarii e super inspirat.
    O zi de miercuri minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  36. Spendizi fluturii, superbe imagini, foarte inspirat titlul! Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  37. Superbe imagini,vreau doar sa completez faptul ca, fluturele traieste
    o zi si este fericit! El nu stie ce inseamna maine.
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  38. Flori si fluturi! Gingășie, culoare și parfum!

    RăspundețiȘtergere
  39. Floricici si fluturasi,primavara finally! :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Vreau si eu cateva ghivece de flori de-astea, va rog!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  41. unde e primavara asta atat de frumoasa?
    te lasem inzapezita :P

    RăspundețiȘtergere
  42. Sunt superbe imaginile!
    Un spectacol de culoare!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  43. Super fain...de o sensibilitate aparte toate imaginile!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  44. Absolut superbe!
    Eu te rog să mă pui absent motivat săptămâna asta: târgul de mărţişor la care particip îmi ia toate energiile.

    RăspundețiȘtergere
  45. Gingăşei şi gingăşele :)
    ps. Azi am venit cu muzică, nu cu poze.
    Am greşit?

    RăspundețiȘtergere
  46. Frumoase si colorate fotografiile. De-abia astept primavara.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  47. E clar: daca in februarie tu ai gasit astfel de fotomodele in gradina botanica, lumea e in maaare schimbare! Nici nu mai e nevoie de cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  48. Superbe flori! Şi fluturii!
    Mi-ai făcut poftă de munte, de vară...
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  49. beautiful! thanks for linking up! http://peekababyny.com/wordlesswednesday/post-2208/

    RăspundețiȘtergere
  50. Carmen ! Nu stiu daca netul face figuri sau calculatorul ! Nu am formatat niciodata calculatorul ( de vreo 6 ani!) si merge foarte greu! Nici postarile mele nu merg usor! A fost si inchidere de luna si de an! :))

    RăspundețiȘtergere