miercuri, 3 aprilie 2013

Miercurea fara cuvinte (14) - Primavara, la vaza


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

65 de comentarii:

  1. Astăzi se pare că va fi miercurea florilor.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate flori! Ce frumuseţi mai de preţ putem să primim din partea primăverii? Frumoasă atmosferă de primăvară aţi avut acasă!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Primăvara, asta, totuşi, nu-i decît o co-pi-e (Mondial...) :)
    Mă gîndesc uneori la o spusă a lui Nichita, dacă nu mă înşel: ce fel de oameni şi-ar oferi florile, dacă ar fi în locul nostru?

    RăspundețiȘtergere
  4. La tine acasa a venit vara?
    Frumoase flori ne-ai aratat!! Pop!;)

    RăspundețiȘtergere
  5. absolut infloritoare primavera ta,draga mea draga! :)
    happy ww!pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Măcar așa să fie primăvară colorată. Superbe florile! Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate flori ,e primavara autentica aici la tine !
    O dimineata insorita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe flori de primavara !
    Mununat aranjament!
    Zi primavaratica it doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Faine flori, faina primavara, eu nu o am inca nici macar in vaza:))
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Absolutely beautiful! Thanks for hosting.

    RăspundețiȘtergere
  11. Lovely photos!
    http://labellavidaaa.blogspot.ie/

    RăspundețiȘtergere
  12. so beautiful!!!

    Thank you for hosting WW, I have a linky on mine as well;
    if you would like to stop by ;)
    http://www.adventuresofamilitaryfamilyof8.com/2013/04/wordless-wednesday-mindless-behavior.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Un buchet foarte vesel. Să ai o zi la fel!

    RăspundețiȘtergere
  14. Se pare că anul acesta suntem nevoiţi să ne facem fiecare dintre noi propria primăvară deoarece primăvara adevărată întârzie să apară.

    RăspundețiȘtergere
  15. ooo, ce primavara! asa da!
    ma tentezi sa postez "in replica", mai ales ca am o adevarat gradina botanica! UN CACTUS, atat!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. :) Foarte inspirat titlul!
    Ce flori sunt cele galbene? Sunt foarte frumoase; seamănă cu bujorii..
    Pup, o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  17. V-am adus o bucăţică de acasă ...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce primavara frumoasa si colorata! Ai un buchet superb!
    Pupicei !

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună Carmen!
    Foarte frumos buchetul!
    O zi însorită îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte colorate florile tale. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumos mai începe ziua de miercuri cu aceste superbe flori! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Draga Carmen, dupa cate vad ai inchis primavara la tine in casa! Da-i drumul sa ajunga si la noi! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  23. Florile tale au adus putina culoare zilei asteia asa mohorate. Si ieri a fost asaaa frumos! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Interesant aranjament. Cele galbene sunt grozave :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumos tare! Asteptam si aici primavara!

    RăspundețiȘtergere
  26. Way to go! If there is no spring to be seen outside, we can at least have it in a vase. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. scuze, cred ca am uitat ca m-am inscris si am mai "comis-o" o data :))
    in vaze, dar sper ca si in suflet! happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumiri pentru aceasta primavara! Afara cred ca va veni direct vara...

    RăspundețiȘtergere
  29. un aranjament floral deosebit
    iti incanta privirea si casa, asemenea flori
    anima sufletul unei case
    multumesc de gazduire
    succes la MFC

    RăspundețiȘtergere
  30. Bine macar ca in vaza pentru ca afara zici ca e toamna. :(

    RăspundețiȘtergere
  31. Ma uitam zambind la florile tale din vaza. Exact asa lalelele mi-am cumparat si eu de Paste. Sa rada casa de bucurie. Happy ww, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  32. Superbă fericire multicoloră în vază :)!
    Frumos aranjat și frumos fotografiat !!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce flori frumoase!! :)
    Natura ne incanta cu atatea minunatii!

    RăspundețiȘtergere
  34. "Primavara asta totusi\
    Nu-i decat o...scorpie"

    (asa am gasit pe internet...)

    RăspundețiȘtergere
  35. Superbe pozele dar si florile. :) Felicitari!
    La mine mai e pana infloresc florile.
    Pana atunci ma multumesc sa privesc alt gen de creatii:
    http://lecturidemamica.wordpress.com/2013/04/03/miercurea-fara-cuvinte-sapunuri-handmade-1/

    RăspundețiȘtergere
  36. Incantare ochilor si satisfactia sufletului sunt superbele tale
    flori pe care ni le-ai daruit cu multa generozitate azi!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  37. M-a cucerit primavara ta !
    In casa e mai bine decat afara.

    RăspundețiȘtergere
  38. ce frumoase aranjamente ai..mi-ar placea sa invat ikebana..o miercuri frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  39. Superbe! M-au cucerit cele galbene...nu am idee ce sunt. Seamana cu ceva dar nu stiu, nu vreau sa risc sa spun o prostie :)
    Oricum, sunt deosebit de frumoase.
    O zi de miercuri minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  40. Eu pe langa flori am... flori!!! Hihihi!!!

    RăspundețiȘtergere
  41. MULTUMESC TUTUROR ATÂT PENTRU FRUMOASELE CUVINTE CÂT SI PENTRU PARTICIPAREA LA MIERCUREA FARA CUVINTE!

    Florile galbene se numesc Ranunkel, mai multe tipuri aici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru raspuns. Am vazut o multime de culori. Sunt foarte, foarte frumoase.

      Ștergere
    2. Mulţumesc şi eu, sper să găsesc şi în România.
      O zi minunată! pupici

      Ștergere
  42. Dimineata eram pe fuga caci ma greabeam spre birou, insa acum le pot admira in toata splendoarea lor. Sunt minunate!
    O seara placuta, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  43. Noi am fost mai norocosi. Primavara s-a hotarat in sfarsit sa vina :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Splendid buchetul de flori, doamna Carmen!
    O primavara inmiresmata si colorata precum cea din vaza, va doresc, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Very fabulous spring pictures, attracts me a lot.

    Happy Wordless Wednesday! My entry is here .

    Rebbeca

    RăspundețiȘtergere
  46. Minunate flori, o incantare pe o vreme asa ploioasa!

    RăspundețiȘtergere
  47. Frumoase flori! Invoci Primavara? :) Sau chiar a sosit si s-a asezat confortabil?
    Zile senine iti doresc, alaturi de cei dragi!
    Pupicei! :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Nu ne saturam de frumusetea lor; e ca o dependenta care nu are leac! Splendid buchetul!

    RăspundețiȘtergere
  49. Gorgeous flower arrangements! Love the vibrant colours!

    RăspundețiȘtergere
  50. Foarte frumoase florile..e bine ca este macar in vaza ...afara, la mine cel putin, este putin indecisa vremea...saptama trecuta iarna..sapatamana asta putina primavara, dar si putina toamna :))

    RăspundețiȘtergere