duminică, 12 mai 2013

Zâmbete colorate, la început de mai

Începând cu anul 1914, în fiecare a doua duminica a lunii mai, în Germania* se sarbatoreste Ziua Mamei - Muttertag.
Pentru Mamica mea si pentru mamicile de pretutindeni - cele mai frumoase flori de sezon, însotite de gânduri bune si La multi ani!










*) tot în a doua duminica a lunii mai, se serbeaza Ziua Mamei si în: Austria, Africa de Sud, Anguilla, Aruba, Australia, Bahamas, Bangladesh, Barbados, Belgia (fără regiunea Anvers), Belize, Insulele Bermude, Bonaire, Brazilia, Brunei, Bulgaria, Chile, China, Curaçao, Cipru, Canada, Columbia, Croația, Cuba, Danemarca, R.Dominicana, Ecuador, Estonia, Etiopia, Elveția, Fiji , Finlanda, Filipine, Ghana, Grecia, Grenada, Honduras, Islanda, India, Italia, Jamaica, Japonia, Letonia, Liechtenstein, Macao, Malaezia, Malta, Myanmar, Noua Zeelandă, Olanda, Pakistan, Papua noua Guinee, Peru, Puerto Rico, Saint Kitts și Nevis, Statele Unite ale Americii, Saint Lucia, Saint Vincent și Grenadine, Samoa, Singapore, Sint Maarten, Slovacia, Sri Lanka, Surinam, Taiwan, Tanzania, Tonga, Trinidad, Tobago, Turcia, Uganda, Ucraina, Uruguay, Venezuela, Zambia, Zimbabwe.

30 de comentarii:

  1. La multi ani Carmen!
    Sa ne creasca copii mari si sa ne bucuram de ei, iar mamei tale multa sanatate îi doresc si multe îmbratisari!
    Va pup, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la multi ani, Minnie draga!
      sa ne vedem copiii la casele lor si apoi sa avem sanatate sa putem dansa la nuntile nepotilor! :)
      te pup. O duminica extraordinata iti doresc!

      Ștergere
  2. Cand am vazut panselutele am ras.Thea tine sa aibe in gradina niste pansele roz.Flori multe,frumoase,deosebite.Sincera nu stiam de ziua mamei in mai.Am mai invatat ceva.Bine cu internetul.Iti urez o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Thea ta este o dulce! Pai are dreptate, oare de ce nu exista înca panselute roz?!
      te pup. O duminica minunata, dragelor!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. draga Nima, am vrut sa iti fac o vizita, dar pe pagina blogului tau apare din nou acest text:

      Acest blog este disponibil numai pentru cititorii invitați.

      Se pare ca nu va numarati printre invitați! Dacă credeți că acest lucru este greșit, vă rugăm să contactați autorul blog-ul și solicitati o invitație.

      :(

      Ștergere
  4. Chiar ai ales flori minunate pentru mămicile noastre care le merită din plin :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa este! mamicile merita cele mai frumoase flori din lume!
      o duminica minunata iti doresc!

      Ștergere
  5. La multi ani, mamico!;)
    Sa ai o zi faina !
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intorc urarea, la multi ani si tie!
      o duminica minunata! pupici

      Ștergere
  6. frumos , la multi ani mamici !!!!!!!!!!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  7. la multi ani draga mea draga!
    bucurie sa fii mereu mamei tale si la randul tau sa te bucuri de fiicele tale!
    florile sunt minunate dar cum ar putea fi altfel? :)
    te pupacesc:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ai aparut... chiar imi facem griji, oare ce e cu tine?! ai fost plecata?
      te pup draga mea draga. O duminica minunata si voua!

      Ștergere
  8. La multi ani de ziua mamei.
    Superbe pozele, eu iti multumesc in special pentru panselute, sunt minunate :)
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani tuturor mamelor!
      o duminica minunata iti doresc si eu!

      Ștergere
  9. Ooooooooo ce bogăţie de flori avem noi aici! Minunat prilej pentru a le ura tuturor mămicilor din lume, La mulţi ani! Iar gazdei, un gînd special doar pentru ea şi pentru frumoasa sa familie: să fiţi în continuare, fericiţi, dragilor. hug :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Tiberiu draga!
      o duminica minunata iti doresc deasemenea!

      Ștergere
  10. LA MULTI ANI Carmen! Sa fim sanatoase si sa ne vedem copii realizati, iar visul de a dantui la nuntile nepotilor sa se implineasca... (posibil la mamicile devenite in prima tinerete)!
    Minunata plimbarea prin gradinile garnisite de culorile pastelate ale florilor de primavara.
    o duminica excelenta, draga Carmen!



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Gina draga!
      gânduri bune înapoi, cu drag.
      Pupici si o duminica minunata iti doresc!

      Ștergere
  11. SI PT TINE DRAGA CARMEN O ZI A MAMEI MINUNATA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Karma, iti multumesc! si pentru tine, numai ganduri bune!
      pupici. O duminica minunata!

      Ștergere
  12. La multi ani de ziua mamei, Carmen! :)
    Toate florile sunt splendide dar panselutele mov sunt o nebunie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Elly, La multi ani tuturor mamelor din lume, în fiecare zi merita flori!

      Ștergere
  13. Ce imi plac pozele, sunt prietenele mele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca fiecare femeie are o slabiciune pentru flori, chiar si pentru cele pozate ;)

      Ștergere
  14. Nu cred ca exista flori mai vesele ca panselutele. uita-te la ele ce "mutrisoare' simpatice si zambitoare au! eu mi-am pus un ghiveci sub masa de sticla din gradina si imi beau cafeaua ranjind si inseninindu-mi diminetile! Frumoase flori, frumoase poze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce idee faina! :) si eu mi-am dorit tot timpul o masuta cu placa de sticla si etajera pentru decoratiuni. O am si a existat pâna anul trecut în salonul nostru de zi. Pregateam decoratiuni de sezon, însa flori la ghiveci nu am pus niciodata! Buna idee!
      Acum masuta este în camera pentru musafiri si nu prea intru pe acolo decat sa aspriri si sa sterg praful, cand ne vin oaspeti... Ooooo, acum imi dau seama ca-mi lipseste masuta aceea!

      Ștergere
  15. Frumoase zambete !Si flori si fete!
    Multi ani mamico,frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe flori! Nu se putea ceva mai frumos de "Ziua Mamei"!
    La mulţi ani cu bucurii şi sănătate!

    RăspundețiȘtergere