miercuri, 3 iulie 2013

Miercurea fara cuvinte (27) - Ai nimanui...



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

37 de comentarii:

  1. ce dragalasi! pacat ca sunt ai nimanui..........

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de dulci si simpatici sunt! Trebuie sa fie ai cuiva....;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine mă întristează această stare a lucrurilor :(
    ...dar probabil că nu-i de făcut nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Saracutii! Barem de nu ar rabda de foame!
    Chiar nu-i vrea nimeni? :((

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună întâlnire la o nouă ediţie MFC.
    Unde ai găsit ceastă colecţie de căţei? În România?
    Primul e trist, iar în a doua cel mic şi bej se gândeşte la cei care l-au abandonat. Păcat că s-au născut să înmulţească această comunitate a străzii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt atat de dragalasi...:)
    Nu inteleg de ce unii dintre stapanii de caini nu pot sa fie responsabili. :(
    Sper sa isi gaseasca o casuta a lor unde sa fie iubiti si ingrijiti :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar şi aceşti "anonimi" au frumuseţea lor şi ne arată că viaţa este o continuă "luptă" pentru supravieţuire...
    Frumoase poze!
    O noapte frumoasă şi happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt frumoși, tare drăgălași. Sunt ai naturii... :) Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Câinii, cuţii, căţelandrii, (Constanta Buzea)

    Câinii, cuţii, căţelandrii,
    Sunt şi buni, şi răi, şi tandri
    Dau din coadă, latră, fug,
    Sunt şi câini ce trag la jug.

    Astăzi vreau să vă arăt
    Câini cu blana de omăt
    Căţeluşi cu pete mari,
    Câini de casă şi ogari,

    Şi dulăul, şi căţelul,
    Fel de fel, şi de tot felul.
    Câini cu cozile stufoase,
    Câini cu blănile lăţoase,

    Căţeluşi cu părul creţ,
    Câini ţigani şi câini de preţ,
    Sunt şi unii scurţi de coadă.
    Toţi voiesc oase să roadă.

    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa-i viata, si mai vesele si mai trista...

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună CARMEN!
    Sunt drăgălași,păcat că nu au stăpân!
    Îți doresc o zi minunată draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. S-a potrivit iar ceea ce ai propus tu cu ceea ce propun eu :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Te rog să mă ierţi. Numele meu apare de trei ori pe listă. Aveam impresia că e o eroare (nu apărea deloc) şi am repetat (şi am repetat...). Sper să poţi şterge ultimele două intrări. Încă o dată, îmi cer scuze.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cati nu sunt ca ei, din pacate.... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Desi primul catel e putin cam trist, sunt frumosi, chiar si asa, ai nimanui :)
    Foarte frumos surprinse si pasarelele.
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu am un catel, a fost tare bolnav dar miraculos si-a revenit, dar e convalescent...

    RăspundețiȘtergere
  17. Adevarati supravietuitori! O zi de vacanta de vis, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  18. Carmen, atunci cand am fost cu piscile la castrat si veneau cu caini, fie ei comunitari, fie adoptati tot de pe strada, am intalnit oameni speciali. O doamna venise din Austria, era cantareata la opera si adopta caini de la noi. Caini comunitari, carora apoi le ofera sansa de a avea o familie.
    Cat despre animale in general va invit pe toti sa privit documentarul Pamantenii. Cu siguranta va va schimba viata si chiar daca nu putem schimba nimic pe moment, macar faptul ca stim cu o sutime mai mult decat am stiut inainte de a-l privi, e la fel de important: http://www.youtube.com/watch?v=9BrxEREhX20
    Am continuat si eu, tot cu poze de caini la mine pe blog. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. ce draguti sunt!! sunt din Romania?
    happy WW

    RăspundețiȘtergere
  20. Poate toate aceste făpturi sunt mai fericite așa, au mai multă libertate :). Problema câinilor fără stăpân e mai delicată, într-adevăr, dar păsările chiar nu văd de ce ar trebui să fie ale cuiva. Își aparțin și asta cred că este cel mai important.Pentru mine, pasărea a fost dintotdeauna simbolul libertății depline. O zi frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  21. pozele imi amintesc de cantecul lui Mihai Constantinescu
    1.La uşa mea, azi noapte a venit
    Un câine amărât şi prăpădit.
    Tremura de frică, vai de el,
    Ce viaţă necăjită de căţel…

    I-am dat mâncare, apă, şi i-am spus
    “Toţi te hulesc atunci când eşti supus”
    Stai la mine şi-ţi voi da
    Linişte şi-un ţol de catifea

    2.A rămas la mine şi-mi plăcea
    Că pe cei răi din stradă îi lătra
    Copiii uneori îl necăjeau
    Când peste gard, cu pietre-n el dădeau

    L-am bătut atunci când a muşcat
    Un om care părea nevinovat
    Mai târziu însă-am aflat
    Că omul era hoţ adevărat

    REF:Iubiţi şi câinii vagabonzi
    Sunt mai cinstiţi şi uneori mai lorzi.

    3.Povestea-aceasta are şi final:
    Un câine e un prieten ideal
    Te-ascultă, te aşteaptă generos
    Şi-atunci când nu-i poţi oferi un os.

    Să nu-i loviţi în suflete ca noi
    Nu-i tăvăliţi cu vorbe prin noroi
    Oamenii te părăsesc
    Dar câinii şi la greu te însoţesc

    REF:Iubiţi şi câinii vagabonzi
    Sunt mai cinstiţi şi uneori mai lorzi.

    Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. off,saracutii!
    mereu gasim catei parasiti si le ducem mancare si apa, deja oamenii stiu ca noi ii hranim asa ca ii aduc direct la poarta bunicilor

    RăspundețiȘtergere
  23. Sunt in asentimentul lui DaNuTzA si indemn
    precum refrenul cantecului:
    "Iubiti si cainii vagabonzi
    Sunt mai cinstiti si uneori mai lorzi"

    RăspundețiȘtergere
  24. :( Sărăcuţii căţeluşi...
    Nu înţeleg cum oamenii sunt în stare să-i lase aşa.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce frumos e patatul din prima poza! Libertatea si independenta are pretul ei. Si pentru oameni este la fel, o alegere intre a apartine cuiva si a fi stapan pe soarta ta.

    RăspundețiȘtergere
  26. Observație:
    cred că este cel puțin revoltător faptul că s-au înscris la Mfc 67 de bloggeri și nici măcar 50% dintre ei n-au găsit de cuviință să scrie un comentariu sau un cuvânt cât de mic gazdei noastre :( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Cred că asta nu este corect !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti un dragut! :-* multumesc!
      Eu am invstst si accept ca nu fiecare are timp pentru comentarii, de aceea nici eu nu las comentarii decat acelora care au oferit blogului meu cateva clipe din pretiosul timp.Bineinteles, exceptie sunt cele doua daptamqni de vacanta, cand zau... nu reusesc sa intru pe blog msi mult de 10 minute pe zi.
      O saptamana minunata iti doresc.
      Salutari si multumiri tuturor celor care au participat la Miercurea fara cuvinte!

      Ștergere
  27. Imi pare rau cand vad animale fara stapani. Si pe deasupra catelusii sunt tare dragalasi!

    RăspundețiȘtergere
  28. Oh, ba da! Sunt ai străzii (sau ai aerului)! :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Draga Carmen, felicitari ca ai găsit cu cale sa postezi aceste fotografii la Miercurea fara cuvinte ! Bietele animale ! Catelusii din a doua fotografie exprima foarte graitor suferinta lor de a fi ai nimanui.
    Noi am adoptat doi caini ai strazii si acum avem doi prieteni credinciosi, mai buni decat multi oameni. Am cateva povestiri despre Kory si Bella, cine vrea sa le cunoasca pe fetele noastre, e binevenit !

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna Carmen!
    Interesanta tema de azi!
    Si eu am adoptat un astfel de animalut orfan si e un catel tare dragut, iubitor si jucaus!
    Zile frumoase in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  31. As prefera sa le zicem "ai tuturor"...

    RăspundețiȘtergere