miercuri, 4 septembrie 2013

Miercurea fara cuvinte (36) - Doamna de portelan




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

45 de comentarii:

  1. Vai ce frumos! Dar cata munca (si cata vopsea ... O_O)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasă... "doamna de porţelan"! Mai ales că este o... statuie mişcătoare.
    Frumoase poze. Happy Ww, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. După domnii și doamnele din "bronz" iată și doamnele din porțelan. O sugestie pentru porțelaniștii bălgrădeni.

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) o fi madame Rosenthal ?!
    Frumoase fotografii !
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba si foarte gratioasa!
    Imbratisari

    RăspundețiȘtergere
  6. Fotografiile sunt superbe!
    Ma intreb - cand vad oameni care se "prefac" in statui - cum de reusesc sa ramana seriosi cand trec pe acolo copiii care fac ochii cat cepele cand le vad miscand sau cand unii se stramba de mai mare hazul! :)) Sunt de admirat!
    Aceasta tanara "prefacuta" in stana de piatra are un profil superb - din punctul meu de vedere!
    Vacanta minunata sa aveti (si) pe meleagurile Frantei! Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Întotdeauna m -au fascinat aceste statui vivante! Bine te-am regăsit, draga mea! Astăzi v-am adus şi vouă, culorile mării.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună dimineaţa, bine v-am regăsit!
    Adorabil!
    Pup, Carmen, o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună CARMEN!
    Superbă ”doamna de porțelan”!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si iata cum povestile prind viata! :) Happy WW! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. tare frumos.. cat o dura costumarea/decostumarea..

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte expresiva domnisoara! Imbratisari draga Carmen! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună dimineaţa!
    Aduc un zâmbet şi o plecăciune doamnei de porţelan! :)
    Fantastice imagini!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu stiu ce m-a apucat, dar sper sa ma primesti si pe mine in jocul vostru. :)
    Sincera sa fiu, cred ca mi s-ar potrivi manusa chiar si jocul fetei din imaginile tale. Mi-ar placea sa fac pe statuia cu o asemenea atitudine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cata rabdare trebuie sa aiba! Si ce conditie fizica....
    De admirat.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoase fotografiile de azi!
    Fără cuvinte....
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Chiar este frumoasa "doamna de portelan".
    Si se incadreaza perfect in acel spatiu clasic.
    Foarte frumoase pozele tale !
    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Superba doamna! Nici nu-mi imaginez cata rabdare si stapanire de sine sunt necesare ca sa fii o statuie umana.

    RăspundețiȘtergere
  19. Minunata idee...Cred ca m-as fi speriat daca vedeam ca incepe sa se miste, este perfect "camuflata" !

    RăspundețiȘtergere
  20. M-am intors la miercure, cu ceva poze cu ciuperci fermecate!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce dor mi-a fost să postez pentru MfC :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Carmnen, te rog sa schimbi tu linkul la pozitia 48
    acesta este cel corect
    http://adriana-dardindar.blogspot.ro/2013/09/plasa-cu-mare-in-ea.html

    RăspundețiȘtergere
  23. Eram destul de mare cand am vazut prima data asemenea personaje.Am fost uimita .Ce tinuta, ce costumatie si multa bunavointa.Sti ca eu iti spun ca esti o mare doamna,dar nu din portelan.Nici eu nu am reusit sa-mi reeditez postarea aceea.Am reluat pe aceasi tema.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  24. Ah, ce m-a pacalit frumoasa doamna :) Puteam sa jur ca e o statuie! Foarte, foarte reusita! Te pup! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. faina doamna asta! am intalnit-o si eu pe la Firenze! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Superbe sunt aceste statui vii. Prin toate marile orase am vazut, iar prima data le-am vazut intr-un orasel din sud-estul Angliei, Maidstone.

    RăspundețiȘtergere
  27. Am văzut-o, am văzut-o! Pe ea sau pe alta care-i semăna.
    Doamna de porţelan pe care am găsit-o eu era ceva mai lemnoasă, însă foarte expresivă. Mă întreb ce dorea să trasnsmită. Păreri?

    RăspundețiȘtergere
  28. E absolut superba! Ultimele patru fotografii o arata in pozitii de o gratie desavarsita.
    Frumos, foarte frumos, draga Carmen!
    O zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte frumoasă! Inițial am crezut că e o statuie, dar am surprins-o în toate ipostazele ei :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Frumoasa statuie! Si foarte expresiva, zici ca-i vie!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  31. Foarte frumoase fotografiile. Imi plac! Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  32. A,chiar am crezut ca e o statuie,la primele poze...faine momente au surprins.

    RăspundețiȘtergere
  33. Intamplator am gasit pe internet si am postat tot un fel de statue...

    RăspundețiȘtergere
  34. Frumoasa si eleganta ,foarte reusita costumatie!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Am si eu cateva fotografii cu o "statuie" :) doar ca a mea este de fapt un el, un cavaler!!!

    RăspundețiȘtergere