miercuri, 5 februarie 2014

Miercurea fara cuvinte (6) - La sanius


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

67 de comentarii:

  1. Doi copii si-o saniuta! :))
    Sa va fie de bine!
    pupici, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este deja amiaza, iata-ma abia acum aici. Am intrat cumva din nou în criza de timp.
      O zi minunata iti doresc, draga mea! Happy WW!

      Ștergere
  2. Văd că pregătirile pentru olimpiadă sunt în toi !!!
    Frumoase fotografiile! Ce fotogenică e iarna cu voi !!!
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Olimpiada de la Sotschi trebuie sa se descurce anul acesta fara noi :)) Suntem ocupati cu alte treburi si în plus ne-am certat pe tema din care lot national sa facem parte?! :))
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Ce distractie! Anul asta n-am văzut încă zăpadă, doar câțiva fulgi răsleți. Tot sper că voi ajunge la munte macar pentru un week-end.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici la mine in oras nu a nins decat de doua ori iarna asta si... anemic! însa, la 100 km spre sud ajungem în munti în Austria, unde acum spre exemplu este zapada de 2 metri(!) sau 200 km spre est în Parcul National Bayerischer Wald, unde în general iarna are zapada. Asa ca solutii pentru a potoli dorul de iarna, exista :)

      Ștergere
  4. veseli ca niste pustani, sunteti adorabili voi doi iar Helmut e un rasfatat...adevarul e ca merita :)
    pup draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa este! împartim SEFIA corect! te pup si eu draga mea draga. Happy WW! :)

      Ștergere
  5. Bine te-am regasit.
    sunt sigura ca ai avut o iarna frumoasa si plina de aventuri :*

    Derdelusul e langa casa voastra sau ati fost in alta parte ptr derdelus?
    noi avem derdelus chiar in parc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate la noi in oras nu a nins slab, decat de doua ori iarna asta! însa în cateva weekenduri ne-am deplasat cu masina în Imparatia Zapezilor :)
      Augsburgul nu are derdelusuri lungi, unul singur cunosc la marginea unui parc, trecem pe langa el în drum spre serviciu si chiar am remarcat ca de pregatit, derdelusul a fost pregatit - s-au pus baloti de frunze de porumb (sau nu stiu ce soi de trestii-chestii) pe margini, sa protejeze eventualele devieri din ruta, însa... zapada a lipsit cu desavârsire!

      Ștergere
  6. Bună dimineața ! Am ajuns și eu la o partidă de săniuș într-un peisaj fain.
    Să ai o zi liniștită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta este frumos la viata virtuala, ca putem sa fim în cele mai diverse locuri, prin clik de mouse :)
      O zi minunata! happy WW!

      Ștergere
  7. Frumusetile copilariei !
    noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Tinerete fara batranete! Cine sa mai simta frigul si cum sa nu te bucuri de iarna?! :)
    Arderea caloriilor intr-un mod foarte placut! :)
    Prima foto infatiseaza un peisaj care seamana putin cu o particica dintr-o zona de BV care se vede dintr-o parcare de pe soseaua ce duce spre Poiana BV, ceea ce m-a dus cu gandul ca poza o fi facuta pe aici :) dar apoi am vazut ca nu scrie in românește pe "chiscul" din foto 2 :)
    Happy WW!
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea brasoveanca, ai dreptate - fotografiile sunt facute pe granita dintre Germania si Cehoslovacia, la marginea Parcului National Bayerischer Wald, pe partea ceha.
      Pupici si îmbratisari întregului clan :-*
      PS: tare mi-e dor de Poiana, iarna - asa cum o stiu din copilarie! Ultima data am fost sus pe Postavaru vara lui 2012.

      Ștergere
  9. Ce copii frumoşi şi ce bine vă prinde! Eşti o curajoasă, eu nu mă aşez pe sanie că este disperat Mihnea să nu i-o rup.
    Frumoasă idee şi happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum?! :)) pai nici tu nu ai mai mult de 60kg! spune-i lui Mihnea ca saniuta noastra a zburat, cu 140 kg!
      Pupici. Happy WW!

      Ștergere
  10. Frumoasa e si iarna asta! :) Happy WW! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iarna de weekend, din pacate. La noi în oras a nins doar de doua ori iarna acesta.
      Happy WW! :)

      Ștergere
  11. doar două cuvinte: vă invidiez! și, din invidie, continui: poza (și sentimentul) de aici să le vedem și peste muuulte miercuri!
    Fără cuvinte!
    bună dimineața!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei hai, ca daca ai vrea cu adevarat, ai putea organiza în Cugirul tau un concurs de sanute! :)
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Va sta bine pe saniuta! Bravo voua! Sunt curioasa - cine v-a facut pozele acestea frumoase?
    Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, daca te gandesti cumva la fetele noastre, atunci nu ai nimerit :)) Adela si Raluca nu mai ies demult cu noi în weekend, din pacate! Aici - pe granita cu Cehia am cunoscut la masa de seara la restaurant, o familie care locuia cu noi în hotel si a doua zi, dupa ce am schiat cu sârg, am incheiat sejurul cu cateva ture cu saniutele.
      va pupam si noi. Happy WW!

      Ștergere
  13. Veselie multă şi mişcare în aer liber! Tot ce poate fi mai bun!
    Se cunoaşte cine s-a antrenat la săniuş pe la... Păltiniş! :-)
    O zi minunată, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa este! copiii crescuti la poalele muntilor, nu-si pierd niciodata dragostea pentru sporturile de iarna.
      Multumesc Alex draga. Si tie o ui minunata!

      Ștergere
  14. Bună CARMEN!
    Sunteți frumoși amândoi!
    Zi minunată îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa zic si eu - orice om care zambeste este frumos! te pup
      o zi minunata si tie! happy WW!

      Ștergere
  15. Saniuta fuuuge, nimeni n-o ajuuunge :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toata ziua prin zapada
      Vine lumea sa o vada
      Saniuta e usoara fuge parca zboara :)

      Ștergere
  16. Răspunsuri
    1. mie îmi place schiul alpin, dar pentru mai mult haz, ne dam si cu saniuta :))

      Ștergere
  17. Este nemaipomenit la sanius! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Răspunsuri
    1. ce bine ca nu scrie pe fruntea nimanui ce varsta are, nu?! :))

      Ștergere
  19. Ce dragut! N-am apucat sa ma dau cu sania anul asta...nici macar la munte. Aici in regiune nici nu se pune problema de zapada :(.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cummm?! ati fost o saptamana in munte, ati facut atatea drumetii prin nametii de zapada si nici macar o dupa-amiaza nu v-ati dat cu saniuta?! eeeeee! si Azorel ce spune de chestia asta?! :)))
      happy WW!

      Ștergere
  20. Foarte frumos!:) Nu-mi place bătaia cu zăpadă, dar îmi place săniușul muuult de tot!:))
    Pup! O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba mie îmi place si cate o bulgareala :)) saniusul, schiul alpin, facutul de oamnei de zapada... toate îmi plac! :))
      pup si eu. Happy WW!

      Ștergere
  21. Asa imi place..miscare, veselie, tinerete si multa iubire! Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. Faine imagini de săniuş, ca-n copilărie!
    Eu m-am dat azi-dimineaţă pe un alt fel de derdeluş :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi nu avm anul acesta zapada in oras. Si chiar daca ar fi fost, de pe drumuri (sosele, trotuare) ar fi fost curatata pâna la ultimul fir!

      Ștergere
  23. N-am mai fost la sanius de cand erau copii mei mici ! :( Adica peste 25 de ani! In schimb imi mai dau drumul sa alunec pe gheata! :) Ce norocoasa esti ca te poti bucura de zapada!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba noi folosim orice prilej, si mergem cat putem de des, macar o data pe iarna! cu copii, sau fara :)) Anul trecut am luat doi nepotei cu noi la sanius. Anul acesta am fost singurei ;))
      Happy WW!

      Ștergere
  24. superb!
    o miercuri la fel de fericita :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Am revenit la miercure, cu cateva desene facute weekendul asta...

    RăspundețiȘtergere
  26. ehehei....parca e la noi :D
    e bine ca iarna e tot iarna....deocamdata....la noi au anuntat ploi saptamana viitoare :( apoi ger...asadar polei :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi de o saptamana sunt ploi si peste noapte minus grade. Peste zi, termometrele arata 3 pana la 5 grade. Nici primavara, nici iarna! Imi lipseste zapada, dar... la weekend, o caut prin împrejurimile orasului :))

      Ștergere
  27. copiluti ce sunteti! si aveti si sanie!!!
    eu nu am dar nici nu am vazut la vanzare... :)
    bine ca nici zapada nu mai e! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pe asta am imprumutat-o de la hotel :) Ne-am demonstrat ca nu am uitat sa cârmuim!
      Nici noi nu am avut deloc zapada in oras! ;(

      Ștergere
  28. Am participat cu mare drag la bucuria
    voastra la sanius si desi nu mai suntem
    copii, sufletul ne-a ramas tot tanar si acest
    lucru este un lucru bun!
    Multi pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate, atâta vreme cat avem sufletu tânar, suntem sanatosi! te pup Steliana.

      Ștergere
  29. Case cu acoperișul roșu nu există ?...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei uite ca amanuntul asta nu l-am observat :)) Au cehii astia niste gusturi la culori de acoperisuri.... of!

      Ștergere
  30. Partieeee!
    Atentie la mesteceni!Sunt tare bine camuflati.:)
    Vad ca numai eu am hibernat,Toata lumea e tare activa:)).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, Angi draga, tare ne-ai lipsit! dar ma bucur ca ai revenit vesela si sanatoasa! pupici

      Ștergere
  31. ce faaaain... si eu vreau la munte :-< sa ma dau cu placa :D

    RăspundețiȘtergere