marți, 11 martie 2014

Sibienii

pentru rubrica "Meloman pentru o zi"

Cu siguranta cei care ma cunosc aici pe blog, stiu ca am trait peste 30 de ani la SIBIU - asa încât nu cred ca este mare mirarea ca promovez cu drag tot ce tine de orasul meu! ;)
Videoclipul de fata a fost realizat de Gabriel George - un tânar sibian despre activitatea caruia puteti afla câte ceva în interviul publicat de Citadela Sibiana. Atât Gabriel George cât si Ciprian Draghici - cel care a realizat interviul, fac parte din grupul de initiativa care promoveaza voluntarii si voluntariatul din Sibiu - grup numit simplu "Voluntar in Sibiu".

14 comentarii:

  1. Sunt veseli,frumosi,plini de energie si ritm sibienii astia ai tai.:)
    De la Sibiu ti se trage si tie!:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o draguta! pupici si gânduri bune catre Muntii Apuseni :-*

      Ștergere
  2. Sunt multe talente si oameni de toata isprava in Sibiu.Inainte mergeam mai des.Te sustin in promovarea orasului si a celor care-l indragesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa prezentarea ta!
    Fiecare avem locuri care ne amintesc de momente dragi, alaturi de oameni dragi!
    Un strop de frumos, adunat pentru o zi in care sa poti simti in suflet seninul si bucuria fiecarei clipe de ieri !
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.s .
      Ha! Piesa din fundal este aceeasi cu cea aleasa de mine pt azi!
      Pharrell Williams - Happy .

      Ștergere
    2. asta chiar e culmea coincidentei :)))) Eu am pregatit postarea de acum câteva zile, când am descoperit acest videoclip. Am dat "verde" abia acum seara, dupa ce m-am întors de la serviciu.

      Ștergere
    3. dupa cum am scris la tine pe blog, nici macar nu mi s-a deschis videoclipul prezentat de tine, dar iata :))) acum stiu despre ce melodie era vorba! ce coincidenta simpatica! :))

      Ștergere
  4. Faină alegerea ta de azi!
    Mi-a placut tare mult!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tineri, frumosi si talentati sibienii tai! Am mai dansat o data pe canapea dupa ce tocmai ma zbantuisem pe aceste ritmuri vesele pe blogul lui Sorin :) Ma declar oficial relaxata! Multumesc, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. heeeeeei, au revenit Fârtatii? :) pupici
      PS: sper ca ai vazut cu cata bucurie am purtat martisoarele de la voi, si eu si Marlene! Inca o data multumiri! :)

      Ștergere
  6. Super piesa ,am ascultat-o si la Sorin de doua ori la fel si aici !
    Imi place Sibiul!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sibiul este foarte frumos, dar si sibienii sunt simpatici, nu-i asa? :)
      Noapte buna! ;)

      Ștergere