miercuri, 2 iulie 2014

Miercurea fara cuvinte (27) - Flori de câmp




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

29 de comentarii:

  1. Cât sunt de frumoase! Şi nu le-a semănat şi nici îngrijit nimeni şi cât sunt de minunate în sălbăticia lor.
    Happy Ww, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. au o frumusete aparte florile de camp...:)
    sa ai noapte faina! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. simple, cuminti si frumoase, ele alcatuiesc cele mai vesele buchete :)
    happy ww, draga mea draga, pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevărata frumusețe necondfiționată !!!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate florl,superbe fotografii !
    Prezența insectaei este un mare plus de valoare !
    happy WW :) !

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe in simplitatea lor!
    Papadiile pufoase ma imbie la joaca! :)) Sa dau nume "parasutistilor" si sa vad care-i mai priceput la aterizare. :))
    Zile fericite sa aveti!
    Imbratisari, de la grup, cu drag!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt minunate! In ultima vreme au aparut si pe aici o multime, de cate ori iesim la plimbare descopar noi si noi flori salbatice, imi plac tare mult!
    Toate cele bune iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca nu ai renuntat la blog :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună CARMEN!
    Sunt superbe florile de câmp,au o frumusețe aparte că sunt crescute în sălbăticie!
    O zi minunată și plină de bucurii îți doresc!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gingășie și sălbăticie, modestie și frumusețe, totul în niște plante micuțe, crescute de maica Natura !

    Happy weekend, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  11. Sper sa nu fie cu suparare, miercurea mea are multe cuvinte, o urare speciala mai exact si sper sa-mi incant frumosul cu multe felicitari. :)
    Te pup si sa stii ca ma numar printre cei care se bucura ca in continuare ne incanati!

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt foarte frumoase florile de camp, perene. traind in lumea lor si acolo unde le prieste.
    mi se par 'libere' si frumoase prin simplitatea si salbaticia lor

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt frumoase toate florile, fiecare anotimp ne ofera din darurile lui si uite ce frumuseti ne incanta ochii, acum vara! Sa ai o zi la fel de frumoasa ca sufletul tau!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumoase sunt florile la ele acasa.. atat de fragile si de puternice in acelasi timp

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am flori de camp de munte :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Dar unde o fi comentariul meu, că am scris de dimineaţă? Şi eu am fotografiat cam aceleaşi flori.
    Happy WW, draga mea! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt superbe florile de camp! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. O zi bună să ai şi o MFC frumoasă şi cu spor la tot ce faci.
    Şi eu am avut spor la plimbarea pruncilor aşa încât am încurcat zilele săptămânii.

    RăspundețiȘtergere
  19. Draga Carmen, sunt inca in Delta, inca in vacanta, aparatul foto s-a stricat, dar cu efort sunt aici!
    Minunate flori de camp!!! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  20. Uite ca mai sunt ca mine! Nu ma pot inscrie.Florile tale sunt delicate si deosebite.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc pentru aceste flori incantatoare,
    dar nu stiu ce s-a intamplat de ce in ultima
    vreme tu nu m-ai mai vizitat?
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea ,mi se pare foarte curios ceea ce ti se intampla ,principalul este ca am vesti de la tine .RASPBERRY - fruit of eternal youth- am multe video ,dar acesta este ultimul, incercam si asa.
      Pupici

      Ștergere
  22. Mai discrete decat cele de gradina, dar la fel de fermecatoare in salbaticia lor!

    RăspundețiȘtergere
  23. Culori de vara ,frumuseti salbatice.
    Numai bune de pozat.:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Lovely photos - thanks for sharing!

    RăspundețiȘtergere
  25. Am lipsit saptamana aceasta de la MfC, pentru ca bebe ne-a tinut ocupati cu febra si raceala, dar te-am urmarit cu drag si revenim saptamana urmatoare.
    Numai bine! Sa ai zile frumoase, cu soare si bucurie!

    RăspundețiȘtergere