miercuri, 13 august 2014

Miercurea fara cuvinte (33) - Pescăruși



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

34 de comentarii:

  1. Faine fotografiile, cu adevarat de vacanta!
    Le aud strigatul.... imi sunt dragi pescarusii!
    pupici draga mea Carmen.... ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Super serie de fotografii !
    Eu și marea s-ar putea spune că sunt linii paralele(nu chiar,chiar paralele,dar de acelea care se întâlnesc extrem de rar :)))
    Păscăruș n-am văzut încă în carne și oase ;)
    VACANȚĂ PLĂCUTĂ să aveți și totul să vă meargă perfect !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumosi chiar daca un pic cam galagiosi! In copilarie ii puteam auzi doar in vacante, la mare. De atunci pescarusii ma duc cu gandul la vacanta :-)
    Toate cele bune, Carmen! O zi de miercuri cat mai frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dansatori pescarusii de vacanta...:)
    Frumoasa atmosfera!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună dimineața. În zilele toride ce le avem sunt bune plimbările pe malul mării. Să ai parte de o miercure tăcută dar frumoasă și liniștită. La mine au venit îmblânzitorii de șerpi.

    RăspundețiȘtergere
  6. O plajă neaglomerată, pe care mai pot ateriza pescăruși. Rară priveliște !
    Cum spuneam, mi-ai făcut un dor de mare...
    Vacanță plăcută în continuare și happy WW, Carmen ! ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună CARMEN!
    Superbe fotografii!
    Vacanță plăcută vă doresc!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat! Îmi place foarte mult cea cu pescăruşul pe nisip :)
    Vacanţă plăcută în continuare! pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase fotografii! Parcă se si aud țipetele pescărușilor ce zboară pe deasupra mării. Să aveți o vacanţă frumoasa in continuare, dragă Carmen! Noi vă salutăm cu drag de la munte, unde ne răcorim pt.câteva zile. Sărut mâna si happy WW! 😊

    RăspundețiȘtergere
  10. Plaja , apa , pescarusi! Mi-e dor de o vacanta asemanatoare!
    Vacanta placuta in continuar

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest pescarus s-a imprietenit cu voi! Ce-ar fi marea fara pescarusi! Numai bine in vacanta, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  12. Iar mi se facu`dor de vacanta...
    Frumoase poze!
    Zi minunata. Te puuuuuup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna dimineataaa! Se simte mirosul marii pana aici si briza, si nisipul , si se aud toate cantecele de pescarusi :)
    Multumesc, Carmen, o zi de miercuri minunata si fericita! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Zi de vacanta insorita si plina de zburatori frumosi..

    RăspundețiȘtergere
  15. Faine instantanee,vacanta placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  16. Dacă spui mare te gândești și la pescăruși, cu siguranță. În Constanța habitatul lor a fost cucerit da om dar, aceștia nu renunță și locuiesc acum pe casele oamenilor. O zi happy, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. ce bine i-ai surprins!...par destul de prietenosi ! :)
    Vacanta minunata in continuare !
    Te imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa ai o vacanta cat mai frumoasa..Marea e superba, pescarusii sunt imaginea ideala a vacantei pentru mine, asa ca tot ce va lipseste...e oare voia buna? Nuuuu...o aveti si pe aceasta din plin :) Toate cele bune, draga mea!!

    RăspundețiȘtergere
  19. In a doua poza pare sa fie foarte aproape de voi :) Am vazut pescarusi dar cei de la noi nu-s asa de prietenosi :( Cum pun camera pe ei cum o tulesc, parca ar avea toti trac de lentila :D

    RăspundețiȘtergere
  20. N-am mai trecut de mult pe la tine, dar imi pare bine sa te regasesc cu ganduri de vacanta :)
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  21. I magini de sezon ,superbe!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Sunt frumosi, cand sunt cuminti si nu se reped la tine sa-ti fure mancarea din mana sau farfurie :)
    Abia m-am putut apara, mancam la mal, pe o terasa...

    RăspundețiȘtergere
  23. Vara e pe aripile lor,in strigatul lor!
    Azi dimineata,in drum spre scoala,ii spuneam lui Sorin,ca daca imi lipseste marea e sa aud stigat de pescarus,sa simt valurile lovindu-mi gleznele si furandu-mi nisipul de sub piucioare provocandu-mi o gadaleala interesanta sub talpi,sa respir aerul ud de dimineata sau de seara...Nu-mi place sa stau intinsa la plaja,dar ador sa construiesc casetele,sa adun scoici,sa privesc rasaritul sau apusul...
    Vacanta placuta!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. Galagios pasaret! :)
    Vremea a tinut cu voi!
    Stii ca avem si noi pescarusi la BV?! Nu stiu daca sunt doar in trecere sau si raman; i-am auzit si am zis ca iar confund ceva cu altceva (asa cum am confundat tipatul unei bufnite cu miorlaitul unui pui de pisica) dar am vazut o poza pe FB - daca o gasesc cred ca o s-o postez. :)
    Ziua minunata sa va fie! Imbratisari cu drag, de la grup! Pupici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. Cam oportunisti si "furaciosi". Risti sa ramai fara tigari, gustare sau orice pare interesant, lasat nepazit langa sezlong!

    RăspundețiȘtergere
  26. Saptamana aceasta am lipsit de la miercurea fara cuvinte, dar tot am intrat pe blogul tau sa admir povestile in imagini.
    Frumosi pescarusii, asa liberi si parca mereu in vacanta. :) Sa ai o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  27. Si noi am vazut ,la mare,o suma de pescarusi si unul venea in ficeare zi la geamul bucatariei unde am stat.
    Happy week-end!

    RăspundețiȘtergere
  28. Avem si noi in Ploiesti, sunt grozav de tupeisti!

    RăspundețiȘtergere
  29. Cautam ceva si mi-am amintit ca la tine pe blog am vazut.Sunt uimita ca al meu comentariu a disparut.Nu e o pierdere mare,dar mi se pare nefiresc,sa nu dau pe la tine decat sa ma inscriu.Draga mea,ma bucur alaturi de tine pentru aceste zile.Sper ca au fost cum ti-ai dorit.Numai bine! .

    RăspundețiȘtergere