miercuri, 3 septembrie 2014

Miercurea fara cuvinte (36) - La revedere VARA!


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

72 de comentarii:

  1. e greu sa spui la revedere privind aceste nuante de albastru atat de intens, albastrul cerului, al marii...
    dar ca si valurile marii si vara vine doar ca sa plece si sa revina din nou...
    fotografia care imi place cel mai mult este cea cu marea albastru-indigo...superba culoare!
    pup draga mea draga, happy ww! :*

    si...la revedere, vara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa este, vara e frumoasa pentru ca are zile lungi. Deja de astazi a trebuit sa deschid lumina dinimeata, la baie, cand m-ma pregatit pentru serviciu... De-acum va fi tot mai intuneric, zilele mai scurte... E toamna.
      Te referi la fotografia în care Helmul lupta sa spintece valul? :)
      te pup si eu draga mea draga. Noapte buna!

      Ștergere
  2. Bună dimineața ! Și la voi a plecat vara? Credeam că numai la noi își luă tălpășița lăsând în locul ei o tomnă frumosă..
    Să ai ozi frumoasă ți linișită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ploua de doua zile, cu mici pauze in care soarele se arata egoist ... Sper insa ca toamna isi va arata cat de curând latura frumoasa - acum e doar un pic furioasa pentru ca toata lumea regreta plecarea verii :)))
      Noapte buna! Happy WW!

      Ștergere
  3. Ai avut o vara excelenta draga mea, cu mult albastru si azuriu, cu caldura nisipului si zile senine!
    Uneori..... it's hard to say goodbye...
    Sa speram ca la anul va fii si mai bine! :))
    pupici draga mea, happy WW !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. speram, de ce nu! :) pupici si imbratisari, draga mea Minnie.
      Noapte buna! Happy WW!

      Ștergere
  4. La revedere, vară! Deja am început să numărăm zilele până la următoarea întâlnire!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha,ha, pe meleagurile astea încă NUUUUU !
    Mai este vreo lună de călduri !
    Oricum tarte frumos te desparți de vară !
    Frumoase amintiri estivale !!!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tja, asa au noroc câte unii! :))
      Numai ganduri bune! Happy WW! :)

      Ștergere
  6. Ce frumoase imagini estivale... Vor rămâne amintiri minunate, pentru zilele care vor urma. Iar când vor fi şi unele urâte şi reci, aceste imagini vor fi atât de... călduroase şi plăcute.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Adio, vara, dar ramai cu mine! :) Sau, mai bine, ne vedem la anu', sa nu incurcam ordinea fireasca a curgerii anotimpurilor! :)
    Minunate imagini! Albastrul stralucitor al verii ne ramane in suflet! Si glasurile ascutite ale pescarusilor si caldura nisipului si racoarea valurilor! :) Ultimele doua le am doar in amintire, ca nu le-am simtit de curand! :)
    Zile fericite iti doresc, cu drag! Pupici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu ma voi mai întâlni anul acesta cu astfel de peisaje, la începutul lunii noiembrie :) Sper sa fie toamna blânda si însorita ;))
      pupici draga mea. Noapte buna! happy WW!

      Ștergere
  8. Sper ca la noi să mai fie încă puțină vară. Abia acum ne pregătim să mergem spre peisaje minunate ca acelea din fotografiile tale !

    Happy WW, Carmen ! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper si eu sa va bucurati de vreme buna in vacanta! ;)
      Fiica mea cea mica a zburat aseara spre Antalia, azi dimineata -inainte de micul dejun, ne-a trimis poze de la malul marii si spunea fericita ca sunt 27°C
      Fiica cea mare pleaca saptamana viitoare in Bali... acolo nici ca se poate sa fie alceva decat vara ;))
      Happy WW, Zina!

      Ștergere
    2. Am verificat prognoza meteo pe două site-uri serioase. Se pare că vom avea soare și vreme bună, dar dacă mă iau după vremea de ieri șo de acum.... E întunecat, bate vântul tare, astă-noapte a plouat... Mai vedem !

      Ștergere
  9. Vreme de plaja in fotografii si luna plina la ora asta. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi e innorat de doua zile si doua nopti... N-am observat luna :(

      Ștergere
  10. Superb set de fotografii !
    Oare această ultimă excursie a verii vă va însoții până la următorul sezon estival ?
    Timpul trece așa de repedă că...imediat trecem și peste iarnă :lol: :lol: !!!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  11. Superb set de fotografii !
    Oare această ultimă excursie a verii vă va însoții până la următorul sezon estival ?
    Timpul trece așa de repedă că...imediat trecem și peste iarnă :lol: :lol: !!!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuuuu, sper sa mai avem parte de vreme frumoasa si in urmatoarele luni... La inceputul lunii noiembrie suntem inscrisi pentru o croaziera pe Mediterana... Nu va fi vreme de baie, dar zile cu soare imi doresc ;))
      Multumim! Happy WW!
      PS: de mult am vrut sa te intreb, de ce nu te inscrii in tabel cu noi? Nu lipsesti de la nicio intalnire MfC insa de inscris... eviti... Oare de ce?

      Ștergere
  12. Se pare ca nu prea avem de ales: trebuie sa-i cam spunem "la revedere" si sa-i ducem dorul timp de trei anotimpuri! Din fericire, insa, fiecare anotimp are partile lui frumoase!
    O zi de miercuri cat mai buna iti doresc, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Vulpita draga si sa iti spun drept, nici nu as putea concepe sa traiesc undeva unde nu pot beneficia de cele patru anotimpuri :) Pe toate le iubesc!
      Happy WW!

      Ștergere
  13. Mereu îmi pare rău când se termină vara, dar mă consolez cu gândul că dacă aşa de repede a trecut, nu vor trece prea greu nici următoarele 6 luni, căci deja cţnd vine primăvara încep să mă bucur din nou.
    Superbe fotografiile, pe lângă albastrul pe care l-am tot admirat, astăzi avem şi nişte nori spectaculoşi.
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu acum ma pregatesc sa decorez casa de toamna si imi calc dirndl-ul pentru Oktoberfest! Apoi... Pe 30 noiembrie esteprima duminica din Advent, pentru mine, cea mai frumoasa luna a anului!
      Te pup draga mea. Happy WW!

      Ștergere
  14. A fost o vară minunată, se vede clar din fotografiile tale! :)
    Urmează anotimpul bogaţiei! Să ne-nfruptăm deci!
    O zi minunată, draga mea! pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, nu ne putem plange ;) Acum vom serba toamna, ii vom admira frumusetile si ne vom bucura de darnicia ei.
      Te pup si eu. Happy WW!

      Ștergere
  15. Bună CARMEN!
    Superbe fotografii,rămân doar amintirile plăcute!
    O zi excelentă îți doresc draga mea!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună dimineața și bine v-am găsit! Sper să mă primiți și pe mine în această faină comunitate a zilelor de miercuri fără cuvinte!
    Oare pescărușul este încruntat că-i gata vara sau că zmeul îi face concurență? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua Gigi si bine ai venit! Familia MfC se bucura de fiecare membru nou :) Cu suguranta ziua de astazi iti va dovedi aceasta!
      ;) Draguta remarca ta, asa cred si eu ca ori era necajit ca zmeul ii ocupa coridorul de zbor sau... Inca nu a putut jefui niciun turist si are burta inca goala ;))
      Happy WW!

      Ștergere
  17. Pozele sunt frumoase dar nu pot sa spun ca nu ma bucur ca se duce vara caniculara, de aici cel putin. :D Astept frumoasa toamna!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta in Augsburg nu am avut canicula. Au fost zile foarte calde, mai ales in iulie... Luna august a avut temperaturi moderate... Vara in Bavaria nu are temperaturi peste 35°C. Dar, astept deasemenea sa avem o toamba lunga si blanda ;)
      Happy WW!

      Ștergere
  18. Vara a trecut dar au ramas amintirile, nu-i asa? :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A trecut vara, am adunat multe clipe frumoase in fotografii, sa ne aline dorul de mare pana la urmatoarea intalnire :)
      Happy WW!

      Ștergere
  19. la revedere, dar pe curand. Trece asa de repede timpul incat imediat ne trezim ca e vara iar :) Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi vin in minte titlurile a doua filme , unul recent (2014) intitulat A Long Way Down - tradus "Adio, dar mai stau puţin" (cu Pierce Brosnan, Imogen Poots, Aaron Paul, Toni Collette. Regizat de Pascal Chaumeil) excelent! si altul mai vechi din 1977 "Adio, dar rămân cu tine! " (în engleză: The Goodbye Girl), cu Richard Dreyfuss, Marsha Mason, Quinn Cummings, Paul Benedict si muuuulte premii.
      Toamna e vreme buna de mers la cinema ;)
      Happy WW!

      Ștergere
  20. Daaa....la revedere și ne vedem la anul! Happy WW!, dragă Carmen. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este :) doar 3 anotimpuri si ne trezim din nou cu vara la usa ! ;))
      Happy WW, Kristi draga!

      Ștergere
  21. Cu asemenea imagini e foarte greu sa spui bye bye, dar n-avem incotro, lumea isi urmeaza propriul curs...Draga mea sa speram la o toamna frumoasa atunci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Ella draga... Sa avem parte de o toamna frumoasa!

      Ștergere
  22. Culoarea este cea care creaza atmosfera pentru o fotografie interesanta!
    Amintiri de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zilele de vacanta sunt mai tot timpul colorate si interesante, daca nu din cauza vremii, gasim noi o modalitate sa le facem :-)
      Happy WW!

      Ștergere
  23. Un crampei de sublim!
    Superbe toate pozele!
    O zi pe placut tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trairile le adunam in suflet, fotografiile intr-un folde pe laptop ;)
      Multumesc, si voua o saptamana minunata! :)

      Ștergere
  24. Faine amintiri ai dobandit si in acest sezon, toamna sa-ti fie asa cum iti doresti! Eu mi-as dori sa mai trimita putin din caldura ei din cand in cand.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela draga, si voua sa va fie toamna cat mai bogata si mai frumoasa!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  25. Am tras un oftata,cand privesc pozele tale minunate.Imi e dor de mare si nu cred ca mai o pot vedea anul asta. Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floarea draga, sanatoasa sa fii si la anul sa o vezi neaparat! Stiu cum e sa iti fie dor de mare :)
      Te pup. Happy WW!

      Ștergere
  26. gata, i-ai dat drumul sa plece?....dar uite ce amintiri frumoase a lasat... :P
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce frumos iti iei ramas bun de la vara! Dar si toamna are frumusetea ei ! :)
    Te imbratisez cu drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa este, Nicol draga... Toamna va fi deasemenea celebrata :)) pupici
      Happy WW!

      Ștergere
  28. Din imagini reiese o vara incredibil de frumoasa, cam greu sa ii spui "ramas bun"
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pozele nu mint, a chiar fost o vara superba iar vacanta la Marea Baltica a fost deosebit de placuta :) Dar asteptam si o toamna pe masura ;)
      Happy WW!

      Ștergere
  29. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O toamna de vis, draga Carmen!

      Ștergere
    2. Multumesc mult. Sibienilor mei dragi, ganduri bune si imbratisari.
      O toamna bogata si vesela, draga mea Aniela.

      Ștergere
  30. Albastrul e la tine,regretele sunt pe aripi de pescarus,dar adevarata distractie e la mine.:))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e... regretele pe aripile pescarusilor. Sperantele intr-o toamna bogata si vesela :)
      La tine, azi e mare mare sarbatoare, ridichea v-a dat multa bataie de cap :))) pupici
      Happy WW

      Ștergere
  31. Sa ai parte de o toamna la fel de incantatoare
    ca vara ce ne-a parasit,rodfitoare si cu multe
    impliniri sufletesti alaturi de cei dragi!
    O sincera imbratisare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga Steliana, aceleasi ganduri bune transmit inapoi, cu drag. Pupici

      Ștergere
  32. O toamna frumoasa si bogata, iti doresc tie si celor dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! Toate gândurile tale bune sa se întoarca spre tine înzecit!

      Ștergere
  33. A trecut si vara...sa speram ca toamna o sa fie mai prietenoasa :) Daca nu...hai cu iarna si cu zapda:))
    O seara frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toamna ta va fi cea mai frumoasa, vei vedea ce faina e viata de student! :)) felicitari!
      cat despre vreme, ooooo luam asa cum vine. Daca ploua, ploua, daca ninge, ninge sau daca e soare :)) e soare! eu am activitati pentru fiecare anotimp :)))

      Ștergere
  34. Wow ce de fotografii frumoase vad eu de dimineata ! O zi faina sa aveti :>:D

    RăspundețiȘtergere