miercuri, 17 decembrie 2014

Miercurea fara cuvinte (51) - Pofta buna!


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

30 de comentarii:

  1. ce haioase ! sunt atat de dragute ca nu cred ca as gusta din ele -sa nu stric aranjamentul ! o adevarata arta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au decorat resaurantul pentru mic-dejun întreaga saptamâna petrecuta pe vapor :))
      Happy WW! ♥

      Ștergere
  2. Ce opere de artă....culinară! Comestibile şi foarte sănătoase!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragute suuuunt! Cata imaginatie si indemanare!
    O miercure frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe si apetisante aranjamente!
    O zi, o saptamana cu multe impliniri si bucurii!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Bucătarii (cofetarii) s-au întrecut în ceva competiție? Rezultatul este cu totul spectaculos! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună CARMEN!
    Artă din fructe!Sunt superbe fotografiile tale!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar nu îţi vine să crezi câtă atenţie şi grijă au acordat oamenii aceştia de pe vas tuturor detaliilor.
    Sunt atât de amuzante că le-ai tot admira. Le-am mai privit încă o dată să mă hotărăsc care îmi place cel mai m ult şi cu greu am ales-o pe ultima. Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant ! Castravete lângă ananas, portocale lângă vinete, legume comune și fructe exotice au fost alăturate pentru a crea adevărate opere de artă. Păcat că sunt trecătoare... Bine că le-ai imortalizat în fotografii. Cu adevărat că în această croazieră totul a fost gândit pentru plăcerea călătorilor. Mulțumesc că împarți amintirile cu noi !

    Happy WW, Carmen ! ♥

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevarata arta! Cata grija pentru micul vostru dejun!

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar am o pofta... :)) De zile mari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pofta buna daca te induri.. :) Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. greu mi-ar fi sa stric asa frumuseti :)
    happy ww draga mea draga, pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Forme si culori... gustoase! Nici n-as sti de unde sa incep sa le ciugulesc! :))
    Excelente!
    Zile fericite sa aveti!
    Pupici si imbratisari cu drag de la trio! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. O adevarata arta din mancare! Am admirat si noi sculpturi impresionante facute din fructe in Bali, la fiecare mic dejun eram surprinsi de o noua creatie. Frumoasa ideea pentru a incanta turistii!
    Sa ai o zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte faine! Idei nemaipomenite! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi plac astfel de decoruri, ma uimesc si mai mult cele lucrate cu migala la scara mult mai mica. Arta! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Copilu' meu mic ar fi stat lipit de mesele astea cu personaje :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sigur nu a ramas niciun animal "neadoptat". :)

    RăspundețiȘtergere
  19. imi place ca toate figurinele zambesc...:)
    pasaretul pare mai trist! :))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. Phii, mereu m-am întrebat cum e să mănânci asemenea minunăţii!
    În ceea ce priveşte MFC-ul meu, am găsit repede ceva adecvat :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Wow! n-aş mânca, să nu stric decorul... :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Mai bine admiram decat sa mancam, ca le stricm tot feng-shui-ul :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. MULTUMESC TUTUROR PENTRU VIZITA! ☺ HAPPY WW!

    Tin sa mentionez ca figurinele din fructe si legume au reprezentat doar decor pentru sala de Mic-dejun, au fost amplasate sa ne înveseleasca si sa ne ureze Pofta buna.
    Nimeni nu le-a "atacat" :)) le-am gasit în fiecare dimineata, tronând bufetul pe perioada întregului sejur :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Un mod placut pentru un inceput de zi!

    :)Pe mine ,dimineata ma asteapa,tronand la usa bucatariei...Labus.Isi astepta micul dejun.:)Nici noi nu-l "atacam" ,dar ne face ziua frumoasa cu dragalaseniile lui.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. Îţi trebuie ceva imaginaţie pentru aşa ceva! Ce răsfăţ pe voi...!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  26. Bună dimineaţa !
    Preocupat de serbările celor mici şi chinuit de o durere de spate, am uitat că este miercuri.

    Aici găseşti preocuparea mea din Miercurea tăcută.http://abbilbal.blogspot.ro/2014/12/gata.html
    Să ai parte de o zi faină şi liniştită !

    RăspundețiȘtergere
  27. :)) sunt foarte haioase (pana acum pare ca ati avut o croaziera minunata)

    RăspundețiȘtergere