miercuri, 15 aprilie 2015

Miercurea fără cuvinte (16) - Bondărel


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

34 de comentarii:

  1. Semn că a venit primăvara. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine in teresa e un prun! Anul trecut nu a făcut flori. Anul ăsta e plin! Iar bondari sunt puhoi pe la floricele. Mai nou au început sa se scuture. ...:) si dau cu matura și de doua ori pe zi.
    Dar la tine e mai fain! Are bondărelul de unde alege. ...
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte draguti, si la mine in gradina au inceput sa vina o multime de gaze!
    Salutari si happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac aceste insecte,dar nu prea reusesc sa le surprind,ca tine.Trebuie rabdare ,tehnica si talent.Azi e ziua mea norocoasa.Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Au iesit si ei la iarba verde, la dulceata florilor.
    Happy WW! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. Hristos a înviat! Ce poze frumoase! Ce primăvară faină este pe la voi şi ce bondari veseli vizitează florile din grădină.
    Noi abia ce ne-am întors de la bunici (părinţi), unde am avut nişte zile frumoase.
    Numai bine şi happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce faaaaiiin l-ai fotografiat! Mai ales in foto doi, colaj doi!
    Bondarel l-a cules de polen! :) Polenizare cu spor ii urez! :) Tu ai avut spor la prins instantanee! :)
    Imbratisari si pupici cu drag!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bondarel are o meserie de milioane, se vede ca a stiut sa se orienteze in viata. Sau a fost optiunea parintilor?:)
    Foarte frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bondarelul mititel stie el unde sa se duca. A venit cu primavara la voi in curte, loc plin de flori, primavara si veselie. Si pe la noi a explodat primavara, dar bondarel nu am vazut inca. Adica nu am avut timp sa ma uit dupa el, de fotografiat vreunul, nici gand. Nici nu prea as indrazni, ca nu este usor de prins in poze.
    Imi amintesc ca nul trecut ne-ai aratat o libelula si apoi am fost la mama si am fotografiat si eu una, dar nu mi-au iesit pozele atat de bine. Astazi plec iarasi, cine stie poate vad si un bondar.
    Hristos a inviat si minunate zile de primavara sa aveti in continuare, draga mea! Am apucat sa citesc vreo trei-patru postari, te rog sa il feliciti pe Helmut pentru deosebitele feluri de mancare pe care le-a pregatit cu atata bucurie, pentru aceasta sarbatoare si pe tine pentru aranjarea atat de reusita a mesei. Am remarcat si frumoasele farfurii pentru tortul mousse. Va pup, am mai scris un comentariu aseara, la postarea cu urarea de Paste. stiu ca trebuie sa le aprobi pe cele mai vechi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos ai surprins bondărelul pe zambile,sunt preferatele mele!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. E-n paradis, gata! Miresme, culori... până prin noiembrie trăieşte numa-n bucurie! :)
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunat bondarel , dar si florile, o adevarata incantare!
    Multumesc tare mult pentru aceste splendide imagini primavaratice!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. A venit in sfarsit primavara...pacat ca in unele suflete e inca iarna. Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Flori faine și bondari fericiți! Superbe fotografii! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Amandoua am ales lumea micro!!! O continua zumzaiala sub soare :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Grăsan și pufos, n-ai zice că e în stare să și înțepe !

    Happy WW, dragă Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  17. E o adevarata bucurie sa urmaresti colindul albinelor in acest minunat anotimp al florilor! Pe la noi prin parc sunt mai putini bondari dar abinele zumzaie cat ii ziua de mare. O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  18. multumesc ca m-ai inscris draga mea draga! :*

    il atarg ca un magnet florile "dulci" :))
    e adirabil de vesel...asa arata primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Minunate culori!
    Foarte frumoasa alegerea ta!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cat e de fericit in zambila aia :) Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Energie de primavara! Totul in jur iese din amorteala si se pune in miscare :) Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  22. În mod clar, e vremea lui!
    Nu știu dacă e neapărat vremea ”bondăreilor” fotografiați de mine, dar dacă tot i-am găsit, am zis să-i arăt :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Sigur a venit primavara ! Imi place contrastul dintre zambilele mov si bondarel!
    Happy WW draga mea! pup

    RăspundețiȘtergere
  24. Natura este minunată! O primăvară de vis vă dorim!

    RăspundețiȘtergere
  25. :))) Din floare in floare! :))) foarte dragutz!!!! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  26. A iesit la o plimbare. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Mi-am adus aminte ce am citit undeva: ”Conform legilor aerodinamicii, bondarul ar trebui să nu poată zbura. Dar bondarul nu știe asta și continuă să zboare.” :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce harnicut este! Este un adevarat rai pentru el atunci cand gaseste o floare.

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce frumos e acolo, la tine, primavară în toată puterea cuvântului!
    Bondărelul e o minunăţie!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce simpatic hoinareste prin floarea de zambila bondarelul tau!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Hristos a inviat!
    Prietenos bondarel, vad ca a facut deja cunostinta cu mai multe floricele din gradina :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Ador primavara ,îsi amesteca nuantele si culorile asemeni unui pictor iscusit!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  33. Îmi plac florile, în schimb, mi-e frică de insectele care dau înflamaţii neplacute, prin muşcăturile lor.

    RăspundețiȘtergere