miercuri, 27 mai 2015

Mirecurea fara cuvinte (22) - 23 de ore pe drum


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

55 de comentarii:

  1. Wow, ce calatorie! Sunt sigura ca vacanta va fi pe masura distantei parcurse pana acolo!
    Salutari, Carmen si happy WW! Astept cu nerabdare sa ne arati imagini din insula Mauritius!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu astept cu bucurie mesajele si fotografiile lor, in fiecare zi. Astazi practic a fost prima zi plina petrecuta pe insula.
      Happy WW! pup :-*

      Ștergere
  2. Ooo se anunta o vacanta frumoasa si interesanta (si dulce ... pe cutia mea de zahar brun scrie Mauritius:P).
    Abia astept sa citesc impresii de calatorie.
    Sa avem o zi de miercuri minunata :*!
    cu drag
    rux

    ps: ce zboooor lung :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tresztia de zahar are conditii climaterice superbe pe Insula Mauritius - asa am citi si eu :) Atât solul cât si aerul inmiresmat dinspre Oceanul Indian, confera acestei plante o aroma unica , recunoscuta in zaharul brun obtinut.
      O zi de miercuri mununata sa ai, draga mea! pup :-*

      Ștergere
  3. MI SE PARE MIE; SAU INCA NIMENI NU L-A RECUNOSCUT PE TIPUL CU OCHELARI SI PALARIE NEAGRA?! ☺
    ESTE UNUL DIN CEI MAI TALENTATI FOTBALISTI AI LUMII - JÉROÔME BOATENG.
    Joacă la clubul de fotbal FC Bayern München si este component al naționalei Germaniei. Întâmplator a calatorit cu acelasi avion cu fiica mea si prietenul ei, din München la Paris. Este un tip deosebit de simpatic, a acceptat cu prietenie sedinta foto din aeroport ☺☺☺ Si nici macar nu si-a luat bilet Business Class ci a avut loc doua rânduri mai în spate fata de locul Adelei ☺ Toata stima pentru modestia de care a dat dovada!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arată foarte haios, chiar voiam să spun :) Dar nu ştiam cine este.
      Iar Adela e o frumoasă, are un zâmbet.... :)
      O zi minunată draga mea!

      Ștergere
    2. L-am reperat ca pe un amic de-al lor, haha iti dai seama cat la curent sunt cu fotbalul si fotbalistii... :)
      Vacanta frumoasa lor, noi drumul (cu masina) de la Galati la Timisoara l-am impartit in doua.
      Happy WW! xox

      Ștergere
    3. :))) multumim, Anastasia draga :-*
      pupici. O seara faina!

      Ștergere
    4. Boateng?! este un tip tare frumusel :)) Este tatal a doua fetite gemene, superbe! Anul trecut când echipa nationala a Germanie a câtigat Campionatul mondial de fotbal, fetitele au alergat pe teren :))
      Am pus multe fotografii pe blog, atunci :))
      We are the champions of the World
      eu, daca traiesc în Germania, am urmarit foarte atenta evenimentele fotbalistice ☺
      Pupici. Happy WW! xoxo

      Ștergere
  4. Eu astept sa ne povestesti din vacanta ficei tale,iar pe tip nu-l cunosc.Poate microbistii.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merge greu cu transmiterea fotografiilor :)) Abia imi parvine câte o fotografie... Internetul este slab acolo pe insula, dar promit ca peste 15 zile cand copiii se vor intoarce, sa va povestesc tot ce aflu despre Mauritius.
      Happy WW!

      Ștergere
  5. Bună CARMEN!
    Ce zbor lung...o zi întreagă de mers,abia aștept pozele!
    Îi doresc o vacanță cât mai plăcută și plină de bucurii!
    O zi frumoasă,CARMEN!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Le doresc o vacanta minunata!
    Imi pare bine ca descopar aici atatea locuri noi, frumoase si interesante.
    Abia astept sa vad imagini noi !
    Cu drag.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar dacă au călătorit o zi întreagă, sunt convins că a meritat „deranjul”! :)
    Ce înseamnă tehnologia: distanțe uriașe străbătute pe parcursul unei singure zile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. impresionant într-adevar! 23 de ore nici nu este mult, daca stai sa calculezi in kilometrii... Merita efortul doar daca ai vacanta macar 16 zile.
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  8. Buna dimineata!
    Si vacanta minunata, in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. sa stii ca l-am remarcat imediat pe tipul cu ochelari si chiar ma intrebam care este legatura pentru ca de stiut nu-l stiu :))
    nu ca am eu o slabiciune pentru tine dar Adele iti seamana foarte bine:*
    vacanta frumoasa Delei si prietenului ei, sunt tare dulci si atat de tineri!! :)

    multumesc draga mea draga ca m-ai inscris, aseara pur si simplu am adormit :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Boateng este o vedeta adevarata! nu doar in Germania :)
      Multumim, draga mea draga, pupici si imbratisari :-*
      O seara faina! Happy WW! ☺

      Ștergere
  10. Vorba aceea, mult, dar meritat! Aştept fotografii de acolo.
    Eu n-am ajuns prea departe astăzi, dar o călătorie aparte se ghiceşte în mica mea contribuţie la MfC.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. curajul si curiozitatea le sunt pe deplin rasplatite - este o alta lume, plina de frumuseti!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  11. Si eu l-am remarcat pe tip, dar habar nu aveam cine este, ca in materie de fotbal...
    Sa aiba o vacanta minunata, frumosii tai, stiu ca au facut ceva drum. Am citit si informatiile despre Mauritius, nu stiam nimic despre acest loc. Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wow... nimeni nu l-a recunoscut! Nici macar barbatii care s-au înscris la MfC!...

      multumim mult, Mihaela draga! pupici si imbratisari :-*
      happy WW!

      Ștergere
  12. waw..cred ca va fi o vacanta de vis! ...
    Happy WW , draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a început foarte bine :))
      Problema este ca fotografiile sunt inregistrate in camera digitala. Telefonul nici nu il ia cu ea, imi trimite fotografii doar seara, din camera de hotel :))) Abia astept sa ajunga acasa sa vedem toate fotografiile si videoclipurile pe care le vor face :)
      pupici. Happy WW!

      Ștergere
  13. E vreme de vacanta :) Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru unii... La mine vacanta va veni abia de saptamana viitoare :)
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  14. Au zburat peste un continent! Dar merita! :)

    Nu-l recunosteam pe fotbalist, pentru ca nu-l cunosc, insa ma gandeam ca trebuie sa fie o personalitate. De apreciat modestia si sociabilitatea.
    Copiii au inceput vacanta super, pentru ca de la inceput au avut parte de o surpriza frumoasa. :) Asa sa le fie toata vacanta: frumoasa! :)
    Pupici si imbratisari cu drag, de la noi pentru voi. <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Peste jumatate de Europa, o frântura de Asie si aproape toata Africa... o calatorie impresionanta! Pe cealalta emisfera, acolo unde acum este de fapt iarna :) Dar temperatura aerului este în medie 27°C si temperatura oceanului 28°C! Iarna asta este cea mai frumoasa vara pe care un european si-o poate dori :))))
      Pupici si imbratisari :-*
      PS: azi am "dat o fuga" pana la Ulm si inca tot nu am finalizat actiunea noastra secreta - dar promit sa te anunt imediat când e unda verde <3

      Ștergere
  15. Ati avut o companie placuta si cred ca nici nu ati
    simtit cand a trecut timpul.
    Sa aveti vreme frumoasa ca sa va bucurati de o
    vacanta incantatoare in continuare!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu eu sunt plecata in vaanta, ci doar fiica mea, Adela cu prietenul ei. Eu si sotul meu vom pleca peste cateva zile, dar mai aici "în jurul casei" :) O saptamâna la Roma :)
      Multumim mult! pupici si imbratisari <3

      Ștergere
  16. Am descoperit de curând "Miercurea fără cuvinte" şi, în acelaşit timp, multe bloguri frumoase, poze superbe şi poveşti pe măsură. Ochii mei sunt fericiţi! La fel şi sufletul!

    Aşadar, mulţumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur enorm - bine te-ai alaturat grupului nostru!
      La cat mai mukte editii MfC!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  17. A fost ceva de mers, dar cred ca a meritat! Vor avea o vacanta de vis. Cine nu si-ar dori !? :) O zi minunata iti doresc si vacanta placuta fiicei tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu locuiesc de 15 ani in Germania si ca adult, dupa ce inveti o limba straina iti traduci mereu totul in gând (functioneaza în fractiuni de secunda). Si greu mi-a fost sa invat sa traduc merg cu masina, sau merg cu trenul sau merg cu avionul ☺☺☺ Românul zice "merg" pentru orice mijloc de transport. Neamtul spune "calatoresc" cu automobilul, vaporul sau cu trenul" si "zbor" cu avionul. De mers, spune doar atunci cand isi foloseste direct pcioarele :))
      O zi minunata si tie, multumim! Happy WW! ☺

      Ștergere
  18. Dupa 23 de ore pe drum, dormi 15 ore in prima zi. Dar merita efortul. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nuuuu, somnul este un lux ☺☺☺ Se poate motai la plaja ;))
      happy WW! ☺

      Ștergere
  19. Chiar ma intrebam si eu cine e tipul cu palarie, nu am auzit de el, dar sunt total paralela cu fotbalul.Sunt doi frumosi. VACANTA PLACUTA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca valoarea fotbalului românesc a scazut atât de tare, a disparut si interesul românilor pentru acest sport... Ce vremuri erau în anii '70!

      mltumim mult! happy WW! ☺

      Ștergere
  20. Dupa un drum atat de lung, trebuie ca se anunta o vacanta plina!! Toate cele bune pentru tineri si abia asteptam sa parcurgem, via foto, printre instanturi, locurile de vis pe care o sa le vada!! Sansa e si a noastra (de a ne "delecta" vizual :) ps. nu le am cu ale fotbalului... in concluzie, daca n-as fi citit mentiune ta, nu as fi stiut... si de fapt, ma intrebam, de ce e fiica imbracata asa de gros?!!
    Salutari si o zi buna, in continuare! Alexa Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. calatoria a durat de dupa-amiaza pâna a doua zi la amiaza si fiica mea s-a îmbracat lejer, cu tricou si leggins dar pentru ca la fel ca mine, are o sensibilitate exagerata la salile climaterizate, a luat in bagajul de mâna un sal de casmir - si bine a facut! :)) Sunt brutale trecerile de la o temperatura la alta... afara este vara, în salile de asteptare 19°C si curent! Majoritatea persoanelor nici nu simt curentul, pentru mine... este cel mai mare dusman! Racesc imediat daca stau cateva ore într-o camera cu aer condiționat! Asa este si fiica mea...
      Multumesc mult, Alexa draga! pupici. Happy WW! ☺

      Ștergere
  21. Ala-i Jerooooooome? Mrrrr, recunosc ca-s nitel invidioasa. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heeeeeeeei! În sfarsit suntem pe aceeasi lungine de unda! ☺☺☺ Juhuhuuuuu! esti prima care stie cine este Jérôme Boateng!

      Ștergere
  22. daca se poate divulga, as fi curios cat costa un bilet pana pe acele taramuri exotice :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu este niciun secret, cred ca poti afla aceasta si din ofertele de vacanta din internet.
      Copiii au platit 1600 euro de persoana, pentru drum (zbor si transfer de la aeroport la hotel) si un sejur la hotel de 16 zile in regim semipensiune (mic dejun si masa de seara).
      Foarte mult conteaza si când faci rezervarea... cu cat o faci mai din timp, cu atât este mai ieftin.
      Doar zbor dus-întors, daca vrei de astazi pentru saptâmana viitoare, costa mai mult de 1300 euro de persoana!
      Aici în Germania, ne-am învatat sa ne progamam concediile cu cel putin 3 luni înainte! Eu obisnuiesc sa programez concediile pentru intregul an, in luna martie cel târziu :) Functioneaza excelent, este chestie de disciplina ☺ Spontaneitatea ramane doar pentru weekenduri :)

      Ștergere
  23. Azi prima zi de vacanta plina? Nici nu vreau sa mă gândesc ce zi faina au avut! Hehe....sincer și eu aștept pozele....;))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asa a fost :)) Acum au inceput sa inteleaga cum functioneaza toate in jurul lor, s-au interesat pentru excursii pe alte insule si incet-încet, camea de hotel va deveni tot mai familiara :))
      Ei fotografiaza cu aparat foto, de aceea nu imi pot trimite pe whatsapp decat ceea ce fotografiaza cu telefonul mobil... si telefonul sta inchis mai tot timpul in seiful din camera! Astazi m-am plans si eu ca nu am primit fotografii :))) Doar camera si apusul de soare de la balcon :)) Promit insa sa aratam fotografii, cel tarziu cand copiii se vor intoarce acasa :)) Pupici.

      Ștergere
  24. O calatorie de 23 de ore, spre aceasta "insula a paradisului", cum o caracterizeaza unii. Sunt sigur ca ne vei oferi multe episoade cu impresii din aceasta calatorie de vis. Iar daca plecarea a coincis cu intalnirea cu un mare fotbalist, cine stie ce alte personalitati vor mai intalni si acolo, in Mauritius?
    Abia astept continuarea.
    O seara minunata, alaturi de cei dragi! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. într-adevar Mauritius este considerat un PARADIS! abia astept sa aflu si eu mai multe despre aceasta lume exotica. Sper ca vacanta copiilor sa fie cel putin asa cum au visat-o :)
      Multumim, Alex draga! O seara faina! Happy WW! ☺

      Ștergere
  25. Am călătorit şi noi cu voi prin aceste imagini

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta este cea mai mare minune a internetului! sa calatorim virtual si sa comunicam indiferent de distanta. Sa ne simtim aproape si sa vedem tot, prin ochii celuilalt :)

      Ștergere
  26. "Mai întâi a fost creat Mauritius şi apoi raiul" , se spune ca ar fi spus cineva...
    Sa ai bucurii impreuna cu cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ daaaa, adevarat! asa a spus Mark Twain "Mauritius was made first, and then heaven; and that heaven was copied after Mauritius."

      multumim mult, draga Aurel! Gânduri bune înzecit înapoi!

      Ștergere