miercuri, 12 august 2015

Miercurea fara cuvinte (33) - Când norii se prăvălesc

Plansee - Austria



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

33 de comentarii:

  1. Fascinante imagini! Când norii se prăvălesc peste frumuseţea munţilor, spectacolul este deplin.
    Happy WW, dragă Carmen şi vacanţă frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună dimineaţa şi o zi bună să ai, cu spor la tot ce faci !
    Îmi plac norii când se prăvălesc şi în general norii ce prevestesc furtuna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, asteptam si noi niste pravaliri din astea...
    Numai bine, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Miao, ce frumos - numa' să nu fiu afară când plouă!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Impresionat...
    Şi furtuna, şi curcubeul îşi au propria magie.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Of, Doamne, de s-ar prăvăli un pic și pe la noi... Ieri am stat toată ziua cu ochii pe cer, au fost câțiva nori amărâți, dar nici pomeneală de ploaie... :(

    Happy WW, dragă Carmen și trimite furtuna aia incoace! ☺

    RăspundețiȘtergere
  7. Ii asteptam si noi! Ne-ai racorit macar prin imagini. O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  8. Curcubeul asezat pe nor va sluji ca semn al legamantului cu pamantul.
    Sa ai parte de un curcubeu dupa fiecare furtuna si de zile incununate
    de succes si o mare de noroc!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe imagini,ultima este preferata mea!
    O zi minunată îți doresc,CARMEN!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. In sfarsit ploua! Si curcubeul parca izvoraste din copac.
    Frumoase poze. Imi place mult si imaginea centrala cu norii zdrentuiti de copaci!
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  11. Oh, ce dor imi e de o astfel de priveliste racoroasa. :( Minunat! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  12. norii pravaliti au dat un motiv curcubeului sa iasa! :)
    pup draga mea draga, happy ww! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce peisaj superb, cu toata pravala norilor! Iar la sfarsit, curcubeul, mereu optimist!!! Drum bun!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cand norii se pravalesc, ies cele mai frumoase fotografii ;) Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. O, ce frumos! Mai ales curcubeul care apare după furtună!
    Ce dor mi-e de o prăvălire de nori care să ne răcorească și pe noi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Trimite-i si la noi! Avem nevoie de putina ploaie! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce imagini răcoroase si incitante la calatorie! Am trecut prin Austria o singura data, dar m-a impresionat in mod deosebit frumusetea peisajului.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cu totul spectaculoasa aceasta pravalire, norii au coborat peste crestele inverzite si fotograful era, ca intotdeauna pregatit. Mi-e dor si mie de munte, cu sau fara spectacolul premergator furtunii.
    Curcubeul a rasarit pana la urma, deci finalul a fost unul bun si la fel de spectaculos.
    O miercure frumoasa, draga mea si la fel sa fie fiecare din zilele ce o urmeaza!

    RăspundețiȘtergere
  19. Impresionante peisaje! Și eu aștept ploaia. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place mult cea cu acel curcubeu,ca de altfel si padurea invaluita de aburi sau nori :) O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce peisaj incantator si atata de relaxant:)
    O zi frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Mi-ai citit gândurile ... :) Chiar îmi doresc puţină ploaie!
    Te pup draga mea, o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  23. Nici nu stii daca sunt nori sau ceata, este foarte frumoasa zona.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cand norii se pravalesc... muntii se odihnesc, oamenii se racoresc :) Si cand curcubeul se arata avem noroc viata toata! :)
    Vacanta frumoasa in continuare!
    Imbratisari si pupici cu drag! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. Pe ultima suta de metri ajung si eu - tocmai bine sa ma racoresc putin:P.
    La noi este cald - si ma bucur de sauna gratuit :P. Cu pregatiri pentru vreme rece (la bucatarie bineinteles).
    Mi-a placut tare mult calatorea racoroasa - imi aminteste de bunicii de la munte si vremuri ce nu se vor mai repeta:).
    Iar curcubeul.. e de vis:)
    Pupici cu drag!
    rux

    ps: din graba cand am dat reload la pagina am inscris si articolul de saptamana trecuta. imi cer scuze:D. dar nu voiam sa pierd miercurea cea vesela si fara cuvinte ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. superbe peisaje,,unde ai facut fotografiile

    RăspundețiȘtergere
  27. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  28. Superbe instantanee!
    Vacanta frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  29. Frumoase peisaje.
    Eu am fost plecat, programasem ceva, am și postat, dar nu am putut aduce aici :(.
    Dacă doriți să îl vedeți pe Petman, aici e: https://calinhera.wordpress.com/2015/08/12/petman/

    RăspundețiȘtergere