miercuri, 19 august 2015

Miercurea fara cuvinte (34) - Exotic

Gradina Botanica - Augsburg

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

26 de comentarii:

  1. Ce de frumuseţi extraordinare! Îmi închipui cu ce drag zăboveşti pe acolo, printre aceste "zâne" ale florilor.
    Happy WW, dragă Carmen! Abia aştept să ne povesteşti din vacanţă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumuseţea florilor e inepuizabilă!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineaţa şi o nopte liniştită îţi doresc.
    Astăzi te invit la odihnă în zidul cetăţiiAlba Iulia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aspectul exotic al florilor sporeste atractivitatea oricarei gradini botanice. Acestea din imagini sunt superbe!

    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow,ce flori frumoase,trandafirii japonezi sunt prefetați mei!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Pup și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sunt! Explozie de culoare astăzi la tine .. :)
    Te pup, draga mea, o zi minunată să ai!
    ps.
    La noi, în sfârşit, s-ar putea să plouă ... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Câtă frumusețe pe metru pătrat! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Singura grădină botanică pe care am vizitat-o a fost cea de la Cluj, acum câțiva ani. A fost frumos și acolo, dar n-am văzut asemenea minunății ca la tine.
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine te-am regasit, Carmen! Peste tot numai flori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca trandafirii japonezi si celelalte din primul colaj imi par mai cunoscute, in urmatoarele doua sunt plante spectaculoase, majoritatea necunoscute. Interesanta tare, gradina voastra botanica. Eu cand am fost la cea din Iasi, nu am vazut serele, caci, din pacate erau inchise.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu adevarat exotice multe dintre ele...imi place cea pepit, are aerul unei plante carnivore :))
    Pup draga mea draga, happy ww! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat de special sunt! Te imbratisez, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  13. Flori pline de farmec ,cu o paleta multipla de culori si forme ,mi-au inveselit ziua.Vesele si pline de bucurii sa fie pentru tine
    zilele acestei saptamani!
    Multi pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoase toate florile! O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Parada florilor! :) Care mai de care mai frumoasa, care mai de care interesanta! Cea cu picatele, ca o "gura leului" mi se pare foarte interesanta!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la noi, pentru voi! <3 Si un buchetel cu flori pentru tine! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce flori frumoase si deosebite !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  17. Grozave florile tale, draga Carmen!

    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  18. Uau! Ce frumuseti exotice!
    Cred ca te simti splendid vazand asa ceva!
    Te rog frumos spune-mi cum se numeste planta din dreapta, randul penultim?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Da, sunt . Unele nu le-am vazut pana acum.O frumusete toate!

    RăspundețiȘtergere
  20. Culori și forme ce fura ochiul....:). De asta sunt eu tot timpul cu ochelarii pe nas....:)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cate culori! Parca au parfum de primavara!

    RăspundețiȘtergere