miercuri, 16 septembrie 2015

Miercurea fara cuvinte (38) - Cu capul în nori



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

32 de comentarii:

  1. Gând la gând... Iarba verde, pomișor, copiii, lucruri de care sa ne amintim cu plăcere când o veni vremea sa stam la gura sobei. ☺
    Carmenel, din greșeală am pus link către MFC precedentă, scuze, te rog sa ștergi tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa la figurat,mege.Norii sunt fantastici.Eu mereu urmaresc norii,iar aici, joaca celor mici completeaza imaginile cerului.Somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  3. hehehe...dar in niste nori superbi si cu multa veselie ! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce poze frumoase! Câtă veselie pe ei. În mijlocul naturii, cu "capul în nori", sub razele soarelui - ce poate fi mai frumos? Copiii ştiu cel mai bine să se bucure de aceste evadări în natură.
    Happy WW şi numai bucurii să aveţi cu toţi, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce multa voiosie si miscare! O vacanta pe cinste!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doar nori prietenosi sa fie, asa ne spunem si in calatorii, mai ales pe munte cand totul e imprevizibil. Pe Tutuiatu un norisor s-a gasit sa stea paravan, era o situatie haioasa ca incantam de fiecare data cand ne punea in dificultate, la pozat. :))
    Noapte linistita!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Dimineața !
    Deci, cu capul în nori la aer curat.
    Să ai o zi bună și frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună CARMEN!
    Nori,bucurie și copii frumoși,superbe fotografii!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu capul in nori, dar au fost paziti de floarea-soarelui :) Ce imagini tonice dis-de-dimineata, ce bucurie si veselie se degaja din ele. Superbi copii si frumosi nori, sub un cer de un limpede albastru! Sa ii tot fotografiezi!
    O miercure minunata, draga mea! Am de citit mult astazi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna dimineata!
    Ce au vazut dincolo de nori?

    RăspundețiȘtergere
  11. Cata energie pozitiva exista in ultimile tale postari cu nepotii! Cum sa nu fii si cu capul in nori? Te pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  12. La las strengar sunt si eu pana duminica. ❤️ sa iti fie Ziua buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. niste capsoare asa dragute, chiar si cu acpul in nori isi tin piciorusele jucause pe pamant :))
    au o energie teribila si o veselie care ar insenina o zi oricat de urata ar fi ea! :)

    pup draga mea draga, multumesc ca m-ai inscris! :*
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  14. cata bucurie!!!! superbe imagini! cu mult drag, Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Poate fi ceva mai frumos decât copiii zburdând în aer liber, fericiți?
    P.S. Există căi și căi de a ajunge cu capul în nori. Am câteva idei, am ales-o azi pe cea mai plăcută.

    RăspundețiȘtergere
  16. Uneori e placut sa fim cu capul in nori! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce bine e să fii copil, fără griji și cu capul în nori! :)
    O zi frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce nori frumosi si ce copii veseli :) Zi cu soare! (si nori pufosi)

    RăspundețiȘtergere
  19. Astazi voi lipsi de la MFC, pentru ca nu am apucat sa pregatesc imaginile, dar am trecut pe aici ca sa ma bucur de imaginile celorlalti participant. :)
    Sa ai o zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. frumosi nori, chiar nu i-am privit de multisor!

    RăspundețiȘtergere
  21. Acesti copii radiaza de bucurie si pofta de joaca!
    Pe langa ei ne mai simtim si noi copii.
    Iti doresc zile frumoase de toamna si bogate!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. Când merg să-mi vizitez fratele care locuiește la țară, am ocazia să petrec și eu ceva timp cu capul în nori. :)
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  23. Cine sa mai poata tine pasul cu ei.I-ai urmarit doar cu...privirea.:))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. Atât de aproape de norișorii aia pufoși! Eu as fi luat unul acasă! :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  25. Un colţişor de rai! Frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  26. Bună dimineața !
    Astăzi am cules flori din această toamnă. Vino și tu să-mi vezi colecția !
    Să ai o zi bună și frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  27. Vesela atmosfera, este soare si copiii se bucura de natura. Interesant cum apar norii, parca ar fi foarte foarte aproape.

    RăspundețiȘtergere
  28. Dragă Carmen, în primul rând mulțumesc pentru înscriere! Am lipsit câteva zile și n-am avut internet pe unde am fost.
    Îmi plac fotografiile acestea, dar mă gândesc cu câtă nostalgie le privesc copiii acum, că a început școala și vacanța a rămas în urmă... Le doresc succes la școală!

    RăspundețiȘtergere