miercuri, 23 decembrie 2015

Miercurea fara cuvinte (52) - Pe malul Dunarii, în Ulm

Ulm - 22 decembrie 2015


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

31 de comentarii:

  1. Mai e putin si prima luna de iarna a trecut! Sper sa nu se decaleze primavara!
    Noapte buna, Carmen si Happy WW! Pregatiri Craciunesti cat mai interesante!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos !
    Ai trimis vorbă în România pe Dunăre ?! ;) :)
    Frumoase fotografii !
    Happy WW CARMEN !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase poze. Chiar dacă nu avem vreme de iarnă, așa cum am fi dorit cu toți, tot ne bucurăm de Sfintele Sărbători care se apropie. O să vină și zăpada, dar... mai întârzie puțin!
    Numai bine și zile frumoase, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am trecut din greşeală de două ori în tabel,la 5 şi 6. Şterge una dintre înregistrări, te rog, că văd că eu nu pot.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Dimineaţa !
    A început să crească ziua şi suntem la patinaj. Vă invit şi pe voi cu tot dragul.

    O zi bună să ai !.

    RăspundețiȘtergere
  6. O plimbare pe malul Dunării ca pe timp de primăvară... Dacă nu ar fi brazii împodobiți și decorațiunile, nu ai spune că vine Crăciunul.

    Ție și tuturor participanților la ”Miercurea fără cuvinte”: Crăciun fericit și Anul Nou 2016 cu sănătate și noroc! ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase fotografii,vreme de primăvară și suntem aproape de sfârșitul lui Decembrie!
    Zile frumoase și fericite vă doresc!
    Sărbători fericite,drgă CARMEN!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de mult ma pot incanta acele cladiri! Mi se pare de vis. Sarbatori minunate iti urez!

    RăspundețiȘtergere
  9. Albastru de Dunăre într-un tărâm de poveste. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Incredibilă iarnă (se pare că ne-am cam încălzit global...), minunate imagini din Ulmul Dunării noastre și a Catedralei!
    Crăciun fericit, Carmen! Ție și tuturor celor pe care ai reușit să îi aduni atât de frumos în jurul blogului tău, săptămână de săptămână, zi de zi.
    P.S. Desigur, am găsit și eu ceva care să se potrivească provocării tale de la Ulm :)

    RăspundețiȘtergere
  11. N-am putut sa inscriu linkul in tabel.
    Faine poze, cladirile vechi imi plac mult. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yupiii, am facut o scamatorie si am reusit sa inscriu postarea in tabel! :)))

      Ștergere
  12. Ce Crăciun tomnatic vom avea anul acesta. :))
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  13. Veti petrece Craciunul impreuna!E frumos de ambele parti.Presimt,ca se leaga o prietenie de lunga durata si placuta.Eu va urez toate cele bune si un Craciun fericit tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce-mi plac casele acelea cu specific german! Dacă ar fi împodobite cu zăpadă, ar arăta și mai bine. :)
    Sărbători binecuvântate să ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  15. Unele case arata ca din turta dulce. Vremea asa cum e ea, va permite sa faceti plimbari lungi. :)
    Happy WW!
    si... Sarbatori fericite!! va pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru că e ultima Miercuri fără cuvinte înainte de Moş, îţi urez un Crăciun cu multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoasa Dunare albastra...Ce peisaj de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce frumos:D!!
    Am intarziat nepermis de mult - dar am avut un motiv intemeiat :P. Bradutul;)))
    Trebuie sa recunosc ca mie imi cam lipseste zapada... La noi au infrunzit iar copacii. Mai lipseste un pic si infloresc:D
    Pupici cu drag :)
    Happy WW!
    cu drag
    rux

    ps: http://www.blog.copilarim.ro/2015/12/ca-23-miercurea-fara-cuvinte-diploma.html :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Craciun fericit, draga Carmen! Sa-ti puna Mosul sub brad tot ce-ti doresti!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. Craciun fericit, sanatate, bucurii, pace, veselie, daruri multe si tot ce va doriti, dragii mei!

    RăspundețiȘtergere
  21. Miros de brad, parfum de flori, bat in ferestre uratori, clipesc pe cer mii de culori, fiti fericiti de sarbatori, acum si in anii urmatori!
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  22. Craciun Fericit, draga Carmen, alaturi de cei dragi, cu multa sanatate si bucurii! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  23. O zi de neuitat, o vacanta de poveste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. primaria pictata, ceasul astronomic, cel mai înalt turn de biserica din lume, vrabiuta (vrabiutele) si Dunarea albastra, la 2650 km departare de localitatea Sfântu Gheorghe, unde am fost împreuna toti patru pentru o saptamâna, vara ce a trecut ☺ Vacantele de poveste care se repeta ;)

      Ștergere