sâmbătă, 24 februarie 2018

24 februarie...

30 de comentarii:

  1. sunteti adorabili! ♥ O zi minunata sa aveti! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. O zi minunata! Zânu Dragobete :D sa va binecuvânteze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult Nima draga!
      ♥ peace love and understanding ♥

      Ștergere
  3. ce draguti sunteti! Suberb!
    O zi de Dragobete pe placul inimii! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Heeeeeei <3!!!
    Sa aveti o zi de Dragobete minunata, asa ca voi <3 !!! :*

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult Rux draga!
      ♥ peace love and understanding ♥

      Ștergere
  5. Dragut si romantic; Uite pagina mea de Tumblr
    http://time-out-of-the-time.tumblr.com/
    , pe acolo sint si poze cu catelusii, cand i-am prins :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Să vă fie toată viața într-o iubire! Trandafirii sunt fermecatori! ������
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim asemenea, Gina draga!
      xoxo

      Ștergere
    2. Nu știu cum receptionezi simbolurile dar eu ti-am trimis trei inimioare...si în locul lor apar multe semne de întrebare ��

      Ștergere
    3. da, asa le vad si eu, semne de intrebare in alb, incadrate pe romb negru ☺
      Blogspot e cam sarac in simboluri ;-) De aceea cele clasice sunt uzuale :-)
      Eu folosesc aici semnul "mai mic" < si cifra trei 3 Combinate, iese o inimioara <3 Sau si mai exacta inimioara, combinand pe tastatura "Alt" si cifra "3" Adica asa: ♥
      Te pup Gina draga.
      PS: xoxo este simbolul international pentru "pupici si îmbratisari"

      Ștergere
    4. Dar nici nu le interpreteaza ( citește ) pe cele trimise de pe mobil...
      Oricum xoxo ♡♡♡

      Ștergere
    5. din pacate, nu ...
      xoxo ♡♡♡

      Ștergere
  7. eu vad aici o familie fericita! cat de frumos e!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi pare tare ca bine ca de Dragobete a-ti avut o zi superba!
    Si seara sa va fie la fel!
    Pupici, Carmen draga! Si petrecere frumoasa in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult Suzana draga!
      sper ca si tu ai petrecut o zi minunata :-*
      Weekend placut in continuare!

      Ștergere
  9. am descoperit aici un blog foarte interesant si cu siguranta voi reveni. Nu exista articol care sa nu imi starneasca atentia - superb BLOG! Multumesc pentru cadoul de a exista aiciin blogosfera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc pentru frumoasele cuvinte - sper ca prima impresie sa persiste ;-)

      Ștergere
  10. Dragobetele nu are granite,nu?Iubirea e pretutindeni,mai ales la voi!

    RăspundețiȘtergere
  11. minunate fotografii !
    să fiţi sănătoşi şi fericiţi !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult Mary draga!
      weekend placut in continuare! pup :-*

      Ștergere
  12. Foarte frumos, pentru o asemenea zi. Iar Leo... e delicios!
    Numai bine să vă fie! :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Fericiti mereu sa fiti, Carmen draga! <3
    Intotdeauna Leo! Minunat! <3 Cat interes pare sa manifeste pentru "inima voastra comuna". :)
    Ganduri bune de la noi! xoxo

    RăspundețiȘtergere